MKej Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Noen som vet hva sangen i den adidas reklamen for " World's first intelligent shoe" heter? Sangen heter: Whenever I Wake UpArtist: Sam Spiegel & Karen O Er det den? Jepp Lenke til kommentar
knuthfk Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Om noen klarer denne blir jeg søkk imponert. For en tid tilbake siden hadde Paprboys en live-opptreden i topp20 showet på NRK. Tror det var låta fra Uno de spilte. Find My Way heter den vel. Uansett, da showet fadet ut, sier Nicholas (programledern) noe sånt som; nå avslutter vi med deilig Paperboys musikk - og låta de dro da var veldig kul. Men jeg tror ikke han introduserte den. Om noen gadd å lese dette, og/eller er synsk så vil jeg gjerne vite hva den låta heter. Mission Impossible Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 jeg også lurer på en sang som jeg skal være sinnsykt heldig vis det er noen i det hele tatt som har hørt sangen. Det var en sang på en kanskje 10år gammel top gear episode som de spilte på episoden med jaguar xj220 og ferrari f40. sangen starta når f40ien dukka fram, og den er jo bare konge! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hva heter den nye sangen til Ravi? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Hva heter den nye sangen til Ravi? E-ore Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 er en sang jeg lurer på... Den er vel ca 5-6 år gammel.. Er noen kjerringer som synger om Rich mans world elns... "all i wanna do in a rich mans...." plz. noen må vite det. begynner å gå meg på nærvene Lenke til kommentar
Beeblebrox Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 er en sang jeg lurer på... Den er vel ca 5-6 år gammel.. Er noen kjerringer som synger om Rich mans world elns... "all i wanna do in a rich mans...." plz. noen må vite det. begynner å gå meg på nærvene "Abba - Money, Money, Money"? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) Oh lala lala lala x2 Flowers grow wild in her garden She's self styled - I beg your pardon Look at my girl, what a lass A bit of alright - first class I think she's just great Boy oh boy what style She's a serpentine, she's a naughty girl Making the most of the rich mans world Oh I, love my Amy Ohhh ohh ohh do you blame me? Oh my heart is aching My loves for taking No one will ever change the smile on her face No one will ever share her sweet embrace Amy darling can't you see the tears in my eyes Amy darling can't you see that we're in paradise? Spring time comes, tulips blooming Do you know what she's doing to me Look at me, the proud father No I'd rather sit her on my knee (yeah) Man oh man sweet harmony She's a real good time She's a valentine Making the most of all she's mine Oh I love my Amy Ooh ooh ooh do you blame me? Oh my heart is aching My loves for taking Nothing will ever change the smile on her face No one will ever share her sweet embrace Amy darling can't you see the tears in my eyes Amy darling can't you see that we're in para-... Oh ly-ly la-da-do-dah ly-ly la-la-la-lah ly-ly da-dum-do-dah ly-ly la-la-la-lah I work all night, I work all day, to pay the bills I have to pay Ain't it sad And still there never seems to be a single penny left for me That's too bad In my dreams I have a plan If I got me a wealthy man I wouldn't have to work at all, I'd fool around and have a ball... Money, money, money Must be funny In the rich man's world Money, money, money Always sunny In the rich man's world Aha-ahaaa All the things I could do If I had a little money It's a rich man's world A man like that is hard to find but I can't get him off my mind Ain't it sad And if he happens to be free I bet he wouldn't fancy me That's too bad So I must leave, I'll have to go To Las Vegas or Monaco And win a fortune in a game, my life will never be the same... Money, money, money Must be funny In the rich man's world Money, money, money Always sunny In the rich man's world Aha-ahaaa All the things I could do If I had a little money It's a rich man's world Money, money, money Must be funny In the rich man's world Money, money, money Always sunny In the rich man's world Aha-ahaaa All the things I could do If I had a little money It's a rich man's world It's a rich man's world Endret 24. april 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
johnj Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 er en sang jeg lurer på... Den er vel ca 5-6 år gammel.. Er noen kjerringer som synger om Rich mans world elns... "all i wanna do in a rich mans...." plz. noen må vite det. begynner å gå meg på nærvene Første som faller meg inn er Di-Mico - "All I Wanna Do". Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 er en sang jeg lurer på... Den er vel ca 5-6 år gammel.. Er noen kjerringer som synger om Rich mans world elns... "all i wanna do in a rich mans...." plz. noen må vite det. begynner å gå meg på nærvene Denne husker jeg godt (i hodet), men klarer ikke å komme på noe artistnavn/tittel desverre... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 er en sang jeg lurer på... Den er vel ca 5-6 år gammel.. Er noen kjerringer som synger om Rich mans world elns... "all i wanna do in a rich mans...." plz. noen må vite det. begynner å gå meg på nærvene Første som faller meg inn er Di-Mico - "All I Wanna Do". Aner ikke hvorfor. haha Takker, det var den Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Om noen klarer denne blir jeg søkk imponert. For en tid tilbake siden hadde Paprboys en live-opptreden i topp20 showet på NRK. Tror det var låta fra Uno de spilte. Find My Way heter den vel. Uansett, da showet fadet ut, sier Nicholas (programledern) noe sånt som; nå avslutter vi med deilig Paperboys musikk - og låta de dro da var veldig kul. Men jeg tror ikke han introduserte den. Om noen gadd å lese dette, og/eller er synsk så vil jeg gjerne vite hva den låta heter. Mission Impossible Tror du at du kan kjenne igjen en tittel om du ser den? For det finnes sikkert en side hvor musikken paperboys har produsert er ramset opp. Hvis ikke så kan man jo se gjennom album Men gidder ikke gjøre det for deg før jeg vet om du hadde klart og gjennkjent tittelen.. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det noen som hvet hva den sangen i The Beach heter? (den filmen med leonardo dikaprio om stranden på den øya) Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Er det noen som hvet hva den sangen i The Beach heter? (den filmen med leonardo dikaprio om stranden på den øya) Det er nok ikke bare en sang i The Beach. Soundtracks for The Beach Jeg vil tro det er All Saints med Pure Shores, mener å huske at det var denne som var "theme" sangen. Shot me if I'm wrong... Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 OFF_TOPIC hvordan kommer man inn på den soundtrack på IMDB ???? kommer ikke onn der jeg. :S Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 OFF_TOPIC hvordan kommer man inn på den soundtrack på IMDB ???? kommer ikke onn der jeg. :S Søk deg frem til den filmen du er interessert i, og velg "soundtrack listing" i menyen til venstre. Lenke til kommentar
Sky_Hawk Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Aleksander Skrevet 25/04/2005 : 10:03 QUOTE (Sky_Hawk @ 25/04/2005 : 09:41) Er det noen som hvet hva den sangen i The Beach heter? (den filmen med leonardo dikaprio om stranden på den øya) Det er nok ikke bare en sang i The Beach. Soundtracks for The Beach Jeg vil tro det er All Saints med Pure Shores, mener å huske at det var denne som var "theme" sangen. Shot me if I'm wrong... Var denne jeg tenkte på ja Takk! Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei Utfordring............ På Big Brother så spiller de en sang når den som blir stemt ut kommer ut hvilken sang er det? Denne tror jeg ikke er enkel Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Hei Utfordring............ På Big Brother så spiller de en sang når den som blir stemt ut kommer ut hvilken sang er det? Denne tror jeg ikke er enkel "Natural Blues" av Moby du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå