Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg fant ut hva sangen min het: Trubbel eller trøbbel.

Fin-fint :)

Jeg har en ny sang;

"Just another day..." eller "Just a perfect day" er det eneste av tekst jeg husker.

Sangen er en god del år gammel og jeg tror jeg husker noen av de som sang den.

Om jeg ikke tar feil var blandt annent Tina Turner med og gnålte litt i den, og kanskje Borceli?

Uansett, jeg tror også at i musikkvideoen så var de på en kirkegård eller noe, det var veldig grønt der

Anyone?

Lenke til kommentar
Jeg fant ut hva sangen min het: Trubbel eller trøbbel.

Fin-fint :)

Jeg har en ny sang;

"Just another day..." eller "Just a perfect day" er det eneste av tekst jeg husker.

Sangen er en god del år gammel og jeg tror jeg husker noen av de som sang den.

Om jeg ikke tar feil var blandt annent Tina Turner med og gnålte litt i den, og kanskje Borceli?

Uansett, jeg tror også at i musikkvideoen så var de på en kirkegård eller noe, det var veldig grønt der

Anyone?

8446663[/snapback]

A perfect day... Tror jeg sangen heter... Det er en various artist sang... Skrevet av Bono himself... Jeg er ikke helt sikker men kikk på teksten.... :D

Lenke til kommentar
A perfect day... Tror jeg sangen heter... Det er en various artist sang... Skrevet av Bono himself... Jeg er ikke helt sikker men kikk på teksten.... :D

8447033[/snapback]

Nja, Lou Reed hadde originalen.

På remaken fra 2000 synger

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lou Reed, Bono, Morcheeba, David Bowie, Suzanne Vega, Sir Elton John, Boyzone, Lesley Garrett, Burning Spear, Bono, Sir Thomas Allen, Brodsky Quartet, Heather Small, Emmylou Harris, Tammy Wynette, Shane McGowan, Sheona White, Dr. John, David Bowie, Robert Cray, Huey, Ian Broudie, Gabrielle, Dr. John, Evan Dando, Emmylou Harris, Courtney Pine, BBC Symphony Orchestra conducted by Sir Andrew Davis, Brett Anderson, Visual Ministry Choir, Joan Armatrading, Laurie Anderson, Heather Small, Tom Jones, Visual Ministry Choir og Lou Reed
- i den rekkefølgen.
Lenke til kommentar

8447033[/snapback]

Nja, Lou Reed hadde originalen.

På remaken fra 2000 synger

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Lou Reed, Bono, Morcheeba, David Bowie, Suzanne Vega, Sir Elton John, Boyzone, Lesley Garrett, Burning Spear, Bono, Sir Thomas Allen, Brodsky Quartet, Heather Small, Emmylou Harris, Tammy Wynette, Shane McGowan, Sheona White, Dr. John, David Bowie, Robert Cray, Huey, Ian Broudie, Gabrielle, Dr. John, Evan Dando, Emmylou Harris, Courtney Pine, BBC Symphony Orchestra conducted by Sir Andrew Davis, Brett Anderson, Visual Ministry Choir, Joan Armatrading, Laurie Anderson, Heather Small, Tom Jones, Visual Ministry Choir og Lou Reed
- i den rekkefølgen.

8447179[/snapback]

Yayyy, tusen takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...