Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hva en sang av, ehm, jeg tror det var to lesper fra russland som sang den under MGP for en del år siden om berlinmuren ellns.  takk:)

8606323[/snapback]

T.A.T.U. - Ne Ver, Ne Boisia, Ne Prosi

Lenke til kommentar

Ok, på tide å be om hjelp her...

Vedlagte lille melodi er IRRITERENDE kjent, men INGEN jeg har snakket med greier å plassere den. De fleste tror det har noe med barne-TV på tidlig80-tall å gjøre, men ingen kan si noe sikkert.

Håper en eller annen internettbruker kan gi meg et hint. Spre GJERNE linken videre til alle du kjenner... ;)

Her er notelinjen:

post-22343-1179130465_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter og hvem som har laget den?

*film*

Den første jeg lurer på :)

Høres ut som Pendulum, den er i hvertfall ikke med på Hold Your Colours albumet deres.

Ok all you ppl who want to know song names.    First song: I have no idea. If you want find out yourself. It's track 7 from Piratskaya Stantsiya IV (mixed by DJ Gvozd).  Second song: It's Distorted Minds - We Can't Stop. track is from DJ Aphrodite's Overdrive Mix. 
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg lurer på hva en sang heter, men jeg har den bare i en Flash-film fra YouTube som ligger her. Kan noen vær så snill å høre på den og fortelle meg hvilken sang det er?

Dere må gjerne kommentere der videoen ligger og, siden det kommer sikkert en del innlegg i denne tråden og da kan det være vanskelig for meg å finne den igjen ;)

Takker!

Endret av Anders-Moen
Lenke til kommentar

Hvem er det som egentlig har sangen?

Noen som har sangen? (Vært supert om de kunne kontakte meg på pm)

Edit: Fant ut hvem som har den (hadde skrevet feil på youtube. Spørsmål 2 fortsatt åpent)

Endret av DE1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...