lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen. Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling. jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før.. Er ikke det temaet fra "Rocky"-filmene, da? Er ikke det Eye of the tiger? Var ikke den sangen jeg hørte på den reklamen hvertfall Husker ikke helt i farten, men jeg mener det var Gonna Fly Me Now i den reklamen. Altså det Rocky themet uten vokalist, tror det er fra Rocky 3. EDIT: Innlegg nr 400 Endret 28. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
Njål Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Har lurt på dette en stund, toro det er en sang fra Apocalypse Now, eller Full Metal Jacket, iallefall en eller annen Vietnam film. Det eneste jeg husker er en strofe so jeg tror er fra begynnelsen av sangen: ''This is the end'' Virker som det er rolig musikk av noe slag, håper noen klarer å gjette seg fra til riktig sang, jeg må få den strofa enten ut av hodet mitt, eller koblet opp mot en sang... Lykke Til? Fra Apocalypse Now, siste låta på første plata til The Doors, End. Sample hos amazon. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 29. oktober 2004 Del Skrevet 29. oktober 2004 Det er en sang som jeg fikk av fetteren min, men husker ikke hva den heter I texten sier de "Eat your bæsj, steal your stasj, take your money and..." Mer husker jeg ikke. JA!, det er en veldig rar sang, men den er så sinnsykt kul, så hvist noen vet hva den heter... give me a pip! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Har lurt på dette en stund, toro det er en sang fra Apocalypse Now, eller Full Metal Jacket, iallefall en eller annen Vietnam film. Det eneste jeg husker er en strofe so jeg tror er fra begynnelsen av sangen: ''This is the end'' Virker som det er rolig musikk av noe slag, håper noen klarer å gjette seg fra til riktig sang, jeg må få den strofa enten ut av hodet mitt, eller koblet opp mot en sang... Lykke Til? Fra Apocalypse Now, siste låta på første plata til The Doors, End. Sample hos amazon. Takker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Den het partyboys - hunt you down Annbefales Endret 30. oktober 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet hva sangen som var på Center reklamen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. har lett etter den i århundrer nå Denne har jeg også lett etter! Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 En annen sang jeg har lett etter er en sang som er med i Plastic MC filmen, den går slik: "DARE DEVIL, DARE DEVIL!!!" Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hva heter denne sangen: ...en gammal mann hele byen kjenner han Det er alt jeg husker fra teksten. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hva heter denne sangen:...en gammal mann hele byen kjenner han Det er alt jeg husker fra teksten. Tore Tang Lenke til kommentar
johnj Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Tore Tang ...med Mods, tidligutgaven av The September When. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 Hva heter sangen som blir brukt i Big One Mexican reklamen? Er det en egenkomponert sang, eller er det noen artister som har laget den? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg fikk et spørsmål av noen, de lurte på hva sangen som er theme til MindrekLan sin csvideo. Noen som har peiling? Lenke til kommentar
trygvan Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Noen som vet hva for melodi som spilles når Autofil-fyren er oppe i F-16? Der synes jeg de som laget programmet var MEGET flink til å mikse lyd og bilder. Fikk frysninger når jeg så det, og har lyst til å kjøpe CD med de som laget den musikken. Evt. finnes den på Autofil-CDen (jeg har prøvd å få lytte på platesjapper, men de er utsolgt for den alle sammen...) PS: Klippet kan ses på nrk nett-tv, det er sendinga den 28.09.03 Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Noen som vet hva for melodi som spilles når Autofil-fyren er oppe i F-16? Der synes jeg de som laget programmet var MEGET flink til å mikse lyd og bilder. Fikk frysninger når jeg så det, og har lyst til å kjøpe CD med de som laget den musikken. Evt. finnes den på Autofil-CDen (jeg har prøvd å få lytte på platesjapper, men de er utsolgt for den alle sammen...) PS: Klippet kan ses på nrk nett-tv, det er sendinga den 28.09.03 Nå har ikke jeg sett hele innlegget, men den låta de bruker på slutten er Fluke - Another Kind of Blues. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hva heter den sangen av metallica der de er på en slags svære disse? (huske på bergensk) altså ikke husk på bergensk men en sånn du sitter på å husker fram å tilbake Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hva heter den sangen av metallica der de er på en slags svære disse? (huske på bergensk) altså ikke husk på bergensk men en sånn du sitter på å husker fram å tilbake The Memory Remains? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 hva heter den sangen av metallica der de er på en slags svære disse? (huske på bergensk) altså ikke husk på bergensk men en sånn du sitter på å husker fram å tilbake The Memory Remains? yes! takker Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hvilken sang går som dette: "I don't want to be a woman, I don't want to be a woman... " vet det ikke er mye å gå etter, men hvor mange sanger har det som tekst? det er en 90 talls låt, meget artig sang. noen som vet? Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva heter denne? Eg e kåt eg e galen eg e i fra setresdalen... Hva heter den litt rolige sangen; live like canon ball eller noe og hva heter den sangen : This way i lll get there,this way i ll get there . med plystring og sånn Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Fortsatt ingen som vet hva den "siri siri siri" sangen heter? Den med "Pirat Taxi fra Våss" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå