Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leter etter sangen som Kristian Valen synger(parodierer :ermm: ) på Fartøy Valen. Han synger: LALALALA, Kånå te ått!

Hva heter den? Jeg har prøvd google og imdb...

8687529[/snapback]

Quote meg selv! :p

Anyone?

8691487[/snapback]

Valens versjon heter 'Kånå ans Odd', originalen er Vreeswijks 'Turistens klagan', om jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Hørte en sang idag, det jeg fikk med meg var "she's so dangerous" søkte på google, og det jeg fant var Kalan Porter. Men det er ikke han, sikkert han som har den orginale sangen, men den jeg hørte var mer rappe aktig, hvertfall i beygnnelsen.

Lenke til kommentar
Hva heter den klassiske Skrekk/horror themen for når den slemme dukker opp eller no skummelt skjer  ? Det er kun en tuting som gjenntar seg omm og om igjen =P tut-tut-tut-tut-tut. Trenger den i en kortfilm om en mann som skal levere en hjulvisp (min første :dribble: )

8598016[/snapback]

Kan være themet som er ifra "Psycho" du tenker på?

8598065[/snapback]

Kan være temaet i "the twilight-zone" kanskje?

Lenke til kommentar
Hørte en sang idag, det jeg fikk med meg var "she's so dangerous" søkte på google, og det jeg fant var Kalan Porter. Men det er ikke han, sikkert han som har den orginale sangen, men den jeg hørte var mer rappe aktig, hvertfall i beygnnelsen.

8698813[/snapback]

Ying Yang Twins - feat Wyclef Jean DANGEROUS ?

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg leter etter en sang med kvinnelig vokal. Det er en sukkerpopsang som var på Topp 20-lista for en 4-5-6-7 år siden.

Det eneste jeg husker er videoen, det var ei dame som hadde bygd en robot og så kjørte hun rundt på motorsykkel mens den satt bakpå.

Vrien å finne ut av. Har prøvd litt selv. Forslag?

Lenke til kommentar
Hei,

Jeg leter etter en sang med kvinnelig vokal. Det er en sukkerpopsang som var på Topp 20-lista for en 4-5-6-7 år siden.

Det eneste jeg husker er videoen, det var ei dame som hadde bygd en robot og så kjørte hun rundt på motorsykkel mens den satt bakpå.

8701542[/snapback]

Hvis du kjenner igjen navnet når du leser det kan du jo prøve å bla tilbake på Topp20 lista?

Lenke til kommentar

Age Pee - Out of the dark kanskje? :) men det er trance-versjonen da, hehe..

Prøver igjen jeg:)

Lurer på en sang, hvor en kar som synger

"out of my mind, out of my life" eller noe sånn mange ganger

Litt rocka sang:)

8695747[/snapback]

Endret av maari
Lenke til kommentar
Hei,

8701542[/snapback]

Hvis du kjenner igjen navnet når du leser det kan du jo prøve å bla tilbake på Topp20 lista?

8704703[/snapback]

Se gjennom topp 20-lista fra hver uke over en periode på fire år? Eeeeeh, nei. Så viktig er det ikke for meg å få tak i den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...