Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har endelig etter hjelp fra en fra forumet her funnet ut hva den sangen jeg leita etter som er med i en BarneTV serie heter. Det var riktig sang. Nå er det bare en ting som gjenstår.

Jeg hørte den første gang med et Black Metal band.

Hva heter Black Metal / Metal bandet som spiller Night on Bald Mountain?

Noen som vet det?

Hilsen. wil.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på en sang fra Greeen Street Hooligans.

Og ja, jeg har vært på imdb.com og sett på soundtracket.

Problemet er at jeg ikke har muligheten eller tiden til å skaffe meg alle sangenen her jeg sitter nå.

Sangen: Er rent gitarspill, og går rimelig rolig. Spilles når bob ligger på benken med spriten sin, og til når han skal løpe avgårde til slåsskampen.

Det er ikke one blood av Terence Jay.

Evig takknemlig om noen vet. :)

Sangen varer fra: 1:27:57 til 1:31:05

Kan også tilføye at det er en liten touch av noe som høres ut som Enya synging i sangen.

Sangen er rett før One blood, men det kan ikke være sangen som står overnfor den på imdb, ettersom den artisten ikke spiller sånn musikk.

Får ikke tak i sangen uansett.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar

Har 2 sanger (Trance) jeg gjerne skulle hatt navnet på. Bor i bangkok og de spilles alltid på en nattklubb her som heter Narcissus. Fikk snikt kameraet inn sist og tatt opp begge 2 og lagt dem ut på youtube. Desverre ble youtube forbudt og blokkert i Thailand, men linkene skal være som følger:

Er svært takknemlig for all hjelp og gi beskjed om linkene ikke virker.

Lenke til kommentar
Noen som vet hvem som har disse sangene og hva de heter?

Ikke bry dere om dama i nr to som snakker.

sang.wav ( 446.93k ) Antall nedlastninger: 12

sang2.wav ( 456.3k ) Antall nedlastninger: 7

2'eren hørtes ut som Michael jackson i en litt remixet versjon kanskje, vanskelig å høre pga kvaliteten

Wanna be starting something

Om du leser teksten i helt siste vers så kjenner du igjen det som synges i klippet

Endret av Ekko
Lenke til kommentar

Hei! Prøver igjen jeg; Er det noen som vet hvilken sang som spilles av på Discovery. sangen er i reklamen for "Under Etterforskning" og det er ei dame som synger noe om "This is life". Har søkt på nettet men finner ingen svar! Utrolig fin sang som virker litt pink floyd inspirert på ett vis.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Har 2 sanger (Trance) jeg gjerne skulle hatt navnet på. Bor i bangkok og de spilles alltid på en nattklubb her som heter Narcissus. Fikk snikt kameraet inn sist og tatt opp begge 2 og lagt dem ut på youtube. Desverre ble youtube forbudt og blokkert i Thailand, men linkene skal være som følger:

Er svært takknemlig for all hjelp og gi beskjed om linkene ikke virker.

8457662[/snapback]

Lange vs Gareth Emery - Another You Another Me

den siste er jeg ikke sikker på, er altfor kort til at jeg kan vurdere den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...