Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, på tide å be om hjelp her...

 

Vedlagte lille melodi er IRRITERENDE kjent, men INGEN jeg har snakket med greier å plassere den. De fleste tror det har noe med barne-TV på tidlig80-tall å gjøre, men ingen kan si noe sikkert.

 

Håper en eller annen internettbruker kan gi meg et hint. Spre GJERNE linken videre til alle du kjenner... ;)

 

 

 

Her er notelinjen:

 

post-22343-1179130465_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter og hvem som har laget den?

*film*

Den første jeg lurer på :)

Høres ut som Pendulum, den er i hvertfall ikke med på Hold Your Colours albumet deres.

Ok all you ppl who want to know song names.    First song: I have no idea. If you want find out yourself. It's track 7 from Piratskaya Stantsiya IV (mixed by DJ Gvozd).  Second song: It's Distorted Minds - We Can't Stop. track is from DJ Aphrodite's Overdrive Mix. 
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg lurer på hva en sang heter, men jeg har den bare i en Flash-film fra YouTube som ligger her. Kan noen vær så snill å høre på den og fortelle meg hvilken sang det er?

 

Dere må gjerne kommentere der videoen ligger og, siden det kommer sikkert en del innlegg i denne tråden og da kan det være vanskelig for meg å finne den igjen ;)

 

 

Takker!

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Hvem er det som egentlig har sangen?

 

Noen som har sangen? (Vært supert om de kunne kontakte meg på pm)

 

Edit: Fant ut hvem som har den (hadde skrevet feil på youtube. Spørsmål 2 fortsatt åpent)

Endret av DE1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...