edge Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Hva heter sangen Her? Vis du greier å konse deg for å høre da 8767707[/snapback] Kort googlesøk sa Silk - Wanna Get Freaky With You. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Jeg lurer på den reggae-sangen i den Blenda Aloe Vera-reklamen med ho kjærringa som klemmer og koser med klesplagga sine (den morgenkåpa på veggen osv). Tror det er Bob Marley, men er ikke sikker på hva sangen heter. 7085786[/snapback] Quoter meg selv! Fant nada på den fattige lilleborg-sia heller, og googlesøk gav meg intet (om noen finner noe, kall meg noob og nabb og alt som hører med) Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Noen som vet hva den siste sangen i Borat heter ? den sangen som er helt i slutten i rulleteksten 8767163[/snapback] Tror den heter Kazakhstan Anthem. Har den liggende på pcen.. kan sikkert sende. (msn - profil) 8767202[/snapback] Er nok ikke den sangen nei i denne sangen synger dem "born to be wild" innimellom dessuten er det den sangen i rulleteksten på slutten... ikke kazakhstan sangen 8767358[/snapback] Det er to sanger i rulleteksten. Rulleteksten som har bilder har sangen jeg sa, rulleteksten som er når det er svart, vet jeg ikke hva heter. Antar at du har sett på imdb? 8767661[/snapback] er iallefall den siste jeg var ute etter Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Problemet er at ingen av dem husker hvilken låt jeg mener, og vi har tusenvis av CD'er... og er ikke sikkert det var på vår CDer vi hadde sangen en gang.. vi byttelåner litt CD'er her og der vett wink.gif Men det var ikke David Guetta Vs The Egg - Love Don't Let Me... Sangen er mye mer elektronisk, mer bass, og langt mindre vokal. Og vokalen er data-manipulert, til litt sånn halv-robot aktig(ikke til sånn pingle-stemme), men heller ikke til dyp robot-stemme. Nesten normal stemme, men sånn at man hører den er gjort litt om på. Kan også legge til at i tilleg til å ofte gjenta ordet "electronica"/"etanica"/"Inside of me", veldig fort, slik at jeg ikke hører nøyaktig hva det er, kommer også setningen "comon now everbody..." så kommer melodien til. Lenke til kommentar
thrml Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Jeg lurer på hva denne sangen heter teksten: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Mi press trigger mi nuh press people buttonNuh bodda chat come face mi wid somethin Like how mi have twenty two inna mi somethin Ten haffi use so mi get di next dozen, fool Press trigger mi nuh press people button Nuh bodda chat come face mi wid somethin Like how mi have twenty two inna mi somethin Ten haffi use so mi get di next dozen (fool) Anytime they ready punahussy start war See who now fi spread it out more pon di tar “My style is di bom digi bom di deng di deng digigi uu uuu … carubuano peer with di bom digi bom di deng di deng digigi uu uuu…”x2 (as i hear it, I am polish so it colud be different for Yousmiling smiley ) Punahussy siddung and a watch how man a live Watch yah man a own a own roll big Siddung and a plan fi come put man pon fridge Memba when yuh dig hole a two yuh fi dig Certain likkle bwoy we a stop deal wid Claim seh dem a friend and dem badmind deh friend “My style is di bom digi bom di deng di deng digigi uu uuu … carubuano peer with di bom digi bom di deng di deng digigi uu uuu…”x2 Mi press trigger mi nuh press people button Nuh bodda chat come face mi wid somethin Like how mi have twenty two inna mi somethin Claim seh dem a friend and dem badmind deh friend 2 lines missing: these are mine “any time you’re ready fool, any time start one or two tota yangs pitch from my styla” “My style is di bom digi bom di deng di deng digigi uu uuu … carubuano peer with di bom digi bom di deng di deng digigi uu uuu…”x4 Noen som eventuelt har hørt den og kan si meg hva den heter? Endret 2. juni 2007 av Stian_Pa Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastyle [2:59] Lenke til kommentar
thrml Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 Teddybears Sthlm & Mad Cobra - Cobrastyle [2:59] 8768171[/snapback] takk Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) Var heldig og fant en sang som har en melodi som likner veldig på den jeg er ute etter. Men den jeg leter etter tar liksom denne melodien her et steg videre... Melodien/lydeffekten som likner, kommer etter ca 3 sekunder. http://www.youtube.com/watch?v=JFsxmlBJb4c Jeg er altså IKKE ute etter navnet på sangen som linken fører til, men en sang som har en litt tilsvarende melodi, som beskrevet tidligere. Endret 2. juni 2007 av Drogin Lenke til kommentar
drugis Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 leter etter en som går ofte på the voice nå for tida. i musikkvideoen kjører di en cabriolet med sykt store dekk å synger : I just wanna be close to you, and do all the things you want me to. kosli sommersang Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 (endret) leter etter en som går ofte på the voice nå for tida. i musikkvideoen kjører di en cabriolet med sykt store dekk å synger : I just wanna be close to you, and do all the things you want me to. kosli sommersang 8768585[/snapback] Kan være Maxi Priest "Close to you" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor She was A Jezebel, this Brixton queen Livin’ the life like a back street dream Tellin’ mi lies when the truth was clear I think she knew what I wanted to hear Spinnin’ mi ‘round like a wheel on fire Walkin’ on tightrope, my love’s high wire Fatal attraction is where I’m at There’s no escapin’ me I just wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you And show you the way I feel I feel love When I’m lying in the midnight hour Holding you just like a dream Love is never what it seems When we touch And you’re holding me the way you feel Girl, you make my dreams come true You make my dreams come true I just wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you (Huh) And show you the way I feel (Huh-huh-huh) She was a Gemini on the cusp of Mars She holds mi back or she too far Windin’ mi up just to let her down So emotional, gagged and bound There’s more to this than meets the eye A devil woman locked inside With the full moon rising, I was scared I think I was possessed I just wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you (Huh-huh-huh-huh-huh-huh) And show you the way I feel I feel love Every time your body’s next to mine Something deep inside of me Wants to love you endlessly When we touch Girl, you don’t know how it makes me feel I just can’t believe it’s real I can’t believe it’s real I just wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you And show you the way I feel She got an attitude, I can’t explain You never know if you’re in frame Tying me up with elastic words I’m on the countdown till I get heard Her blood was hot, she burned so bright A neon sign there in the night It’s hard to say if I went too far My heart still bears a scar I just wanna be close to you I just wanna be close to you (Huh-huh-huh-huh) (I just wanna be close to you) She was A Jezebel, this Brookstown queen Livin’ the life like a back street dream Tellin’ mi lies when the truth was clear I think she knew what I wanted to hear (I just wanna be close to you) Spinnin’ mi ‘round like a weed on fire Walkin’ on tightrope, my love’s high wire Fatal attraction is where I’m at There’s no escapin’ me I wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you (I just wanna be close to you, baby) And show you the way I feel I wanna be close to you (Baby) And do all the things you want me to I just wanna be close to you And show you the way I feel Edit: Googla litt på teksten, og det finnnes haugevis av artister som synger de strofene... Endret 2. juni 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
drugis Skrevet 2. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2007 leter etter en som går ofte på the voice nå for tida. i musikkvideoen kjører di en cabriolet med sykt store dekk å synger : I just wanna be close to you, and do all the things you want me to. kosli sommersang 8768585[/snapback] Kan være Maxi Priest "Close to you" Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor She was A Jezebel, this Brixton queen Livin’ the life like a back street dream Tellin’ mi lies when the truth was clear I think she knew what I wanted to hear Spinnin’ mi ‘round like a wheel on fire Walkin’ on tightrope, my love’s high wire Fatal attraction is where I’m at There’s no escapin’ me I just wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you And show you the way I feel I feel love When I’m lying in the midnight hour Holding you just like a dream Love is never what it seems When we touch And you’re holding me the way you feel Girl, you make my dreams come true You make my dreams come true I just wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you (Huh) And show you the way I feel (Huh-huh-huh) She was a Gemini on the cusp of Mars She holds mi back or she too far Windin’ mi up just to let her down So emotional, gagged and bound There’s more to this than meets the eye A devil woman locked inside With the full moon rising, I was scared I think I was possessed I just wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you (Huh-huh-huh-huh-huh-huh) And show you the way I feel I feel love Every time your body’s next to mine Something deep inside of me Wants to love you endlessly When we touch Girl, you don’t know how it makes me feel I just can’t believe it’s real I can’t believe it’s real I just wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you And show you the way I feel She got an attitude, I can’t explain You never know if you’re in frame Tying me up with elastic words I’m on the countdown till I get heard Her blood was hot, she burned so bright A neon sign there in the night It’s hard to say if I went too far My heart still bears a scar I just wanna be close to you I just wanna be close to you (Huh-huh-huh-huh) (I just wanna be close to you) She was A Jezebel, this Brookstown queen Livin’ the life like a back street dream Tellin’ mi lies when the truth was clear I think she knew what I wanted to hear (I just wanna be close to you) Spinnin’ mi ‘round like a weed on fire Walkin’ on tightrope, my love’s high wire Fatal attraction is where I’m at There’s no escapin’ me I wanna be close to you And do all the things you want me to I just wanna be close to you (I just wanna be close to you, baby) And show you the way I feel I wanna be close to you (Baby) And do all the things you want me to I just wanna be close to you And show you the way I feel Edit: Googla litt på teksten, og det finnnes haugevis av artister som synger de strofene... 8768613[/snapback] ja googla selv å fant den men tror ikke det er den versjonen jeg leter etter. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Dette er sikkert veldig vanskeleg, sidan eg ikkje hugsar så mykje av songen. Eg har høyrd songen i nokre fragmoviar trur eg. Starten av songen var også med i ei reklame for eit program på TV2. (Slik program som Globus 2, "Vår verden" eller noko slikt.") Songen startar med trommer, det kan ha vore ein saksofon eller noko som kom inn litt etter. Noko slikt: Bom-bom-bom-bom-bombombombombom. Bom-bom-bom-bom-bombombombombom. Så kjem saksofonen inn. 8743377[/snapback] Eg fann ut dette, eg fann ut kva programmet heitte, så søkte eg på forumet, og det hadde vore ein del som hadde spurd etter det før. Det var Rob D - Clubbed to Death. Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Lurer på kva denne sangen heiter: http://video.google.com/videoplay?docid=-1...&q=Honda+camino Håper inderlig nokon veit kva den heiter, har leit etter den ei god stund nå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Vet ikke hva den heter, og klarer ikke finne ut noe på Google heller, men sannsynligvis heter den Everybody Get Away From Me, eventuelt bare Get Away From Me. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 (endret) Sliter med jernteppe angående en sang som har rimelig høy rotasjon på MTV for tiden. Tror gruppa heter Daughty eller Doughtry, elns. Noen som har peil? EDIT: Med både gruppenavn og sangnavn 8767326[/snapback] Chris Daughtry - It's Not Over med 99% sannsynlighet. Albumet Daughtry er verdt å sjekke ut, hvis du liker It's Not Over. Anders: Tror du tar feil, ettersom Clubbed To Death er den sangen som blir spilt av når de er i sentinel trainingprogrammet. Endret 3. juni 2007 av Xtra Lenke til kommentar
Maintbg Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Jeg har ett problem, jeg har funnet orginal versjon av en sang, men ville gjerne hatt en rocket versjon av den, men husker ikke hvem som har den. Gruppa som har orginalen er Rainbow og sangen heter My baby balla balla. Kan noen hjelpe meg? 1965___16___Rainbows___My_baby_balla_balla.mp3 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 Chris Daughtry - It's Not Over med 99% sannsynlighet. 8769618[/snapback] Innertier Takk for hjelpen Lenke til kommentar
marlao Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 noen som veit hva sangen som ble spilt til slutt på God kveld Norge i går heter? Den som ble spilt når vi fikk høydepunkter fra årets sesong.. De sang "do the hassel" eller noe i den duren innimellom. Sangen var for det meste instrumental Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 noen som veit hva sangen som ble spilt til slutt på God kveld Norge i går heter? Den som ble spilt når vi fikk høydepunkter fra årets sesong.. De sang "do the hassel" eller noe i den duren innimellom. Sangen var for det meste instrumental 8770161[/snapback] Så det ikke, men regner med det er "Do the hustle" LLink til musikk und tanzen Lenke til kommentar
marlao Skrevet 3. juni 2007 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2007 noen som veit hva sangen som ble spilt til slutt på God kveld Norge i går heter? Den som ble spilt når vi fikk høydepunkter fra årets sesong.. De sang "do the hassel" eller noe i den duren innimellom. Sangen var for det meste instrumental 8770161[/snapback] Så det ikke, men regner med det er "Do the hustle" LLink til musikk und tanzen 8770201[/snapback] takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå