Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på hviken sang de bruker i reklamefilmen for die hard i new york på tv3 om dagen?

8762361[/snapback]

Har ikke sett den reklamen, men den sangen jeg forbinder med DH3 er Summer In the City av The Lovin' Spoonful.

Den spilles helt i begynnelsen av filmen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei folkens! Jeg er på jakt etter en trance-sang.(Ikke dance eller techno).

Vet den veldig populær som russesang. Både vi, andre biler og russebussene spillte sangen mye i år, men tror denne sangen er et par år, selv om jeg ikke er sikker.

Er en fengende låt, med vokal innimellom melodien som bygger seg opp. Er usikker på hva personen faktisk synger, men høres ut som det er noe liknende ordene "etanica etanica", og "Inside of me" eller noe :S Teksten er på engelsk og synges av en mann.

Men det er uten tvil mest melodi i sangen...er mest på begynnelsen og litt mellom take-offene det er litt tekst, som består av noe liknende som de ordene som er nevnt.

Populær kjent sang for de som er into trance/house.

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Kunne nokon hjelpt meg å finne ut kva sang har her karen er på jakt etter? :)

Gud jeg hørte en jævla rå sang i går på et utested. Den var ganske type vill, litt sånn rave trance omtrent, tok HELT av, jævlig rå. Kan nesten minne litt om New Order - Confusion (Blade Soundtracken), bare en ganske så annen beat. Begynte rått, så ble det et stille parti i sangen før den tok av igjen.
Lenke til kommentar

Noen som har snøring på nye Hyundai Getz-reklamen? Mulig det er en jingle skrevet for reklamen, men den minner meg voldsomt om noe jeg har hørt.

Assosiasjonene jeg får går i retning av Enigma, Enya, Within Temptation, ett eller annet fra Celtic Circle.. Litt usikker. Anyone?

Lenke til kommentar

Jeg har utdypet et punkt i søkelista i første innlegg:

• Låter som spilles i reklamer finner du ofte på annonsørens hjemmeside. Hvis du leter etter en reklame fra Telenor er det stor sannsynlighet for at et søk i tråden på "Telenor" vil gi deg svaret du er ute etter. Søkefeltet er nederst på forumsiden, like under PM-knappen til det siste innlegget.

Lenke til kommentar

noen som kan hjelpe meg med min sang? Føler den er litt verre enn disse reklamefilmene :S

Vet den veldig populær som russesang. Både vi, andre biler og russebussene spillte sangen mye i år, men tror denne sangen er et par år, selv om jeg ikke er sikker.

Er en fengende låt, med vokal innimellom melodien som bygger seg opp. Er usikker på hva personen faktisk synger, men høres ut som det er noe liknende ordene "etanica etanica", og "Inside of me" eller noe :S Teksten er på engelsk og synges av en mann.

Men det er uten tvil mest melodi i sangen...er mest på begynnelsen og litt mellom take-offene det er litt tekst, som består av noe liknende som de ordene som er nevnt.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den siste sangen i Borat heter ?

den sangen som er helt i slutten i rulleteksten

8767163[/snapback]

Tror den heter Kazakhstan Anthem.

Har den liggende på pcen.. kan sikkert sende.

(msn - profil)

8767202[/snapback]

Er nok ikke den sangen nei

i denne sangen synger dem "born to be wild" innimellom dessuten er det den sangen i rulleteksten på slutten... ikke kazakhstan sangen

Lenke til kommentar

8766897[/snapback]

Svært sjeldent at det spilles trancelåter på russebusser, er mest dance/house det går i. Men den eneste store dancelåta som har gått mye på russebusser med mannlig vokal som jeg husker er denne, David Guetta Vs The Egg - Love Don't Let Me Go (Walking Away). Men siden bussen deres spilte av denne låta kan du vel spørre vedkommende som hadde cd'en?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den siste sangen i Borat heter ?

den sangen som er helt i slutten i rulleteksten

8767163[/snapback]

Tror den heter Kazakhstan Anthem.

Har den liggende på pcen.. kan sikkert sende.

(msn - profil)

8767202[/snapback]

Er nok ikke den sangen nei

i denne sangen synger dem "born to be wild" innimellom dessuten er det den sangen i rulleteksten på slutten... ikke kazakhstan sangen

8767358[/snapback]

Det er to sanger i rulleteksten. Rulleteksten som har bilder har sangen jeg sa, rulleteksten som er når det er svart, vet jeg ikke hva heter.

Antar at du har sett på imdb?

Lenke til kommentar
Svært sjeldent at det spilles trancelåter på russebusser, er mest dance/house det går i. Men den eneste store dancelåta som har gått mye på russebusser med mannlig vokal som jeg husker er denne, David Guetta Vs The Egg - Love Don't Let Me Go (Walking Away). Men siden bussen deres spilte av denne låta kan du vel spørre vedkommende som hadde cd'en?

Problemet er at ingen av dem husker hvilken låt jeg mener, og vi har tusenvis av CD'er... og er ikke sikkert det var på vår CDer vi hadde sangen en gang.. vi byttelåner litt CD'er her og der vett ;)

Men det var ikke David Guetta Vs The Egg - Love Don't Let Me... Sangen er mye mer elektronisk, mer bass, og langt mindre vokal. Og vokalen er data-manipulert, til litt sånn halv-robot aktig(ikke til sånn pingle-stemme), men heller ikke til dyp robot-stemme. Nesten normal stemme, men sånn at man hører den er gjort litt om på.

Endret av Drogin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...