TAAB Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Er vel Hall and Oates som har originalen hvis det er den du er ute etter? Den har jo også kommet ut i diverse andre innpakninger. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvem har "your out of touch" (eller noe) ? Hvis det er den radio hiten for tiden. Så er det United Nations - out of touch Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som vet hva sangen som spilles i Toyota Corolla reklamen heter? Air - "Run"? Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Husker en G-sport reklame som gikk for ca 2 år siden på tv. Enya/Era inspirert musikk. har aldri funnet ut hva slags låt det var.. Noen som vet? Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Hvem har "your out of touch" (eller noe) ? Hvis det er den radio hiten for tiden. Så er det United Nations - out of touch hall and oates - out of touch Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har hatt en sang på hjernen en stund nå, det er en gammel poplåt, muligens av et norsk band..med en melodi som hører ut som flåklypa-themet i bakgrunnen. teksten er noe sånt som "not for the [...], just for the [.....], this is what we do [...]", husker ikke særlig mer. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har hatt en sang på hjernen en stund nå, det er en gammel poplåt, muligens av et norsk band..med en melodi som hører ut som flåklypa-themet i bakgrunnen. teksten er noe sånt som "not for the [...], just for the [.....], this is what we do [...]", husker ikke særlig mer. noen som kan hjelpe meg? vil og vite Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 har hatt en sang på hjernen en stund nå, det er en gammel poplåt, muligens av et norsk band..med en melodi som hører ut som flåklypa-themet i bakgrunnen. teksten er noe sånt som "not for the [...], just for the [.....], this is what we do [...]", husker ikke særlig mer. noen som kan hjelpe meg? Multicyde - Not for the dough Husker jeg foreslo låta til "ti i skuddet", vant, og fikk tre møkkacd-er i posten. Lenke til kommentar
N* Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 hørte en fransk(?) sang for lenge siden. teksten var noe sånt som "po pede si po pede så". noen som vet? det var ei jente/dame/gutt med lys stemme stemme som sang vertfall. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 (endret) Never mind... Endret 22. april 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Multicyde - Not for the dough takker. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 (endret) Tippeliga sangen?? Den som de spiller når lagene entreer banen, alle har en felles låt.. .. Noen som aner? EDIT:Tror den heter tippeligahymnen, men hakke peiling på hvor jeg kan finne den... Endret 23. april 2005 av HoaXed Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Noen som har sangen som er på åpningen av Cannonball run 1 og 2? Eventuelt vet hvem som synger så jeg klarer å få tak i den? Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Noen som vet hva sangen i den adidas reklamen for " World's first intelligent shoe" heter? Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Noen som vet hva sangen i den adidas reklamen for " World's first intelligent shoe" heter? Bare leit litt i tråden, er svart på mange ganger før Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Noen som vet hva sangen i den adidas reklamen for " World's first intelligent shoe" heter? Bare leit litt i tråden, er svart på mange ganger før Gidder ikke å leite gjennom 67 sider med tekst Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Noen som vet hva sangen i den adidas reklamen for " World's first intelligent shoe" heter? Bare leit litt i tråden, er svart på mange ganger før Gidder ikke å leite gjennom 67 sider med tekst Da forslår jeg et søk Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Går det ann å søke i en enkelt tråd da? Lenke til kommentar
embark Skrevet 24. april 2005 Del Skrevet 24. april 2005 Noen som vet hva sangen i den adidas reklamen for " World's first intelligent shoe" heter? Sangen heter: Whenever I Wake UpArtist: Sam Spiegel & Karen O Er det den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå