Cuneax Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Den russiske nasjonalsangen. http://en.wikipedia.org/wiki/National_Anthem_of_Russia 8690908[/snapback] Ikke den første sangen men den andre sangen (som jeg skrev) 8691518[/snapback] Vel, den russiske nasjonalsangen er den andre sangen. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Den russiske nasjonalsangen. http://en.wikipedia.org/wiki/National_Anthem_of_Russia 8690908[/snapback] Ikke den første sangen men den andre sangen (som jeg skrev) 8691518[/snapback] Det er en eller annen versjon av "Lambada" 8691938[/snapback] Ingen som vet hvilken versjon ? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Noen som veit hva dette kan være?? Daniel_spiller_random.mp3 Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Hvilken sang spilles i reklamen for serien Brothers and Sisters, som går på TV2?Vet ikke om reklamen går nå lengre, nå når serien har begynt. Men før serien startet, gikk reklamen titt og ofte. Jeg ville tippet Coldplay eller Travis eller noe, men finner den ikke... 8691561[/snapback] Det er Keane - Bedshaped Hvis det ikke er den, er det en annen sang av Keane. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Her har dere en liten nøtt: Det er en trance-/dance-sang jeg har hørt rimelig mange steder i det siste. Jeg mistenker at det var en av de mest populære sangene blant russen i år. Det kan for alt jeg vet være den offisielle russesangen. Det eneste hintet jeg kan gi dere, er at det er en mann som synger, og at den ikke er av de mest "bråkete" sangene. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Hvilken sang spilles i reklamen for serien Brothers and Sisters, som går på TV2?Vet ikke om reklamen går nå lengre, nå når serien har begynt. Men før serien startet, gikk reklamen titt og ofte. Jeg ville tippet Coldplay eller Travis eller noe, men finner den ikke... 8691561[/snapback] Det er Keane - Bedshaped Hvis det ikke er den, er det en annen sang av Keane. 8693277[/snapback] Ikke "Bedshaped" men derimot "Somewhere only we know" tror jeg. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Her har dere en liten nøtt: Det er en trance-/dance-sang jeg har hørt rimelig mange steder i det siste. Jeg mistenker at det var en av de mest populære sangene blant russen i år. Det kan for alt jeg vet være den offisielle russesangen. Det eneste hintet jeg kan gi dere, er at det er en mann som synger, og at den ikke er av de mest "bråkete" sangene. 8693989[/snapback] Det er nok Kobojsarna - Sang om Ingenting du er ute etter. En av de låtene som har blitt spilt mest blandt russen i år. Den har også mannlig vokal. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 No'n som veit hva sangen i begynnelsen av Veronica Mars heter? "We use to be friends, a long time a---go." Noe sånn som det der.. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 No'n som veit hva sangen i begynnelsen av Veronica Mars heter? "We use to be friends, a long time a---go." Noe sånn som det der.. 8694611[/snapback] Linky. Så vanskelig var det. Idé til neste gang: sjekk ut de sidene som er nevnt i førsteposten Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Her har dere en liten nøtt: Det er en trance-/dance-sang jeg har hørt rimelig mange steder i det siste. Jeg mistenker at det var en av de mest populære sangene blant russen i år. Det kan for alt jeg vet være den offisielle russesangen. Det eneste hintet jeg kan gi dere, er at det er en mann som synger, og at den ikke er av de mest "bråkete" sangene. 8693989[/snapback] Det er nok Kobojsarna - Sang om Ingenting du er ute etter. En av de låtene som har blitt spilt mest blandt russen i år. Den har også mannlig vokal. 8694102[/snapback] Det er ikke den. Når jeg tenker meg om, så sier han (som etter nærmere ettertanke kan være en dame, dog ikke med typisk kvinnestemme) "don't give up". Det uttales noe à la "dooon't giiive uuup". Hjelper dette? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Det er ikke den. Når jeg tenker meg om, så sier han (som etter nærmere ettertanke kan være en dame, dog ikke med typisk kvinnestemme) "don't give up". Det uttales noe à la "dooon't giiive uuup". Hjelper dette? 8695175[/snapback] Hmm. Kanskje Chicane feat. Bryan Adams - Don't give up, men den kom i 2000, så jeg tviler... Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Ikke en gang i nærheten. Vi får håpe noen trancefreaks tar den over natta. Lenke til kommentar
NuGgIZ Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) e det noen som veit kem som synger denne sangen. An går noe lunde sånt: *Kor e hammaren edvard du treng an vel no no så døre ska spikras igjen.* ska være en sang fra rundt 70-tallet. Takker for alle svar fant ut av det.. det var visst Jahn-Arill Skogholt Endret 24. mai 2007 av NuGgIZ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Ikke en gang i nærheten. Vi får håpe noen trancefreaks tar den over natta. 8695357[/snapback] Du må nok gi oss mer info først.. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Prøver igjen jeg:) Lurer på en sang, hvor en kar som synger "out of my mind, out of my life" eller noe sånn mange ganger Litt rocka sang:) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Enten så er jeg dårlig til å søke, eller så er teksten skrevet feil etter hukommelsen til personen som hadde dette i dagboka. Uansett, noen som kjenner igjen denne teksten og vet hvilken sang det er? You are the one with the problem here I’ve got nothing for you right now Fuck you You just take You say I am the one with the problem Fuck you I’m the one with experiences I’ve learned about life I’ve learned about you I’m better then that I don’t need you Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Sang de nettopp spillte på radio1 oslo "I like the way you move" Dette er en club/dance sang. Mest club kanskje. Går ofte på mange radiokanaler. På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Kan det være OutKast - The Way You Move? Kanskje ikke helt club/dance, men jeg forsøker likevel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Sang de nettopp spillte på radio1 oslo "I like the way you move" Dette er en club/dance sang. Mest club kanskje. Går ofte på mange radiokanaler. På forhånd, takk! 8696390[/snapback] Untz untz untz! Bodyrockers - I Like The Way [5:21] Ikke hør på cun, han er amatør. Endret 24. mai 2007 av fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 Begge er nok amatører i så fall Men body rockers var nærmest, dne ligner på den, men den er ikke helt lik, den jeg hørte er litt mere, ja hva skal man si, enda litt mere club. Så utrolig irriterende at radio1 oslo sin ti siste liste opdateres så sent. Den er jo ubrukelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå