johnj Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Var en sang som ble spilt mye i 2005/2006. Videoen var noen heite damer som spilte poker sammen med en fyr. Lurer på om gruppen heter United Nations. Noen som vet navnet på sangen? 8408739[/snapback] Uniting Nations - "Out Of Touch". Opprinnelig en Hall & Oates-låt, for spesielt interesserte. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Takker meget for raske svar. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Takker meget for raske svar. 8408973[/snapback] No problem! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Kill Buljo trailer: Hva heter sangen som begynner etter 45 sekunder http://youtube.com/watch?v=Cr9iUbaT84A Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Leter ikke etter en spesiell sang, men mere en artist. Litt sånn stille og rolig dame som spiller gitar. Har vært på lydverket et par ganger, tror jeg. Norsk. Anyone? Lenke til kommentar
coma87 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 lurer på artist og tittel på en sang fra mars & venus filmen.. Sangen starter med setningen "before you open the door and let me in and you ask me where I have been". Det er en dame som synger den.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Leter ikke etter en spesiell sang, men mere en artist. Litt sånn stille og rolig dame som spiller gitar. Har vært på lydverket et par ganger, tror jeg. Norsk. Anyone? 8409314[/snapback] Maria Solheim? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Leter ikke etter en spesiell sang, men mere en artist. Litt sånn stille og rolig dame som spiller gitar. Har vært på lydverket et par ganger, tror jeg. Norsk. Anyone? 8409314[/snapback] Christel Alsos? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 (endret) Jeg hørte en party-låt som var litt morsom da jeg var og trente i dag. Det var en dame som sang, men det var vanskelig å høre akkurat hva, hun sang noe som greece/freeze/breeze is my DJ på refrenget. Vanskelig å høre akkurat hva det første ordet var pga bråk og sånn. Det var en del sånne munnspill/trekkspill lyder i sangen også... Noen som vet hvilken sang jeg snakker om? Edit: forresten, tror jeg kan hjelpe til litt her "Hold me now, its hard to say i'm sorry..""Everybody need sometime to be away from eachother.." Det jeg har hørt er sannsyligvis en remix (dance/trance noe alà scooter stil) Dette er alt jeg husker fra låten. Jeg vet ikke hvem som synger eller hva låten heter. Den er ikke ny. Jeg kan huske at jeg hadde den på dataen for 3-4 år siden. Håper at noen kan hjelpe:) Fant nettopp ut at orginal sangen heter: Chicago - It's Hard for me to say I'm Sorry Er det noen som vet om hva remixen heter? Prøv Aquagen - Hard To Say I'm Sorry Endret 18. april 2007 av thesinner Lenke til kommentar
coma87 Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Hva heter artisten og tittelen på sangen som er i starten av denne videoen ? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som har peiling på hva denne låta heter? Tok opp i full fart. Mulig at det er et slags countryband Husket såvidt hovedriffet, but you get the idea. ukjent.mp3 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Maria Solheim? 8409581[/snapback] Nei, ikke henne. Lignet litt, egentlig, men hun jeg tenker på lager mere melankolsk musikk.. Christel Alsos? 8410193[/snapback] Var ikke henne heller. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som har peiling på hva denne låta heter? Tok opp i full fart.Mulig at det er et slags countryband Husket såvidt hovedriffet, but you get the idea. 8412877[/snapback] Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Nei, ikke henne. Lignet litt, egentlig, men hun jeg tenker på lager mere melankolsk musikk.. 8414329[/snapback] Hm.. Hva med Sissy Wish eller Karen Jo Fields? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Ingen av de, desverre. Hm, får snurre igang jungeltelegrafen.. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 I filmen "Kvinnen i mitt liv" med Ane Dahl Torp og Thomas Giertsen, så synger Ane karaoke et sted. Jeg husker ikke teksten, men bare at den sangen var fin. Noen som vet? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Fant ut det, faktisk. Susanne Sundfør, om noen er interessert. Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som kjenner The spinners - Its a shame. . ? Mener starten på den er veldig lik en annen sang jeg har hørt.. Noen som vet hva jeg snakker om? Lurer på om den jeg tenker på kanskje er norsk.. er ikke sikker. . Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som har peiling på hva denne låta heter? Tok opp i full fart.Mulig at det er et slags countryband Husket såvidt hovedriffet, but you get the idea. 8412877[/snapback] Blue Öyster Cult - Don't Fear The Reaper 8414539[/snapback] KOWALSKI FOR PRESIDENT! Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Noen som vet hva første sangen heter ? http://youtube.com/watch?v=keOScygraGw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå