nr.4 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 reklamen som gikk på tv2 for noen år siden. potetgullreklame elns. synger "fire in the sky" har desverre ikke noe mer info håper noen kan hjelpe meg. Thunderlords - Fire In the Sky Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 reklamen som gikk på tv2 for noen år siden. potetgullreklame elns. synger "fire in the sky" har desverre ikke noe mer info håper noen kan hjelpe meg. Thunderlords - Fire In the Sky tusen takk..... Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva heter gruppa/artisten og låten til Toyota Corolla reklamen? Dame som "synger", og gjentar "run run run run run" i slutten. Høres hvertfall ut som "run". Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva heter gruppa/artisten og låten til Toyota Corolla reklamen?Dame som "synger", og gjentar "run run run run run" i slutten. Høres hvertfall ut som "run". Air - Run. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Ordentlig på bærtur....beklager. Endret 17. april 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Cro Cop Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hei! Vet noen hvilken sang dette er, skal prøve å beskrive. Det er tydelig en Svart Mann som synger. Det er vell en blanding mellom jazz/soul. Det høres ut som han sier: ''No mercy, mercy mercy mercy... nooo'' Eller noe sånnt, hørte den på en kafè så den er ganske rolig. Mvh, Wintha Mulig jeg er helt på bærtur, men kan det være "Ain`t no sunshine" med Bill Withers? Marvin Gaye - Mercy Mercy Me (the Ecology) kanskje? Lenke til kommentar
Winters Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hei! Vet noen hvilken sang dette er, skal prøve å beskrive. Det er tydelig en Svart Mann som synger. Det er vell en blanding mellom jazz/soul. Det høres ut som han sier: ''No mercy, mercy mercy mercy... nooo'' Eller noe sånnt, hørte den på en kafè så den er ganske rolig. Mvh, Wintha Mulig jeg er helt på bærtur, men kan det være "Ain`t no sunshine" med Bill Withers? Marvin Gaye - Mercy Mercy Me (the Ecology) kanskje? TUSEN TAKK! Faen den er ufattelig chill den sangen! Du reddet uken min! THXTHXTHX! MVH: Winters! Nynne* mercy mercy me* Lenke til kommentar
Winters Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Noen som vet hva den sangen som kommer i begynnelsen av Kill Bill filmene, det står "this is a quentin tarantino film" eller noe sånt, det er mye farger i den introen med sangen i. noen som vet? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hmmm.. Noen som vet hvilken sang jeg skal prøve å beskrive nå? Detta blir ikke lett. Refrenget starter slik "I'll be there. .. ." hehe.. ikke så lett å beskrive den. Jeg mener det var en av finalistene i Idol som sang den en gang i programmet.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) http://lyd.tv2.no/Magellan/pages/main.jsp?...&layoutId=10612 Knock yerself out. Richard Marx - I will be right here waiting for you? Endret 17. april 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Hmmm.. Noen som vet hvilken sang jeg skal prøve å beskrive nå? Detta blir ikke lett. Refrenget starter slik "I'll be there. .. ." hehe.. ikke så lett å beskrive den. Jeg mener det var en av finalistene i Idol som sang den en gang i programmet.. er vel ikke friends sangen du mener I'll be there for you ... when the rain starts to fall.I'll be there for you ... like I've been there before. I'll be there for you ... cause you're there for me, too. Rembrandts---I'll Be There For You heter den ihvertfall Endret 17. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
moray Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Kan også være: Bon Jovi - I'll be there for you (og videre går den omtrent noe sånt: These five words I swear to you, when you breathe i wanna be theair for you... ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 oddis, den er ikke sunget i Idol. Ikke på en av utvelgelsene i hvert fall. Se linken jeg ga. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 oddis, den er ikke sunget i Idol. Ikke på en av utvelgelsene i hvert fall. Se linken jeg ga. bare holdt mulighetene åpne Jeg mener(altså ~jeg tror~) det var en av finalistene i Idol som sang den en gang i programmet.. kan ha husket feil BTW tilstår jeg hadde feil (den sangen i mitt inlegg) hehe Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg spør nokk en gang, hvilken sang bruker de til God kveld norge introen? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) jeg spør nokk en gang, hvilken sang bruker de til God kveld norge introen? EDIT: går på tv akuratt nå mens jeg skriver sjekk rulle texten Endret 17. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) va itj en dritt på rulleteksten, hva er det han mannen sier? Endret 17. april 2005 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
alos Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 uff.. nå har jeg bladd gjennom alle sidene men finner ikke hvor det står om lars monsen. Søkte på forumet så veit det skal stå her et sted.. Men men.. Noen her som veit hva sangen som spilles under Lars monsens programmer heter? Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 uff.. nå har jeg bladd gjennom alle sidene men finner ikke hvor det står om lars monsen. Søkte på forumet så veit det skal stå her et sted.. Men men.. Stakkar. =/ Neste gang du søker kan du jo merke av "vis resultatene som innlegg", så du slipper å kaste bort halve dagen. Her er innlegget du lette etter. Dessverre er ikke spørsmålet besvart ... Lenke til kommentar
alos Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Her er introen, men jeg har ikke funnet ut hvem som har laget den.. Kunne noen høre å se om de fant ut av det? Høres ut som en gammel western film.. beklager .zip fil, men forumet vil ikke ha .mp3 LarsM.zip Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå