andyolse Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) I filmen "Kvinnen i mitt liv" med Ane Dahl Torp og Thomas Giertsen, så synger Ane karaoke et sted. Jeg husker ikke teksten, men bare at den sangen var fin. Noen som vet? 8414933[/snapback] lurer på om det ikke er "Karen Jo Fields - lets talk about love" Lenge siden jeg har sett filmen kanskje ikke den sangtittelen når jeg tenker meg om men Karen Jo Fields mener jeg Endret 19. april 2007 av andyolse Lenke til kommentar
zyprex Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Noen som vet hva den sista låta til Travis heter? Har hørt den endel på radioen og synest den er bra, men finner ikke ut hva den heter. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Noen som vet hva den sista låta til Travis heter? Har hørt den endel på radioen og synest den er bra, men finner ikke ut hva den heter. 8422367[/snapback] Det er sannsynligvis Closer det er snakk om, som jeg fant ut etter omtrent 3 minutter på wikipedia Lenke til kommentar
zyprex Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Noen som vet hva den sista låta til Travis heter? Har hørt den endel på radioen og synest den er bra, men finner ikke ut hva den heter. 8422367[/snapback] Det er sannsynligvis Closer det er snakk om, som jeg fant ut etter omtrent 3 minutter på wikipedia 8422416[/snapback] Takk! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Hørte nettopp en trance sang på en MP3 kanal, fikk ikke med meg hva den het, fikk med meg at synger "million miles from home" håper noen kan hjelpe. 8421853[/snapback] Dune hadde en sang som heter "Million miles from home" men det er ikke sikkert det er den da... Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Noen som har peiling på hvilken sang som ble spilt på slutten av Scrubs i dag? Den litt rolige sander, da han fikk testresultatene, og fortsalte det til han fyren? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Noen som har peiling på hvilken sang som ble spilt på slutten av Scrubs i dag? Den litt rolige sander, da han fikk testresultatene, og fortsalte det til han fyren? 8422852[/snapback] Tipper at det er Keren DeBerg - "Daydreams and Lies" eller Guided by Voices - "Hold On Hope" Lenke til kommentar
Mortex2001 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Noen som har peiling på hvilken sang som ble spilt på slutten av Scrubs i dag? Den litt rolige sander, da han fikk testresultatene, og fortsalte det til han fyren? 8422852[/snapback] Tipper at det er Keren DeBerg - "Daydreams and Lies" eller Guided by Voices - "Hold On Hope" 8422908[/snapback] Takker! Det var Guided by Voices -"Hold On Hope" Lenke til kommentar
kalli Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Hørte nettopp en trance sang på en MP3 kanal, fikk ikke med meg hva den het, fikk med meg at synger "million miles from home" håper noen kan hjelpe. 8421853[/snapback] Hadde hjulpet om du hadde sagt om det var kvinnelig eller mannlig vokalist og hvordan sjanger det var. Kan det være "Lostprophets - A Million Miles" ? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg lurer på hva den andre sangen i dette klippet heter: . Altså ikke den første sangen, men den sangen som kommer i det Baron Blod dukker opp på skjermen. Lenke til kommentar
ballajall Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Hva heter den sangen som var i manshow mandagen som var? Rett etter lilleheie ble presentert og mens han gikk inn på scenen. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 har 2 sanger jeg lurer på. Først er det en techno sang på et rart språk vet han sier "Juuuulia, tralalallaa, Luuuuniiicaaa" noe i den dur. Og den andre er en værsting gangster hiphop bass sang. som har noe med "And i looove it. dudududu, Looove it" Lenke til kommentar
xxm0rtyque Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Hørte en sang på fetteren min si pc istad. Fikk ikke med meg hva den het for noe. Men litt av teksten husker jeg.. ..why do we always fight.I can’t look at you. I can’t be with you tonight And I know that this aint right ......I love you so but I have to go alone... Noen som vet hvem sang jeg skal fram til? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Hørte en sang på fetteren min si pc istad.Fikk ikke med meg hva den het for noe. Men litt av teksten husker jeg.. ..why do we always fight.I can’t look at you. I can’t be with you tonight And I know that this aint right ......I love you so but I have to go alone... Noen som vet hvem sang jeg skal fram til? 8426249[/snapback] Byz - "Why Do We Always Fight" Edit: Det kunne du lett ha funnet selv med google. Endret 19. april 2007 av Plomma2 Lenke til kommentar
zyprex Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har hørt en sang der de synger noe med "Well radio..." et eller annet. Det andre jeg husker er at tittelen på sangen er ganske lang, og den inneholder noe med "radio". Noen som vet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har hørt en sang der de synger noe med "Well radio..." et eller annet. Det andre jeg husker er at tittelen på sangen er ganske lang, og den inneholder noe med "radio". Noen som vet hvilken jeg mener? 8426440[/snapback] Superfamily — "The Radio Has Expressed Concerns About What you Did Last Night"? Lenke til kommentar
zyprex Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Jeg har hørt en sang der de synger noe med "Well radio..." et eller annet. Det andre jeg husker er at tittelen på sangen er ganske lang, og den inneholder noe med "radio". Noen som vet hvilken jeg mener? 8426440[/snapback] Superfamily — "The Radio Has Expressed Concerns About What you Did Last Night"? 8426450[/snapback] Takker Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Og den andre er en værsting gangster hiphop bass sang. som har noe med "And i looove it. dudududu, Looove it" Young Jeezy - I Luv It Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Ser etter en Pink Floyd sang. Det er med kirkeklokker i sangen og sangen blir brukt en god del i begravelser. Noen som kan tenke seg hvilken sang jeg snakker om? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 20. april 2007 Rapporter Del Skrevet 20. april 2007 Det kan være High Hopes? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå