Kajac Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som vet hva sangen i reklmane for Flax-lodd heter?Den der hun damen sier at de aldri gjør no sammen og så vinner mannen på Flax-lodd slik at de kan reise bort sammen. Det høres ut som om det er DeLillos, men jeg kan ta kraftig feil... 8668116[/snapback] Rare greier, dette lurte jeg på i dag også, og ja, det høres ut som delillos. Men jeg tviler egentlig på det. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 21. mai 2007 Noen som vet hva sangen i reklmane for Flax-lodd heter?Den der hun damen sier at de aldri gjør no sammen og så vinner mannen på Flax-lodd slik at de kan reise bort sammen. Det høres ut som om det er DeLillos, men jeg kan ta kraftig feil... 8668116[/snapback] Har du ikke noe tekst å gå ut ifra? 8668131[/snapback] Nei, desverre... Hadde jeg hatt det hadde jeg jo googla og da... Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Tror jeg svarte på dette for et par dager siden. Men sangen i Flax-reklamen er CC Cowboys - "Kom igjen" Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hva heter sangen som starter sånn: A houndred days have made me older, since the last time that I saw you pretty face... ref. er noe som dette: I'm here without you baby......................................and I think about you all the time... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Stav 100 riktig og google Lyrics "A hundred days have made me older" så finner du den på 10 av de 10 første treffene. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hva heter denne søte sangen ? http://www.youtube.com/watch?v=vNJjs-k54CwEDIT: Har en sang med teksten "I wish you were an angel, i wish you were the one" :S Veldig fin sang, hva heter den? det var fra refrenget da EDIT2 Fant ut den, var An Angel 8654551[/snapback] Hva heter den type trance? Er ikke Happy Hardcore det? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Er ihvertfall av gruppen pakito, har ikke hørt låten før men er i samme stil som resten av låtene dems. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hva heter denne søte sangen ? http://www.youtube.com/watch?v=vNJjs-k54CwEDIT: Har en sang med teksten "I wish you were an angel, i wish you were the one" :S Veldig fin sang, hva heter den? det var fra refrenget da EDIT2 Fant ut den, var An Angel 8654551[/snapback] Hva heter den type trance? Er ikke Happy Hardcore det? 8671385[/snapback] Fredrikrb fra forumet tipper jeg har skrevet som kommentar under sangen : Pakito - You Wanna Rock Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Skrev det her i tråden òg. Kul låt. Pakito er vel i techno. All Music er i hvert fall med på den. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hva heter sangen som starter sånn: A houndred days have made me older, since the last time that I saw you pretty face... ref. er noe som dette: I'm here without you baby......................................and I think about you all the time... 8670712[/snapback] Sangen heter Here Without You, og fremføres av Matchbox Twenty. I Norge er de vel mest kjent for Unwell.. Er vel bedre å bare svare enn å si at det finnes andre måter å finne det ut på.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hva heter sangen som starter sånn: A houndred days have made me older, since the last time that I saw you pretty face... ref. er noe som dette: I'm here without you baby......................................and I think about you all the time... 8670712[/snapback] Sangen heter Here Without You, og fremføres av Matchbox Twenty. I Norge er de vel mest kjent for Unwell.. Er vel bedre å bare svare enn å si at det finnes andre måter å finne det ut på.. 8672623[/snapback] Både jeg, Wikipedia og 3 doors down er uenig. Det er 3 Doors Down - "Here Without You" Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) hørte en sang på radioen i dag den hette "burning", det var på p4 og han som sang den hette q eller noe der, han synger også, "im going crazy "litt senere" maby im crazy" noen som vet hvem jeg snakker om og hvordan det staves? desperat her fant det ut Endret 22. mai 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 hørte en sang på radioen i dag den hette "burning", det var på p4 og han som sang den hette q eller noe der, han synger også, "im going crazy "litt senere" maby im crazy" noen som vet hvem jeg snakker om og hvordan det staves? desperat her fant det ut 8672787[/snapback] flott hvis du sier hvem det er i tilfelle andre lurer på det. Men tipper det er Cue og "Burning" Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 det var den ja, vet du hvor jeg får kjøpt cden hans? eller dems? Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Nokon som veit kva songen her heiter: Lenke til kommentar
jH- Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 iTunes Store Link: Ignition Sangnavn: Who would love this car but me? Artist: Brian Setzer '68 Comeback Special Album: Ignition Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Hva heter denne søte sangen ? http://www.youtube.com/watch?v=vNJjs-k54CwEDIT: Har en sang med teksten "I wish you were an angel, i wish you were the one" :S Veldig fin sang, hva heter den? det var fra refrenget da EDIT2 Fant ut den, var An Angel 8654551[/snapback] Hva heter den type trance? Er ikke Happy Hardcore det? 8671385[/snapback] Fredrikrb fra forumet tipper jeg har skrevet som kommentar under sangen : Pakito - You Wanna Rock 8671843[/snapback] Meninga var at jeg lurte på hva slags type trance det var Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Dance er sjangeren. Lenke til kommentar
Icebird Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Noen som vet sangen i pepsi reklamen som går for tiden på tv? 8651560[/snapback] Den heter "Hey Now Now", av The Cloud Room Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 22. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2007 Jeg spør igjen. Jeg ser etter en sang som har melodien/deler av melodien til "Vårsøg". Teksten er på engelsk, og jeg tror det er en mann som synger. Sjanger er jeg totalt usikker på. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå