Martinsbl Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hej alle i hopa! Vi har et elektrisk piano på skolen med noen demolåter på. Jeg har gjort et lite opptak av en av demoene med mobilen min (Kan åpnes i Quick Time). Noen som vet navnet på den og evt komponist? Opptak.mp3 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det holder med ett innlegg! Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som vet sang nr.2 og nr.3 i denne filmen ?? http://files.filefront.com/sckptavi/;7057060;/fileinfo.html Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Ok, here goes. I helga hørte jeg en sang ble sunget av en mann, han synger ikke mørkt, litt lyst kan man vel kanskje kalle det. Det eneste jeg husker er noe av melodien som jeg tror er refrenget. Den er vel laget i 2004-2006 en gang vil jeg tro. Usikker på hvilken musikk-genre den er i. Ganske morro sang. Legger med en lydfil der jeg plystrer melodien(som jeg da tror er refrenget) (Ikke mye å gå etter men...) Shout out hvis dere gjennkjenner melodien ukjent_sang.mp3 Endret 16. april 2007 av Nesset Lenke til kommentar
Haarvekst Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg skulle gjerne vist hvilken artist som synger Halellujah? dere vet... the forth the fifth og you dont really care bout music do ya det eneste jeg husker fra sangen... takker for svar Lenke til kommentar
SSSMonkey Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Noen som vet sang nr.2 og nr.3 i denne filmen ?? http://files.filefront.com/sckptavi/;7057060;/fileinfo.html 8399126[/snapback] Sangen etter introsangen er ihvertfall Crossbreed - Severed (hvis det er den du regner som sang nr. 2) Og nummer 3 er Pain - A Good Day To Die Endret 16. april 2007 av Nesset Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg skulle gjerne vist hvilken artist som synger Halellujah? dere vet... the forth the fifth og you dont really care bout music do ya det eneste jeg husker fra sangen... takker for svar 8399214[/snapback] Jeff Buckley. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg skulle gjerne vist hvilken artist som synger Halellujah? dere vet... the forth the fifth og you dont really care bout music do ya det eneste jeg husker fra sangen... takker for svar 8399214[/snapback] Den er vel orginalt av Leonard Cohen tror jeg, men den er covret uendelig mange ganger. Det er kanskje den meste covrete sangen som fins. Hvis det ikke er den orginale versjonen du skal ha, så har du litt av et prosjekt forran deg. Selv har jeg forelsket meg i Rufus Wainwrights versjon. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Det står en del om denne låta på Wikipedia: Link Lenke til kommentar
andyolse Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 denne har jeg lett lenge etter, men når både "rob and big" og "yo mama" er ferdig (Altså under credits) spiller de en jævli kul sang. Ingen tektst.. bare beats eller melodi.. ! Noen som vet? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som vet sang nr.2 og nr.3 i denne filmen ?? http://files.filefront.com/sckptavi/;7057060;/fileinfo.html 8399126[/snapback] Sangen etter introsangen er ihvertfall Crossbreed - Severed (hvis det er den du regner som sang nr. 2) Og nummer 3 er Pain - A Good Day To Die 8399231[/snapback] Fantastisk, takk:D! Lenke til kommentar
07hedhauma Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Satt og zappa litt på tv'en i stad og hoppet tilfeldighvis innom desingerspirene eller hva det nå heter. Der hørte jeg en bra melodi, der de spilte på piano, før "utstemmelsen". Vet dette var vanskelig men er det noen her som veit hvem sang jeg tenker på? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Hei Ingen som vet hva sangen som spilles av under reklamen "under etterforskning" på kanalen Discovery heter? Utrolig behagelig sang høres det ut som hvertfall! 8374480[/snapback] Noen som vet hva den heter? Jeg har også spurt om dette tidligere, men har ikke fått noe svar. Veldig rolig å behaglig sang, som X-Q-T skriver. På slutten av den ene reklamen sier de "This is life" ,eller noe i den dur, i sangen:) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Må minne de som poster her om: #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Lenke til kommentar
division Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 http://www.youtube.com/watch?v=xvooYPZIxEU noen som vet va sangen heter slik at jeg kan laste den ned! jeg søkt og søkt klarer ikke og finne den ! den er evig kul Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Den er neppe gitt ut som gratismateriale, så nedlasting er vel uaktuelt. Vennligst ikke kom med flere oppfordringer til det. Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hvem har denne sangen og hva heter artisten? Step of the train, walking down the street again....dadada And I miss you, like the dessert miss the rain...... and i miss you yeah Lenke til kommentar
johnj Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hvem har denne sangen og hva heter artisten? Step of the train, walking down the street again....dadada And I miss you, like the dessert miss the rain...... and i miss you yeah 8402443[/snapback] Everything But The Girl - "Missing". Mest kjent i en Todd Terry-remix. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 hvem har denne sangen og hva heter artisten? Step of the train, walking down the street again....dadada And I miss you, like the dessert miss the rain...... and i miss you yeah 8402443[/snapback] Og vi minner igjen på at det er en fordel å lese første post i tråden.... Lenke til kommentar
UL Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) Hørte nettopp en sang på radion, den var litt catchy. Kan hende jeg hørte feil hva han sang. "Well the radio, has just conerned about what you did last night" Han synger dette nesten hele sangen EDIT: Tror sangen startet med han sang denne linjen Any idea? Endret 17. april 2007 av UL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå