Swolebraham Lincoln Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hørte en sang forrige helg jeg var på fylla. Husker da selvfølgelig kun den delen som lettest setter seg på hjernen. Tror det var noe hip-hop/rap/pop I deler av sangen går den slik: Woohoo wheehoo, woohoo etc. med ganske lyse stemmer. Akkurat denne delen sitter fast. og jeg må høre hele for å bli kvitt sanger. Å høre noe annet hjalp ikke. den sitter like godt og plager vettet av meg. 8378300[/snapback] Gwen Stefani feat. Akon - Sweet Escape Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hallo! jeg lurer på hva den ekte sangen på denne vidoen heter: Lenke til kommentar
MobyDick Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei! Hva heter sanegn som er i slutten av filmen Honey? Vet noen det? Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Jeg kom på en sang, eller det er vel egentlig en symfoni, og klarer selvfølgelig ikke å stoppe å tenke på den, må liksom finne det ut Tror den er skrevet av enten Bach eller Bethoven (usikker). Den er litt dyster på en måte, med mørke toner. Hvis noen av dere har spilt Return to Caste Wolfenstein så spilles den på radioene rundt om på brettene. Derfra jeg har den. Vakker sang/symfoni. Håper noen av dere forstår hvilken jeg mener =) Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei!Hva heter sanegn som er i slutten av filmen Honey? Vet noen det? 8378439[/snapback] Du har såklart lest første posten og sjekka ut ifra den? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei, mitt første spørsmå her inne, da fyrer jeg løs: Låta som spilles i My Name is Earl reklamen som gikk i forrige uke (påsken). Er vel en rap låt med et refreng hvor han synger noe "bing diddy bang diddy" ett eller annet. Er veldig usikker på hva han synger egentlig. Hørte låta på radio for et par år siden, fant aldri ut hva det var, men hørte den altså plutselig igjen forrige uke. 8378111[/snapback] Teddybears STHLM feat. Mad Cobra - "Cobra Style"? Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei gutter og jenter, Jeg er ikke kristen eller no, men vil gjerne ha den sangen som alltid er på filmer, der et kor tar helt av i kirka, Og vifter med henda og synger noe som: "Hallelujah in the name of the lord" Også bare "Get togheter" osv osv, finner den ikke noe sted :/ Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 gah, ingen som vet hvillken jeg mener (et par poster opp)? Mener det er en ganske så kjent komponist og symfonien har de fleste hørt.. Får prøve på litt detektivarbeid @ google imens.. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Pachabell's canon ? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Du var akkurat før meg, må være canon. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei gutter og jenter, Jeg er ikke kristen eller no, men vil gjerne ha den sangen som alltid er på filmer, der et kor tar helt av i kirka, Og vifter med henda og synger noe som: "Hallelujah in the name of the lord" Også bare "Get togheter" osv osv, finner den ikke noe sted :/ 8378980[/snapback] For å sitere meg selv, må ha svar fort, skulle gjerne hatt den til i morgen håper noen kloke hoder veit hvem som har den:P Lenke til kommentar
hal2000 Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Er det denne Lazy Town - Bing Bang? HJELP... advarsel BARNE TV... Her er en video snutt.. YouTube Jeg tror jeg tok feil... Men hvis ikke... Glad jeg kunne hjelpe... 8378189[/snapback] hm, var ikke den nei, men takk for forsøket Lenke til kommentar
empatiy Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Pachabell's canon ? 8379071[/snapback] Hvis du svarte meg, så var det desverre ikke den jeg tenkte på. Noe sier meg at komponisten er Hayden eller hvordan det nå skrives, men er litt usikker. Lenke til kommentar
hal2000 Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hei, mitt første spørsmå her inne, da fyrer jeg løs: Låta som spilles i My Name is Earl reklamen som gikk i forrige uke (påsken). Er vel en rap låt med et refreng hvor han synger noe "bing diddy bang diddy" ett eller annet. Er veldig usikker på hva han synger egentlig. Hørte låta på radio for et par år siden, fant aldri ut hva det var, men hørte den altså plutselig igjen forrige uke. 8378111[/snapback] Teddybears STHLM feat. Mad Cobra - "Cobra Style"? 8378955[/snapback] den er det! genialt! takker og bukker Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hallo! jeg lurer på hva den ekte sangen på denne vidoen heter: Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 How to Kill a Brand av Doc Adams Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hallo! jeg lurer på hva den ekte sangen på denne vidoen heter: 8379182[/snapback] "How To Kill Your Brand" - Doc Adams. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hørte en sang forrige helg jeg var på fylla. Husker da selvfølgelig kun den delen som lettest setter seg på hjernen. Tror det var noe hip-hop/rap/pop I deler av sangen går den slik: Woohoo wheehoo, woohoo etc. med ganske lyse stemmer. 8378300[/snapback] Må være denne? MC Lyte - Cold Rock A Party Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Hallo! jeg lurer på hva den ekte sangen på denne vidoen heter: 8379182[/snapback] Den ekte sangen er The Fray - "How to save a life" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå