b0berg Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Leter etter en sang som begynner veldig likt Jason Mraz - I'm yours. Introen er så sykt lik! Noen som vet? Lurer også på hvilken sang som spilles når Carla endelig sier ja til å gifte seg med Turk i Scrubs, den går noe sånn, "I got a crush on you" Endret 15. mai 2007 av b0berg Lenke til kommentar
Ninjaelg Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Gruppa heter Sash ikke Sasha. Du finner videoen lett ved å sjekke ut youtube. 8618021[/snapback] Takker. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vet at det ikke er linkin park, men ligner en del. Takker mye for svar! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) @Cuz: i følge folk som har commenta så er sangen fra et band som heter Tribal Ink, men finner ingen sang av de som heter over the top, kansje sangen heter noe annet også. Endret 15. mai 2007 av Nitrius Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Drev å browset gjennom en side med mengder av random flash-filer. Så kom jeg over disse 2, som minner meg litt om Daft Punk, men er ikke sikker. 1. 2. En stor virutell klem til den som finner det ut. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Vet at det ikke er linkin park, men ligner en del. Takker mye for svar! 8618550[/snapback] Hvis noen finner denne så må dere si ifra;P Skal lete jeg også. Lenke til kommentar
toth Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 lurer på samme link om hvilke sang som kommer på 1m 23sec og varer til 1m 52sec 8589265[/snapback] sangen på denne linken er det da synes den er så bra at quoter den 8590264[/snapback] hva heter sangen her da når dere ike vil hjelpe meg link 8595667[/snapback] bumper meg selv kan dere svare på noen av de eller ? 8615933[/snapback] Kan sannsynligvis snevre det kraftig inn for deg ved å fortelle at artist er Cypress Hill.. Jeg er ingen fan, så vet ikke hvilken låt det er, men de sier da tydelig "cypress hill" i teksten.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Noen som vet hva sangen som går på radio1oslo heter? Det eneste jeg har fått med meg at de synger: when i meet you, i know.... need to get closer, closer, i'll be.. Relativt ny sang tror jeg. Går rimelig ofte. Den slutta nå nettopp Det går forresten ikke ann å sjekke det på nettsiden deres siden de alltid er så trege med å opdatere listen at den blir veldig mangelfull. Endret 15. mai 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hørte på p3 og programmet "Pyro" og der introduserte han Asbjørn Slettemark (hvis det var det han het) en veldig kul sang (rocke sang med mye futt, og mannlig vokal...) han sa den kom fra 2006 mest undervurderte plate (var i hvertfall det han mente...). Har letet litt rundt på p3 sida men finner den ikke der (kan hende jeg har oversett noe men...). Det eneste jeg husker er nemlig at bandnavnet var kort (tror jeg =P)... Så da lurer jeg på om det er noe som vet hvillket band eller sang det kan være? Hadde hvert utrolig fint om noen klarte og finne ut av det! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Hørte på p3 og programmet "Pyro" og der introduserte han Asbjørn Slettemark (hvis det var det han het) en veldig kul sang (rocke sang med mye futt, og mannlig vokal...) han sa den kom fra 2006 mest undervurderte plate (var i hvertfall det han mente...).Har letet litt rundt på p3 sida men finner den ikke der (kan hende jeg har oversett noe men...). Det eneste jeg husker er nemlig at bandnavnet var kort (tror jeg =P)... Så da lurer jeg på om det er noe som vet hvillket band eller sang det kan være? Hadde hvert utrolig fint om noen klarte og finne ut av det! 8623279[/snapback] Du husker ikke noe annet? Vi skal finne en sang av et band som kanskje hadde et kort navn? Husker du ikke noe av teksten eller melodien? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Noen som vet hva sangen som går på radio1oslo heter? Det eneste jeg har fått med meg at de synger: when i meet you, i know.... need to get closer, closer, i'll be.. Relativt ny sang tror jeg. Går rimelig ofte. Den slutta nå nettopp Det går forresten ikke ann å sjekke det på nettsiden deres siden de alltid er så trege med å opdatere listen at den blir veldig mangelfull. 8623217[/snapback] Sannsynligvis Travis' nye singel "Closer". Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Hviken sang? den første og den andre (som begyner 2.20) og den tredje som begynner 4.10 Endret 16. mai 2007 av ainstainy Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Er det noen som vet hvilken sang som spilles i filmen "Blades of Glory" under den siste "dansen" når Will Farrel brekker ankelen og de må gjøre iron lotus uten å ha øvd? Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Noen som vet hva introen til Tremors the series heter? 8605333[/snapback] Har lagt ut introen. Endret 16. mai 2007 av rawen100 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Er det noen som vet hvilken sang som spilles i filmen "Blades of Glory" under den siste "dansen" når Will Farrel brekker ankelen og de må gjøre iron lotus uten å ha øvd? 8625185[/snapback] Du har selvfølgelig sjekket her? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Lurer på en sang for en kompis. Han sier det er en Red Hot Chili Peppers sang, med en intro som begynner rolig og ligner på Smoke On The Water. Vet det kanskje er et skudd i blinde, men fint om noen kan gi noen tips. Lenke til kommentar
TiNuSsS Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Scrubs Theme song ? Hva heter den ? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Hei, har lenge gått å lurt på navn på sang og artist på denne sangen, tror jeg hørte den en gang jeg var på spinning på treningssenteret og den ble spilt under oppvarmingen, husker den ikke så godt men prøver å forklare så godt som mulig. "It's just a ****(shame??) a game for us to play.... bapapapapapapapapapa...." Jeg vil karakterisere dette som en gladsang, litt country aktig egentlig. Noen som vet hvilken sang det er snakk om? 8545678[/snapback] Sorry for bump, men er desperat. Værsåsnill noen 8605442[/snapback] Jeg tror jeg er veldig langt ute å kjører her, men kan det være Andrea - "Time to pray"? 8605690[/snapback] Var ikke den, desverre. Som sagt er den en country inspirert gladsang. Ikke fullverdig country men noe i den duren. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Scrubs Theme song ? Hva heter den ? 8625750[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...hlite=%2Bscrubs Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Vet at det ikke er linkin park, men ligner en del. Takker mye for svar! 8618550[/snapback] Linkin Park - Over The Top Det er linkin park som har denne sangen. Viss det ikke er en covret versjon av Motorhead sin Over The Top? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå