oddis89 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) Her er introen, men jeg har ikke funnet ut hvem som har laget den.. Kunne noen høre å se om de fant ut av det? Høres ut som en gammel western film..beklager .zip fil, men forumet vil ikke ha .mp3 søk på "The good, the bad and the ugly" på bearshare da finner du den. er en litt anen versjon(ikke trance remix el. er fortsattt country) men akuratt samme låten Endret 18. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Lurer på en sang som ble spilt i sportsrevyen, muligens en kjenningsmelodi, fra begynnelsen/midten av 80-tallet. Husker fra musikkvideoen at det var en som satt i bunnen av en slalåmbakke e.l. og spilte piano. Noen som vet? Prøver for tredje og siste gang. Det hadde vært veldig artig om noen visste dette... Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Noen som vet en sang som går mye på radio som de sier mye ett eller annet auauauau.......og så er det en same som synger med litt sånn r'er fordi hun synger så høyt? det er ikke wonderchild Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 (endret) er det ikke Amerie - 1 Thing ? Endret 18. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 noen som vet hva "intro låten" på kveldens episoden av the district heter? eller i såfall hvis det var en ekte artist dem beskyttet hva heter hun så kan jeg finne låten selv. 18.april.2005 kl.23:50 - The District - Sesong: 3 - Episode: 15 Lenke til kommentar
K.. Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 her står eg, og venter på deg, eg står med tårer på mitt kinn, eg har en drøm, om en gang å nå deg Noen som gjenkjenner denne teksten? Lurer så inderlig på hvilken sang det er. Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Hei For en del år siden, kanskje 6-8 år, hørt vi en del på en litt techno sang..... Jag skal kjøpe vingor for pengorna...................... Noen som vet hvem eller hvilken sang der er....? Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er en ganske gammel Narvesen reklame, men den spille litt på tv nå. Det er en mann i 60 åra eller no, som sniker seg ut for å gå på narvesen å kjøpe sjokolade. Noen som vet hva musikken i den reklamen heter? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Det er en ganske gammel Narvesen reklame, men den spille litt på tv nå.Det er en mann i 60 åra eller no, som sniker seg ut for å gå på narvesen å kjøpe sjokolade. Noen som vet hva musikken i den reklamen heter? Cake - Short Skirt-Long Jacket Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei For en del år siden, kanskje 6-8 år, hørt vi en del på en litt techno sang..... Jag skal kjøpe vingor for pengorna...................... Noen som vet hvem eller hvilken sang der er....? Låta heter vel "Vingar för pengarna" eller bare "Vingar". Den er ganske gammel og det har nok blitt laget endel coverversjoner av den gjennom årene. Originalen tror jeg var med Mikael Rickfors. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 (endret) Det er en ganske gammel Narvesen reklame, men den spille litt på tv nå.Det er en mann i 60 åra eller no, som sniker seg ut for å gå på narvesen å kjøpe sjokolade. Noen som vet hva musikken i den reklamen heter? Cake - Short Skirt-Long Jacket Takker.... Endret 20. april 2005 av VgaR Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Hei For en del år siden, kanskje 6-8 år, hørt vi en del på en litt techno sang..... Jag skal kjøpe vingor for pengorna...................... Noen som vet hvem eller hvilken sang der er....? Låta heter vel "Vingar för pengarna" eller bare "Vingar". Den er ganske gammel og det har nok blitt laget endel coverversjoner av den gjennom årene. Originalen tror jeg var med Mikael Rickfors. Tror La Verdi gjorde en eurodance-cover av denne sangen. Lenke til kommentar
sveioen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Er det noen som vet hva sangen som spilles i reklamen for NRK P1 heter? Den med sauene som blir klippet... Lenke til kommentar
royale Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som vet hva sangen i den Leka reklamen heter? Der det er mange gamle folk som jobber og sliter med huset sitt. Lenke til kommentar
alos Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Noen som vet hva sangen i den Leka reklamen heter?Der det er mange gamle folk som jobber og sliter med huset sitt. står tidligere i tråden men det er : Sam Cooke - Chain Gang Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) noen som vet hva "intro låten" på kveldens episoden av the district heter? eller i såfall hvis det var en ekte artist dem beskyttet hva heter hun så kan jeg finne låten selv. 18.april.2005 kl.23:50 - The District - Sesong: 3 - Episode: 15 spørr igjen jeg. bare lurer for den sangen var så fin. Endret 21. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ser at Metallica har covra So What (kommer fra Garage Inc). Noen som vet hvem som har orginalen? Lenke til kommentar
embark Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Jeg ser at Metallica har covra So What (kommer fra Garage Inc).Noen som vet hvem som har orginalen? Etter et kjapt google-søk, kom jeg frem til: The Anti-Nowhere League Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 Hvem har "your out of touch" (eller noe) ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå