LeGranDuc Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Ja, det var den jeg tenkte på. Takk Har heller ikke iTunes... Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Har lenge gått rundt og lurt på en låt som bl.a inneholder følgende tekstlinjer: "The things that make you cry Make me wanna die Pretty mama I can see (feel?) your heart Dancing in the dark Won`t you come my way..." Vet ikke om alt jeg skrev her er satt i sammenheng, men det er i hvert fall hva jeg husker fra teksten. Musikalsk sett kunne låten minne litt om grunge. Han som sang brukte ren vokal. Muligens hadde han litt hes stemme. Husker ikke nok til å kunne sammenligne vokalen med noen andre vokalister. Det var en fresh, feel-good rockelåt. Det er sikkert rundt et år siden jeg hørte låten sist. Klarte å miste den eneste brenne-CDen den var på og senere ble alle låtene på iPoden ved et uhell sletta. Han jeg fikk CDen av kan heller ikke huske hvilket band dette er. Dersom noen har noe forslag til band og låttittel ville jeg blitt glad! Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Jeg lurer på hva følgende sang heter. Det er en helt latterlig poplåt fra midten av 90-tallet vil anta. Det eneste jeg husker er at det er en rastafari som høres ut som han har røyket et kilo gress som sier "Oh no" på en teit måte. På et eller annet vis har den kommet seg på hjernen min Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Lurer på kva songen som begynner 1:01 i denne filmen: Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Lurer på kva songen som begynner 1:01 i denne filmen: 8492884[/snapback] Pitbull - Oye. Lenke til kommentar
magnusalu Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Det går en reklame på tv nå for sunsilk, hvor flere damer synger etter hverandre, mens de "viser" seg frem til venninnene. Noen som vet hva sangen i denne reklamen heter? noe sånt noe som "shine, on yoou" Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Hei, Jeg lurer på om noen vet om en trance/techno sang som er svensk. Det er en dame/jente som synger. Sånn stemme som oftest er i sånne sanger. Synger noe om å drømme og sove om jeg ikke husker feil. 8471917[/snapback] Drömhus - Vill ha dig? 8472009[/snapback] Nei det er ikke den.. Den er mer trance. Og det er lysere stemme, på en måte sånn "smurfe" stemme. Sånt som vanligvis er på trance sanger. Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Det går en reklame på tv nå for sunsilk, hvor flere damer synger etter hverandre, mens de "viser" seg frem til venninnene. Noen som vet hva sangen i denne reklamen heter? noe sånt noe som "shine, on yoou" 8493279[/snapback] Har lett etter den selv. Men den er hvertfall på sunsilk reklamen. Er ikke sikker på hva den heter men om jeg får tak i den sier jeg fra. EDIT: Har lagt ved sangen. Fant den på www.sunsilk.no nederst på siden i høyre hjørnet står det last ned sang. Fant den der. shine.mp3 Endret 28. april 2007 av a-henriksen Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Leter etter en låt... Har ganske lite informarsjon, men går noe sånt i refrenget: "You see everything, you see every thought (?)" og gjentagende setninger med "you see" Noen gode forslag? Andak Lenke til kommentar
Gjest Slettet-120696 Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Leter etter en låt... Har ganske lite informarsjon, men går noe sånt i refrenget: "You see everything, you see every thought (?)" og gjentagende setninger med "you see" Noen gode forslag? Andak 8494325[/snapback] Denne? http://youtube.com/watch?v=7LgNV292Tig Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Strålende ^^ Tusen hjertelig takk =) Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 hva heter sangen? utrolig rytmisk Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 hva heter sangen? utrolig rytmisk 8494922[/snapback] ATC - Around the World. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Tusen takk L@asse Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 (endret) Hallo.! Jeg leter etter en sang som blir spilt på en konsert. Dem som er tilstede på denne secenen er; Him, CKY, Bam Margera og CKY Crewet! Det er en ganske gammel sang dem syngen og spiller, men den ble ganske rå, når flestepartenen av folka, var drita NB: Bam hiver skjerfet sitt ut på publikum på konsert-filmen. Er rødt og sort ell no Mvh Vivalamorten Edit: Glem det. Jeg fant det ut.! Rebel Yell.! Endret 29. april 2007 av Vivalamorten Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Jeg lurer på hva arnesangen fra tg heter.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Jeg lurer på hva arnesangen fra tg heter.. 8497683[/snapback] http://jonhoo.web.surftown.nu/Share/Hvem%20Er%20Arne.mp3 Riktig? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Jeg lurer på hva arnesangen fra tg heter.. 8497683[/snapback] http://jonhoo.web.surftown.nu/Share/Hvem%20Er%20Arne.mp3 Riktig? 8497690[/snapback] Var ikke den jeg sikta til, men takk Denne sangen: , hva heter den. Eller hvor kan jeg lasta den ned? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Er det Sorry Arne elns? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 29. april 2007 Rapporter Del Skrevet 29. april 2007 Noen som vet hva sangen som er på Tele2 reklamen som går nå om dagen heter? Gammel klassisk sang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå