Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er en relativt ny låt. Husker ingenting fra melodien eller teksten for øyeblikket. Men jeg husker scener fra videoen. Det viser en cowboy med trønderbart, og rir en hest mens han skyter en laserpistol, han slåss som en kungfu mester. Han har sex med en blondine. Så kommer den onde sheriffen eller noe sånt i en bil, og alle andre går ned på kneet og bøyer hodet for ham. De sloss i kungfu stil, og hovedpersonen tapte. Men han kom tilbake i en motorsykkel og redder damen sin fra å bli hengt.

Endret av Squy
Lenke til kommentar
Dette er en relativt ny låt. Husker ingenting fra melodien eller teksten for øyeblikket. Men jeg husker scener fra videoen. Det viser en cowboy med trønderbart, og rir en hest mens han skyter en laserpistol, han slåss som en kungfu mester. Han har sex med en blondine. Så kommer den onde sheriffen eller noe sånt i en bil, og alle andre går ned på kneet og bøyer hodet for ham. De sloss i kungfu stil, og hovedpersonen tapte. Men han kom tilbake  i en motorsykkel og redder damen sin fra å bli hengt.

8405248[/snapback]

Muse - "Knights of Cydonia"

Lenke til kommentar
"Hold me now, its hard to say i'm sorry.."

"Everybody need sometime to be away from eachother.."

 

Det jeg har hørt er sannsyligvis en remix (dance/trance noe alà scooter stil)

Dette er alt jeg husker fra låten. Jeg vet ikke hvem som synger eller hva låten heter. Den er ikke ny. Jeg kan huske at jeg hadde den på dataen for 3-4 år siden. Håper at noen kan hjelpe:)

 

Fant nettopp ut at orginal sangen heter: Chicago - It's Hard for me to say I'm Sorry Er det noen som vet om hva remixen heter?

8392758[/snapback]

 

Husker jeg hadde den på dataen for en god del år siden jeg og. Klarer ikke å komme på hva den heter, men om jeg gjør det skal jeg si ifra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...