Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken sang spilles i reklamen for serien Brothers and Sisters, som går på TV2?

Vet ikke om reklamen går nå lengre, nå når serien har begynt. Men før serien startet, gikk reklamen titt og ofte.

Jeg ville tippet Coldplay eller Travis eller noe, men finner den ikke...

8691561[/snapback]

Det er Keane - Bedshaped

Hvis det ikke er den, er det en annen sang av Keane.

Lenke til kommentar

Her har dere en liten nøtt:

Det er en trance-/dance-sang jeg har hørt rimelig mange steder i det siste. Jeg mistenker at det var en av de mest populære sangene blant russen i år. Det kan for alt jeg vet være den offisielle russesangen. Det eneste hintet jeg kan gi dere, er at det er en mann som synger, og at den ikke er av de mest "bråkete" sangene.

Lenke til kommentar
Hvilken sang spilles i reklamen for serien Brothers and Sisters, som går på TV2?

Vet ikke om reklamen går nå lengre, nå når serien har begynt. Men før serien startet, gikk reklamen titt og ofte.

Jeg ville tippet Coldplay eller Travis eller noe, men finner den ikke...

8691561[/snapback]

Det er Keane - Bedshaped

Hvis det ikke er den, er det en annen sang av Keane.

8693277[/snapback]

Ikke "Bedshaped" men derimot "Somewhere only we know" tror jeg.

Lenke til kommentar

Det er en trance-/dance-sang jeg har hørt rimelig mange steder i det siste. Jeg mistenker at det var en av de mest populære sangene blant russen i år. Det kan for alt jeg vet være den offisielle russesangen. Det eneste hintet jeg kan gi dere, er at det er en mann som synger, og at den ikke er av de mest "bråkete" sangene.

8693989[/snapback]

Det er nok Kobojsarna - Sang om Ingenting du er ute etter. En av de låtene som har blitt spilt mest blandt russen i år. Den har også mannlig vokal.

Lenke til kommentar

8693989[/snapback]

Det er nok Kobojsarna - Sang om Ingenting du er ute etter. En av de låtene som har blitt spilt mest blandt russen i år. Den har også mannlig vokal.

8694102[/snapback]

Det er ikke den. Når jeg tenker meg om, så sier han (som etter nærmere ettertanke kan være en dame, dog ikke med typisk kvinnestemme) "don't give up". Det uttales noe à la "dooon't giiive uuup". Hjelper dette? :)

Lenke til kommentar
Det er ikke den. Når jeg tenker meg om, så sier han (som etter nærmere ettertanke kan være en dame, dog ikke med typisk kvinnestemme) "don't give up". Det uttales noe à la "dooon't giiive uuup". Hjelper dette? :)

8695175[/snapback]

Hmm. :hmm: Kanskje Chicane feat. Bryan Adams - Don't give up, men den kom i 2000, så jeg tviler...

Lenke til kommentar

e det noen som veit kem som synger denne sangen.

An går noe lunde sånt:

*Kor e hammaren edvard

du treng an vel no

no så døre ska spikras igjen.*

ska være en sang fra rundt 70-tallet.

Takker for alle svar

fant ut av det.. det var visst Jahn-Arill Skogholt

Endret av NuGgIZ
Lenke til kommentar

Enten så er jeg dårlig til å søke, eller så er teksten skrevet feil etter hukommelsen til personen som hadde dette i dagboka. Uansett, noen som kjenner igjen denne teksten og vet hvilken sang det er?

You are the one with the problem here

I’ve got nothing for you right now

Fuck you

You just take

You say I am the one with the problem

Fuck you I’m the one with experiences

I’ve learned about life

I’ve learned about you

I’m better then that

I don’t need you

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Sang de nettopp spillte på radio1 oslo

"I like the way you move" Dette er en club/dance sang. Mest club kanskje. Går ofte på mange radiokanaler.

På forhånd, takk! :)

Lenke til kommentar
Sang de nettopp spillte på radio1 oslo

"I like the way you move" Dette er en club/dance sang. Mest club kanskje. Går ofte på mange radiokanaler.

På forhånd, takk! :)

8696390[/snapback]

Untz untz untz!

Bodyrockers - I Like The Way [5:21]

Ikke hør på cun, han er amatør.

Endret av fredrik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741

Begge er nok amatører i så fall ;) Men body rockers var nærmest, dne ligner på den, men den er ikke helt lik, den jeg hørte er litt mere, ja hva skal man si, enda litt mere club.

Så utrolig irriterende at radio1 oslo sin ti siste liste opdateres så sent. Den er jo ubrukelig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...