Bluum Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Det er nok The Primitives med Crash. Var bare et enkelt google søk som skulle til EDIT: er nok ikke the primitives som synger, må være noen andre, men det er den sangen. Endret 7. mai 2007 av Bluum Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Edit: Glem det, jeg fant sangen Endret 7. mai 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Mye å forklare, så viser heller til tråden det sto i. SVAR HER! La posten dø ut, sorry meg som dro opp en gammel post der =/ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4entry8559154 Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Det er nok The Primitives med Crash.Var bare et enkelt google søk som skulle til EDIT: er nok ikke the primitives som synger, må være noen andre, men det er den sangen. 8559316[/snapback] Takk skal du ha Bruum!! Endret 7. mai 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Det var ikke "A little less conversation" remixa av Junkie XL? 8553507[/snapback] He he, var nok ikke den. Var i Kongeparken i helga, og der hørte jeg en eller annen Elvis-sang i dance eller trance-versjon fra en av bussene.Tror det var Heartbreak Hotel, men er ikke helt sikker og finner ikke noe særlig annet enn Whitney Houston og Elvis selv når jeg søker... 8553498[/snapback] Baracuda - La Di Da (Dance Mix) ligger på Hard Dance Mania 10, cd1 spor nummer 4. Sprudlende techolåt, de nevner heartbreak hotel og så er nok den du leter etter. 8555936[/snapback] Hmm, jeg tror ikke det er den, jeg har hørt etter, for søstersen har CDen og spiller sangen ganske konstant, tror det er en annen en... Lenke til kommentar
Ole_A Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Mye å forklare, så viser heller til tråden det sto i. SVAR HER! La posten dø ut, sorry meg som dro opp en gammel post der =/ https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...4entry8559154 8559453[/snapback] Her er forresten klippet med sangen i, om det hjelper. Takk. EDIT: En liten link hadde ikke skadet Endret 7. mai 2007 av Ole_A Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Hørte en sang for noen dager siden. Det er en jævlig bra bass-solo der.! Arctic Monkeys.. eller The Hives.. Noen? Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Overhørte TV-titting, og fant ut at sangen jeg likte var introen til Livets Porto som går på NRK. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 HVa heter den nye sangen til Trang Fødsel? Også hørte jeg en ny norsk sang på radioen nettopp, typisk sommersang av et band med mannlig frontstemme elns . Noen som vet? Takker Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Sangen jeg leiter etter ble spilt på The Sopranos sesong 6 episode 16: Chasing it. I episoden har Tony gambling problemer. Sangen spilles ut ca. 06:25mins der de er på strippeklubben og en 'kjent' sang spilles, men jeg husker ikke verket navnet på bandet eller sangen! Noen opplyste mennesker her som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Sangen jeg leiter etter ble spilt på The Sopranos sesong 6 episode 16: Chasing it. I episoden har Tony gambling problemer. Sangen spilles ut ca. 06:25mins der de er på strippeklubben og en 'kjent' sang spilles, men jeg husker ikke verket navnet på bandet eller sangen! Noen opplyste mennesker her som kan hjelpe? 8560700[/snapback] Sjanger? Ny? Gammel? Mann eller dame som synger? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Det var ikke "A little less conversation" remixa av Junkie XL? 8553507[/snapback] He he, var nok ikke den. Var i Kongeparken i helga, og der hørte jeg en eller annen Elvis-sang i dance eller trance-versjon fra en av bussene.Tror det var Heartbreak Hotel, men er ikke helt sikker og finner ikke noe særlig annet enn Whitney Houston og Elvis selv når jeg søker... 8553498[/snapback] Baracuda - La Di Da (Dance Mix) ligger på Hard Dance Mania 10, cd1 spor nummer 4. Sprudlende techolåt, de nevner heartbreak hotel og så er nok den du leter etter. 8555936[/snapback] Hmm, jeg tror ikke det er den, jeg har hørt etter, for søstersen har CDen og spiller sangen ganske konstant, tror det er en annen en... 8559525[/snapback] Den sangen de spilte i kongeparken var Heartbreak sin busslåt. Utrolig fet sang, vi hadde plass tvers over de. Lenke til kommentar
On1Musha Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) husker da jeg spilte mye grand turismo3 a-spec før... men det jeg er ute etter er en spesiel sang... jeg har googla og googla og googla men finner ikke denne sangen jeg skal ha... han synger noe om fire fire fire osv... noen som husker denne bra sangen? skriv gjærna andre bra sanger:P Endret 8. mai 2007 av On1Musha Lenke til kommentar
johnj Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Er ute etter "theme" sangen til Gutta på tur, skal brukes til en parodifilm i mediafaget på skolen. Noen som kan hjelpe? 8536117[/snapback] Ser fortsatt etter sangen fra Gutta på tur. Anyone? 8543967[/snapback] "Sword & The Stone", komponert av P. Kingsland. Gudene må vite om den er kommersielt utgitt. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvilken sang er det som blir spilt i begynnelsen av filmen... førstesangen Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Hvilken sang er det som blir spilt i begynnelsen av filmen... førstesangen 8564391[/snapback] Jeg regner med at du ikke har giddi å lest post nr.1 etter den har blitt oppdatert, så jeg sier : les kommentarene til videoen. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 hva heter den 50 cent sangen i denne filmen som kommer etter 1 min http://www.youtube.com/watch?v=R8EzCtuJhLQ Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 hva heter den 50 cent sangen i denne filmen som kommer etter 1 min http://www.youtube.com/watch?v=R8EzCtuJhLQ 8567362[/snapback] Som posten over deg sier: les kommentarene! Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 va hetter denne sangen? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 va hetter denne sangen? 8567863[/snapback] Kano - "Mic check" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå