Geir Frode Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei Utfordring............ På Big Brother så spiller de en sang når den som blir stemt ut kommer ut hvilken sang er det? Denne tror jeg ikke er enkel "Natural Blues" av Moby du tenker på? Yeeeeeeeees Supert, takk skal du ha........ Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det noen som vet av den sangen som de synger "jeg vetta faen jeg" heter? Den er på team antonsen Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sangen heter nettopp det, og fremføres av Wannskrækk. Forøvrig tidlig DumDum Boys. Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sangen heter nettopp det, og fremføres av Wannskrækk. Forøvrig tidlig DumDum Boys. har du den?? du kunne ikke ha sendt den hvis du har den vel? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Sangen heter nettopp det, og fremføres av Wannskrækk. Forøvrig tidlig DumDum Boys. har du den?? du kunne ikke ha sendt den hvis du har den vel? Sorry, mate... Men du finner den til 9.50 på musikkonline.no Direktelink: http://www.mic.musikkonline.no/shop/displa...um.asp?id=26769 Lenke til kommentar
ghrr Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Sangen heter nettopp det, og fremføres av Wannskrækk. Forøvrig tidlig DumDum Boys. har du den?? du kunne ikke ha sendt den hvis du har den vel? Sorry, mate... Men du finner den til 9.50 på musikkonline.no Direktelink: http://www.mic.musikkonline.no/shop/displa...um.asp?id=26769 men jeg har ikke kredittkort noen andre som kan sende den da???? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Anbefaler nærmeste platebutikk.. Oppfordring til piratkopiering er ulovlig Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Anbefaler nærmeste platebutikk.. Oppfordring til piratkopiering er ulovlig Har da ikke vært noen oppfordring til "piratkopiering" her!? 1 Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Anbefaler nærmeste platebutikk.. Oppfordring til piratkopiering er ulovlig Har da ikke vært noen oppfordring til "piratkopiering" her!? Jeg vil nå si at å be folk sende en sang er oppfordring til piratkopiering... Men jeg vet ikke hva du forbinder med det Lenke til kommentar
N* Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hørte en fransk(?) sang for lenge siden. teksten var noe sånt som "po pede si po pede så". noen som vet? det var ei jente/dame/gutt med lys stemme stemme som sang vertfall. er det ingen som vet dette? trodde den var ganske kjent jeg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 hørte en fransk(?) sang for lenge siden. teksten var noe sånt som "po pede si po pede så". noen som vet? det var ei jente/dame/gutt med lys stemme stemme som sang vertfall. er det ingen som vet dette? trodde den var ganske kjent jeg. Den eneste franske-talende sangen jeg husker er: In-grid - Tu Es Foutu l Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Sjanger og lignende info er fint å ha. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ingen som klarer å finne ut av åpningssangen på Cannonball Run? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) Den der de synger "Cannonball... Cannonball... Cannonball" osv? edit: I så fall, sjekk her: http://www.imdb.com/title/tt0082136/soundtrack Endret 27. april 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Heisann. NRK har i det siste sendt noen små "reklame" snutter som innholder fet musikk. Den ene er en snutt der vi ser en bonde som klipper sauene litt freaky kan en si :!: Hvilken låt er det som blir spillt her ? - Er en reggae låt jeg husker fra jeg var mindre... Den andre snutten er en "reklame" snutt der NRK reklamerer for et program de kaller "Pakket og klart". Der er det også en fet låt (litt reggae den og) jeg kunne tenkt meg tittelen på. Blir veldig glad hvis noen kunne hjulpet meg med dette Er noen utrolig tøffe låter, det er ivertfall helt sikkert! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Den der de synger "Cannonball... Cannonball... Cannonball" osv? edit: I så fall, sjekk her: http://www.imdb.com/title/tt0082136/soundtrack Takk skal du ha, nå må jeg bare finne den Lenke til kommentar
N* Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 hørte en fransk(?) sang for lenge siden. teksten var noe sånt som "po pede si po pede så". noen som vet? det var ei jente/dame/gutt med lys stemme stemme som sang vertfall. Sjanger og lignende info er fint å ha. ok. det var vel pop tror jeg. en skikkelig gladsang egentlig. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 Jeg hørte en låt på P3 i dag! Det var "We are the world", bare at de sang "Ching ching chong"! Den var rå!! Noen som vet hvem som sang den? Eller var det kanskje bare "Are og odin"? Slo på radioen midt i sangen! Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 (endret) noen som gjennkjenner seg en sang som går som dette? rett før refrenget er det: "whawha wah oooi" refrenget "what it's gonna take to do" edit:1 Endret 28. april 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. april 2005 Del Skrevet 28. april 2005 noen som gjennkjenner seg en sang som går som dette? rett før refrenget er det: "whawha wah oooi" refrenget "what it's gonna take to do" edit:1 Sannsynligvis Armand Van Helden - "My My My" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå