theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Sjangre? Husker du noe av teksten? Vanskelig å hjelpe med å lite info. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 hva heter låten som blir spilt i Kill Buljo Traileren Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 hva heter låten som blir spilt i Kill Buljo Traileren 8438394[/snapback] Ja, jeg lurer på det jeg og http://youtube.com/watch?v=Cr9iUbaT84A etter 45 sekunder! Lenke til kommentar
Stubbekropp Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Sjangre? Husker du noe av teksten? Vanskelig å hjelpe med å lite info. 8438359[/snapback] Det var gitar med tror jeg, og han som sang var veeeldig dramatisk egentlig. Svensk, Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Noen som vet hva sangen i Sonyericsson reklamen heter, reklamen for w880i. Der det er et par som er ute, og hører på musikk, også har hun ene brursdag?? Takker for alle svar;) Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Noen som har peil på hva sangen som ligger under Karpe Diem - Skjønner du ? heter ? Motown-aktig sang, tror den heter noe med sunshine... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 http://video.google.com/videoplay?docid=2569045561608867861 Står at sangen heter: Monsters love sushi, men finner ikke ut noe om den? Noen som vet om den har noe annet navn? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Noen som har peil på hva sangen som ligger under Karpe Diem - Skjønner du ? heter ? Motown-aktig sang, tror den heter noe med sunshine... 8438843[/snapback] Stemmer bra, det. Osibisa - "Sunshine Day". Lenke til kommentar
mecha slin Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Noen som har peil på hva sangen som ligger under Karpe Diem - Skjønner du ? heter ? Motown-aktig sang, tror den heter noe med sunshine... 8438843[/snapback] Stemmer bra, det. Osibisa - "Sunshine Day". 8438862[/snapback] Ny helt! Smask! Lenke til kommentar
a-henriksen Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Hei, Jeg lurer på om noen vet om en trance/techno sang som er svensk. Det er en dame/jente som synger. Sånn stemme som oftest er i sånne sanger. Synger noe om å drømme og sove om jeg ikke husker feil. Også lurer jeg på hva sangen på den nye sunsilk reklamen heter. Hadde vært fint å fått svar. :!: Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Husk retningslinjene: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Ett innlegg med oppfordring til å sende piratkopi er slettet. Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hva heter denne sangen? Link til video/sang Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Bare jeg som ikke får spilt av? Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hørte en sang i sommer en gang. Teksten gikk sånn omtrent slik: "jeg har to hender, som jeg klapper i takt med, jeg har to føtter" osv .. Noen som vet hva tittelen og artisten heter? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hørte en sang i sommer en gang. Teksten gikk sånn omtrent slik: "jeg har to hender, som jeg klapper i takt med, jeg har to føtter" osv .. Noen som vet hva tittelen og artisten heter? 8443086[/snapback] Onkel Tuka - To hender. Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Prøver meg igjen med denne: Noen som vet hva sangen som spilles i bakgrunnen 01:31 uti denne episoden heter? Var litt populær for noen år tilbake hvis jeg ikke tar helt feil.. Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Det er Garbage - Adrogony Lenke til kommentar
wil Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hei. Har i lengere tid hatt en sang på hjernen. Den spilles ganske så mye i barnefilmer har jeg lagt merke til og noen serier som går på Disney Channel eller Toon Disney. Serien jeg har hørt den i heter forresten Qack Baket (Eller hva den no heter) Uannsett. Orginalt er sangen sangen Klassisk med forskjellige klassiske instrumenter. Første gangen jeg hørte sangen var det en Black Metal Cover jeg hørte av den. Den var sinnsykt bra. Hadde sangen på PC`en min en gang, men ikke nå lenger. Jeg klarer ikke å finne ut hva den heter. Eller hvem som spiller den. Den klassisk versjonen så er det ingen vokal, men Black Metal Cover versjonen er det vokal på. Kanskje litt dårlig forklart, men letter virkelig etter denne sangen. Hilsen. wil. Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Det er Garbage - Adrogony 8443717[/snapback] Det er det! Hjertelig! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Er ute etter en annen versjon av Fields of Gold av Eva Cassidy. Den versjonen jeg er ute etter har en maskulin vokal. Kan dere hjelpe meg? Takk. Endret 22. april 2007 av Onyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå