Samurai99 Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) Sannsynligvis Armand Van Helden - "My My My" I så fall er jeg imponert Endret 30. april 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
34t Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei - har behov for den gamle sangen til dressmann reklamene.. Noen som har den og kan sende ? Tidligere lå denne sangen ute på dressmann sine sider, men iom. nye kampanjer så her de vel fjernet den.. Tror den hette 'manunderwear' eller noe... :-) Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Noen som har peiling på hva den trance sangen de spillte ganske ofte på TG heter? Type: Trance Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Den trance sangen på tg faktisk.. GL HF med å finne DEN ene trance sangen som ble spilt ofte der Lenke til kommentar
embark Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Noen som har peiling på hva den trance sangen de spillte ganske ofte på TG heter?Type: Trance Beskrive litt. Kan tenke meg at det var 10000 forskjellige trance-sanger som ble spilt på TG... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 denne tror jeg blir lett det er et trabce/techno/rave/erodance band som kaller seg "cascade" MEN hcordan staver man navnet deres riktig hehe er en trance sang som jeg tror heter"be my bad boy" som er drit rå som jeg MÅ ha Lenke til kommentar
johnj Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 denne tror jeg blir lett det er et trabce/techno/rave/erodance band som kaller seg "cascade" MEN hcordan staver man navnet deres riktig hehe er en trance sang som jeg tror heter"be my bad boy" som er drit rå som jeg MÅ ha Kanskje Cascada? http://muzcatalog.cjb.cc/catcp7.html Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Noen som har peiling på hva den trance sangen de spillte ganske ofte på TG heter?Type: Trance Den var vel laget til en deltaker, som ikke ville spre den videre. Har vel ikke noe kjent navn. Var nå iallfall den konklusjonen de fleste kom med på IRC/DC++ under TG. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei - har behov for den gamle sangen til dressmann reklamene.. Noen som har den og kan sende ? Tidligere lå denne sangen ute på dressmann sine sider, men iom. nye kampanjer så her de vel fjernet den.. Tror den hette 'manunderwear' eller noe... :-) Er 2 stk utrolig morsomt å synge for folk når de har stasa seg opp. Kan ikke sende for den forsvant ssammen med disken min Uansett den ene er creedence - spend on you den andre husker ejg ikke Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Noen som har peiling på hva den trance sangen de spillte ganske ofte på TG heter?Type: Trance Den var vel laget til en deltaker, som ikke ville spre den videre. Har vel ikke noe kjent navn. Var nå iallfall den konklusjonen de fleste kom med på IRC/DC++ under TG. Vriker som det . Umulig å finne.. men den var værtfall go knall! Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 denne tror jeg blir lett det er et trabce/techno/rave/erodance band som kaller seg "cascade" MEN hcordan staver man navnet deres riktig hehe er en trance sang som jeg tror heter"be my bad boy" som er drit rå som jeg MÅ ha Kanskje Cascada? http://muzcatalog.cjb.cc/catcp7.html thx til deg OG fragmaster jay som var litt sent ute hehe,, Lenke til kommentar
Unexpected89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 kanskje litt gammel tråd men.... hva heter musikken i splinter cell spillene? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 kanskje litt gammel tråd men.... hva heter musikken i splinter cell spillene? hehe gammel tråd??? 3 timer siden siste inlegg hehe. neida ON TOPIC: jeg har ikke peiling men jeg vet at jeg har vist det en gang i tiden hehe Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei - har behov for den gamle sangen til dressmann reklamene.. Noen som har den og kan sende ? Tidligere lå denne sangen ute på dressmann sine sider, men iom. nye kampanjer så her de vel fjernet den.. Tror den hette 'manunderwear' eller noe... :-) Aretha Franklin - respect kanskje???? Lenke til kommentar
audhage Skrevet 29. april 2005 Del Skrevet 29. april 2005 Hei - har behov for den gamle sangen til dressmann reklamene.. Noen som har den og kan sende ? Tidligere lå denne sangen ute på dressmann sine sider, men iom. nye kampanjer så her de vel fjernet den.. Tror den hette 'manunderwear' eller noe... :-) Hva med Steve Windwood - I'm a man? Jeg husker ikke om det var Dressmann eller Cubus-musikken, men kul, det er den Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Ok, gneldrer litt til. Lang sang, mener det er den norske gruppen Flunk. Rolig. Bass og tromme hovedelementene mener jeg. Eneste jeg husker er en kvinnelig vokal med rolig stemme, sang mooomeent. Fant det endelig ut. Portishead - Roads Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nå skal dere høre noe rart fortellmeghvadetteer Denne låten er fra ca 1972, og jeg har lurt i snart en evighet hva det er for noe Spørs om det er så lett å kjenne den igjen fra denne "coverversjonen" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 (endret) Mulig dette har blitt tatt opp før, men jeg hopper i det: Hva heter låta til TG05? Endret 30. april 2005 av @kd Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. april 2005 Del Skrevet 30. april 2005 Nå skal dere høre noe rart fortellmeghvadetteer Denne låten er fra ca 1972, og jeg har lurt i snart en evighet hva det er for noe Spørs om det er så lett å kjenne den igjen fra denne "coverversjonen" Noen i gata som øver på blokkfløyte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå