John-Abruzzi Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) hva heter sangen som kommer etter 12 sek Endret 9. mai 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Du, nå er det faktisk 13 sider med kommentarer som "What a fucking idiot LOL!" "What a fucking ugly moron whore", "What a gay fucking shit crap whore song", "Americans are the dumbest fucks on the planet and should all be killed!111" osv..er ikke lett å bla seg gjennom sånt. Post heller svaret, mister smart-ass. 8574004[/snapback] Jeg personlig synes ikke det var spesielt vanskelig å bla seg igjennom sidene for å finne svaret. Jeg gav også vedkommende et hint om hvor man kunne finne svaret, og det var nevnt flere steder der. Hvis man ikke klarer å finne det, har man ikke sett godt nok etter eller rett og slett ikke giddet å lete i det hele tatt. Noe må man for faen gidde å gjøre selv, og det er nettopp derfor jeg unnlot å skrive svaret. Ser eksempler på at folk ikke gidder å lese kommentarene på filmklipp daglig. Endret 9. mai 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Husker ikke hvordan sangen er eller hvem som synger.Husker at det var en gutt i sangen som lagde et fly og sendte det slik at det fly rundt, og de som sang flydde eller satt i/på himmelen/en sky eller noe slikt. Sangen er noen par år gammel vil jeg tro, ringer dette en bjelle hos noen? Edit: Tror de som fløy rundt var ikledd noe sølv aktig. 8575450[/snapback] Nå letet jeg meg i hjel for å finne tittelen. Jeg så musikk videoen for en uke siden, nemlig. stardust - the music sounds better with you Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Husker ikke hvordan sangen er eller hvem som synger.Husker at det var en gutt i sangen som lagde et fly og sendte det slik at det fly rundt, og de som sang flydde eller satt i/på himmelen/en sky eller noe slikt. Sangen er noen par år gammel vil jeg tro, ringer dette en bjelle hos noen? Edit: Tror de som fløy rundt var ikledd noe sølv aktig. 8575450[/snapback] Nå letet jeg meg i hjel for å finne tittelen. Jeg så musikk videoen for en uke siden, nemlig. stardust - the music sounds better with you 8576684[/snapback] Yay, nå reddet du kvelden. Tusen takk Ida Lenke til kommentar
jarlehol Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg leter egentlig etter et norsk band, som kom med en plate omtrent rundt '95-'96 (er litt usikker på tiden, men det er det jeg har funnet ut er beste estimat). De spilte noe ala clawfinger med diverse scratching på, muligens det var litt rap innimellom også. Coveret var grønn-aktig. På den ene sangen hadde de også med Sigmund Groven på munnspill. Håper noen kan hjelpe meg med et navn her. 8574579[/snapback] Regner med at det er Multicyde du tenker på. De hadde ihvertfall en remix av Vårsøg med Sigmund Groven, "A better day" i tillegg til en remix av themen til Flåklypa, "Not for the dough". Håper dette stemmer... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Blant kommentarene sto det 2 sanger: - "Useless" av Tinted Black - "We suck" av Tinted Black No biggie. 8574136[/snapback] "Useless" av Tinted Black var det^^ Takk;P Endret 9. mai 2007 av Xarus Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Noen som har sett den reklamen på Discovery Channel for et program ang. seriemordere? De spiller en utrolig kjent klassisk melodi der, men jeg klarer bare ikke å plassere den.. Anyone? 8574921[/snapback] samme som mitt spørsmål eller¿ Jeg lurer på hva den ene reklamelåten på discovery channel er. Det er noe fet gitarspilling, minner nesten om bottleneck, men tror det er snasen bending. En jente som synger ett eller annet med Could it be that everything revokes [around¿] me. Det er litt bluesy musikk, håper noen kan hjelpe meg. Takk. 8572132[/snapback] 8576194[/snapback] Har hørt den (vet ikke hva den heter desverre), men det er ikke den jeg tenker på. Den jeg spurte om er et meget godt kjent klassisk verk. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Sangen som spilles i reklamen til "The Departed"? Spilles her; http://youtube.com/watch?v=pTrQmTttkhE Endret 9. mai 2007 av SupRnova Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Reklame for Saab biodiesel på tv2. Hadde ikke tid til å skrive ned noe av teksten. 8284808[/snapback] Lurer veldig på hva denne sangen heter jeg også... Noen som vet?Er en dame som synger... Teksten innholder bl.a. frasen "release me" hjelp hjelp plis Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Reklame for Saab biodiesel på tv2. Hadde ikke tid til å skrive ned noe av teksten. 8284808[/snapback] Lurer veldig på hva denne sangen heter jeg også... Noen som vet?Er en dame som synger... Teksten innholder bl.a. frasen "release me" hjelp hjelp plis 8577602[/snapback] Denne? http://www.youtube.com/watch?v=wVt69aYUkO8 Sangen heter "release me" og kan lastes ned på sine sider, her. artisten heter Laura? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Sangen som spilles i reklamen til "The Departed"? Spilles her; http://youtube.com/watch?v=pTrQmTttkhE 8577579[/snapback] Dropkick Murphys - "Shipping up to Boston" Lenke til kommentar
Patney Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hvilken sang spilles i den reklamen hvor en fyr sitter og sier "og jeg har en stor lidenskap for golf?" En reklame for volkswagen... Prøvde å huske hva hun sang, så jeg kunne søkt på google, men husker det ikke. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 den låta når chandler ligger i badet heter only time - enya. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Så en film her om dagen - Smoking Aces - og når de tre brødrene kjører forbi den gjengen som prøver de der kostymene til vaktene, så spiller de en metal sang. Hvilken? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg leter egentlig etter et norsk band, som kom med en plate omtrent rundt '95-'96 (er litt usikker på tiden, men det er det jeg har funnet ut er beste estimat). De spilte noe ala clawfinger med diverse scratching på, muligens det var litt rap innimellom også. Coveret var grønn-aktig. På den ene sangen hadde de også med Sigmund Groven på munnspill. Håper noen kan hjelpe meg med et navn her. 8574579[/snapback] Regner med at det er Multicyde du tenker på. De hadde ihvertfall en remix av Vårsøg med Sigmund Groven, "A better day" i tillegg til en remix av themen til Flåklypa, "Not for the dough". Håper dette stemmer... 8576807[/snapback] Heisann! Multicyde er det ikke. Det var mer et rockeband. Uansett takk for forslaget! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Så en film her om dagen - Smoking Aces - og når de tre brødrene kjører forbi den gjengen som prøver de der kostymene til vaktene, så spiller de en metal sang. Hvilken? 8579445[/snapback] Sjekket her? Jeg tipper det er Trivium - "Like Light to the Flies" du er ute etter. Lenke til kommentar
duckamuck Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Leter etter en sang jeg hørte på et russetreff, var noe trance greier hvor de sang noe slikt som "I can't hear the music" og "Turn up the music". Har hørt den før også, men finner ikke ut hva den heter Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Jeg lurer på om det er noen som vet hvilken sang det er jeg leter etter. Sangen starter med den samme introen som Toto - Africa, men sangen heter ikke africa. Det er en slags dance sang.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Hva heter den sangen til mercedes Reklamen? Er en hvit mercedes, som blir til støv som kjører på fjellet, hva heter den rolige sangen der? TAKKER FOR SVAR! Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 hva heter sangen som kommer etter 12 sek 8576210[/snapback] bumper denne jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå