theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Er ute etter en annen versjon av Fields of Gold av Eva Cassidy. Den versjonen jeg er ute har en maskulin vokal. Kan dere hjelpe meg? Takk. 8444917[/snapback] Sikkert Sting du er ute etter. Endret 22. april 2007 av Aidskake Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Takk for et kjappt svar. Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg fant ut hva sangen min het: Trubbel eller trøbbel. Fin-fint Jeg har en ny sang; "Just another day..." eller "Just a perfect day" er det eneste av tekst jeg husker. Sangen er en god del år gammel og jeg tror jeg husker noen av de som sang den. Om jeg ikke tar feil var blandt annent Tina Turner med og gnålte litt i den, og kanskje Borceli? Uansett, jeg tror også at i musikkvideoen så var de på en kirkegård eller noe, det var veldig grønt der Anyone? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 lurer på hva den sangen heter hvor en synger: oooooh I`m half way theeeere oooh living ...ett eller annet noen som vet? høres litt ut som Wigwam, litt rocka låt.. Takker for svar Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 lurer på hva den sangen heter hvor en synger:oooooh I`m half way theeeere oooh living ...ett eller annet noen som vet? høres litt ut som Wigwam, litt rocka låt.. Takker for svar 8446963[/snapback] Bon Jovi - living on a prayer? Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 jaa Tusen takk Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg fant ut hva sangen min het: Trubbel eller trøbbel.Fin-fint Jeg har en ny sang; "Just another day..." eller "Just a perfect day" er det eneste av tekst jeg husker. Sangen er en god del år gammel og jeg tror jeg husker noen av de som sang den. Om jeg ikke tar feil var blandt annent Tina Turner med og gnålte litt i den, og kanskje Borceli? Uansett, jeg tror også at i musikkvideoen så var de på en kirkegård eller noe, det var veldig grønt der Anyone? 8446663[/snapback] A perfect day... Tror jeg sangen heter... Det er en various artist sang... Skrevet av Bono himself... Jeg er ikke helt sikker men kikk på teksten.... Lenke til kommentar
johnj Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 A perfect day... Tror jeg sangen heter... Det er en various artist sang... Skrevet av Bono himself... Jeg er ikke helt sikker men kikk på teksten.... 8447033[/snapback] Nja, Lou Reed hadde originalen. På remaken fra 2000 synger Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lou Reed, Bono, Morcheeba, David Bowie, Suzanne Vega, Sir Elton John, Boyzone, Lesley Garrett, Burning Spear, Bono, Sir Thomas Allen, Brodsky Quartet, Heather Small, Emmylou Harris, Tammy Wynette, Shane McGowan, Sheona White, Dr. John, David Bowie, Robert Cray, Huey, Ian Broudie, Gabrielle, Dr. John, Evan Dando, Emmylou Harris, Courtney Pine, BBC Symphony Orchestra conducted by Sir Andrew Davis, Brett Anderson, Visual Ministry Choir, Joan Armatrading, Laurie Anderson, Heather Small, Tom Jones, Visual Ministry Choir og Lou Reed - i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hva heter sangen i kill bukljo traileren? som begynner rundt 0:45 Lenke til kommentar
Three6 Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hva heter sangen som inneholder "I'm coming up" noe diskogreier. Finner det faen ikke ut? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Ikke Pink med Get the party started? Ikke akkurat disko, men inneholder "Iiim coming up" osv. Greit hvis du nevner om det er mannlig eller kvinnelig vokalist. Endret 22. april 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Diana Ross - I'm coming up Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Ford reklamen, vet det er chemical brothers som har låten men husker ikke hva den heter. Noe hjelp å få? Takk. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Mener du The Chemical Brothers- Galvanize ? Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Diana Ross - I'm coming up 8448130[/snapback] Den heter vel egentlig I'm Coming Out Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 A perfect day... Tror jeg sangen heter... Det er en various artist sang... Skrevet av Bono himself... Jeg er ikke helt sikker men kikk på teksten.... 8447033[/snapback] Nja, Lou Reed hadde originalen. På remaken fra 2000 synger Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lou Reed, Bono, Morcheeba, David Bowie, Suzanne Vega, Sir Elton John, Boyzone, Lesley Garrett, Burning Spear, Bono, Sir Thomas Allen, Brodsky Quartet, Heather Small, Emmylou Harris, Tammy Wynette, Shane McGowan, Sheona White, Dr. John, David Bowie, Robert Cray, Huey, Ian Broudie, Gabrielle, Dr. John, Evan Dando, Emmylou Harris, Courtney Pine, BBC Symphony Orchestra conducted by Sir Andrew Davis, Brett Anderson, Visual Ministry Choir, Joan Armatrading, Laurie Anderson, Heather Small, Tom Jones, Visual Ministry Choir og Lou Reed - i den rekkefølgen. 8447179[/snapback] Yayyy, tusen takk Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Hva heter sangen i denne filmen ?? http://www.warcraftmovies.com/stream.php?id=37865 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 hvem sang er det slayer roper god hates us all i?? så det på " metal a headbanger yourny" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 "Hvilken person sang ...." Jeg vil gjette på Tom Araya siden han er vokalisten i Slayer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Den er nok garantert å finne på Slayer's nye plate God Hates us All. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå