tørrfisk Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 lil flip - "i'm true Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 I kommentarene står det "charmillionaire,paul wall, lil flip - "i'm true" er sangen" Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 ah takker ^^ Ingen hadde komentert navne på sangen før nå så hadde ikke fått det med meg Lenke til kommentar
faxe Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hva heter sangen som begynner etter 2min og 40sek på denne filmen: youtube Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hva heter sangen som ble spilt i slutten av Cold Case i kveld? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Hva heter sangen som ble spilt i slutten av Cold Case i kveld? 8418131[/snapback] Har ikke sett Cold Case, men hvis du utdyper litt kan jeg kanskje hjelpe alikevell Edit: Cold Case soundtrack 2006season Endret 18. april 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hva heter sangen som ble spilt i slutten av Cold Case i kveld? 8418131[/snapback] Jeg setter alle pengene mine på at det er The Fray - How To Save A Life Lenke til kommentar
DragonEyes Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hva heter sangen som ble spilt i slutten av Cold Case i kveld? 8418131[/snapback] Jeg setter alle pengene mine på at det er The Fray - How To Save A Life 8418180[/snapback] Det var den ja, takk Lenke til kommentar
Fosse Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Hva heter sangen som er i reklamen for Dagbladet lørdagsmagasinet? Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Hva heter sangen som begynner etter 2min og 40sek på denne filmen: youtube 8417114[/snapback] Som det står i kommentarfeltet: "charmdhour (10 hours ago) Actually the music is from the sitcom Police squad. It was a spinoff of Naked Gun. Fry the spammers! " Lenke til kommentar
AMD-Daniel Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 heisann! nå har jeg letet etter en hip-hop sang i snart 1 år, jeg kan litt av texten på den men trenger hjelp til å finne navn på artisten eller sangen, håper at det er noen dær ute som kan hjelpe meg med dette, det er noen feil i texten det er jeg nesten sikker på, men dere som har hørt den greier vell å gjenkjenne forde^^ texten går som følger. det er en dj stemme som synger "never leave me alone" åss kommer et vers i tried so hard never understood why you left never understood what was good from the depths but the day that you left was the day that i said i'm fellow i'm tired of this but in my eyes you were the rest of my life "så husker jeg ikke hva som skal være dær, men litt etter så kommer" when i'm next to the light but the light burn and i'm hoping for a right turn why do you say things you know you don't mean take back that, and you take back screen still know you still know me i die just to know you be there så husker jeg ikke mere så kommer refrenget med den dj stemmen "never leave ma alone" mens han synger, i remember when you left in the rain i was left insane never felt the same, "åsså dj stemmen ijenn" så sier han noe annet jeg er usikker på, så kommer vers 2 som jeg ikke husker begynnelsen på så jeg hopper bare litt ut dær jeg husker. into a corner i'm chased by a demon it's just me thinkin of what she said tears rollin down my face, lord i think i have found my place. vær så snill å hjelp meg, har lett i snart 1 år etter sangen, kan noen av dere hjelpe meg å finne sang tittelen eller artisten ville jeg være evi takknemmelig^^ mvh Daniel Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Du har prøvd å google, eller? Med så mye tekst burde det ikke være vanskelig å finne hvertfall. Lenke til kommentar
AMD-Daniel Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 ja jeg har prøvd, men finner den ikke;/ hjelp meg noen, har lett i snart 1 år å begynner å tro at jeg ikke kommer til å finne den. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Du har prøvd å google, eller? Med så mye tekst burde det ikke være vanskelig å finne hvertfall. 8420598[/snapback] Jeg prøvde litt. Bortsett fra noen utdrag i forskjellige blogger finner jeg ingenting. Lenke til kommentar
AMD-Daniel Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 nei slik er det til meg også, er det noen andre måter å skaffe den på? jeg må ha den sangen, skal også minne jenta mi på hva hun mister om hun gjør det slutt, å hun vill huske av den sangen. vær snill å kom med alle råd å tips, å kansje prøve å finne den selv=) Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 (endret) Prøv å bruke en del av teksten som søkeord på letssingit.com eller singit.com Kan det være noen av disse eller disse? Endret 19. april 2007 av Zenzen Lenke til kommentar
AMD-Daniel Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 nei jeg finner den ikke=( Lenke til kommentar
AMD-Daniel Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 er det noen dere kjenner som er mye inne på hip hop? som kansje kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Nate Dogg feat. Snoop Dogg - Never Leave me Alone er det jo noe som heter. Teksten din ligner egentlig ikke så veldig, da men... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 19. april 2007 Rapporter Del Skrevet 19. april 2007 Hørte nettopp en trance sang på en MP3 kanal, fikk ikke med meg hva den het, fikk med meg at synger "million miles from home" håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå