Plomma2 Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Skulle likt å vist den siste sangen som spilles i denne videoen: 8317882[/snapback] Det står i videobeskrivelsen: Using all music from Immediate Music. Specifically using the pieces, Arcana, and Globus's new "Preliator". Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Ja så det. Jeg hadde for meg at det ikke var noen av de 2 siden den sangen varte så kort. Virket på meg som om videoen bestod av rundt 6 sanger, og at han bare nevnte de 2 "Hovedtemaene". Men ja, det var Prelaitor Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Første sangen på denne videoen: http://youtube.com/watch?v=Ll4kAgpEczI Har prøv å googlet på teksten, men finner ingen ting. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 det er en svensk sang... husker ikke artisen.. men han er svensk refrenge begynner slik tror jeg "na na nanana na na na na na nanana, nå kommer du så..... kommakomma fin... na na nanana" Lenke til kommentar
johnj Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 det er en svensk sang... husker ikke artisen.. men han er svenskrefrenge begynner slik tror jeg "na na nanana na na na na na nanana, nå kommer du så..... kommakomma fin... na na nanana" 8319457[/snapback] Med en middels stor klype salt: Niklas Strömstedt - "Om"? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Første sangen på denne videoen:http://youtube.com/watch?v=Ll4kAgpEczI Har prøv å googlet på teksten, men finner ingen ting. 8319252[/snapback] Snack - Overdose Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Tusen takk untouch4ble! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Noen som vet hva den sangen som er i slutten av filmen "Requime for a Dream" heter? Har søkt rundt, men har ikke funnet noe enda. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hvis du søker på "Requiem for a dream" i denne tråden, finner du det raskt ut. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hvis du søker på "Requiem for a dream" i denne tråden, finner du det raskt ut. 8320141[/snapback] Takker. Prøvde å søke i sted, men jeg skrev ordet "Requiem" feil. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hvem er det som spiller og hva heter sangen som brukes i "Siverin Suveren" filmsnuttene, og i andre påskegreier på, radio og tv. 8315249[/snapback] Franck Pourcel Grand Orchestra - "Daydream". 8315257[/snapback] ikke for å spamme tråden, men jeg blir så glad: Takk Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Noen som et hva denne heter? Må laste den ned fra filefront da, men det tar bare 2 sek Og spill av i Quicktime player http://files.filefront.com//;7156055;;/ Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hei. Er det noen som vet hvordan sang den første denne karen spiller på fiolinen er? Link! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hei. Er det noen som vet hvordan sang den første denne karen spiller på fiolinen er? Link! 8321655[/snapback] Yes - Owner Of A Lonely Heart Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hva heter sangen i videoen?? Endret 6. april 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hva heter sangen i videoen?? 8321968[/snapback] Nokon som veit kva sangen i denne videoen heiter? 8314846[/snapback] Det er Beat Box feat. Linda O - "Balla Da-Li" Den sangen brukte jeg nesten to uker på å finne navnet på første gang den var oppe på forumet. 8315022[/snapback] Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 (endret) Hva heter sangen i videoen?? 8321968[/snapback] Sangen heter Balla Da Li, minner litt (veldig) om O-zone, men av det jeg skjønner (eller ikke skjønner) av siden er det noen flere også: Boom Boxx og Linda O, eller så er det bare dem. Kommer opp litt forskjellig hvis man googler "balla da li o-zone lyrics", men kommer i hvert fall opp noe. edit: der var jeg treg - tar tid å google Endret 6. april 2007 av spirrevipp1 Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Hva heter sangen i videoen?? 8321968[/snapback] Sangen heter Balla Da Li, minner litt (veldig) om O-zone, men av det jeg skjønner (eller ikke skjønner) av siden er det noen flere også: Boom Boxx og Linda O, eller så er det bare dem. Kommer opp litt forskjellig hvis man googler "balla da li o-zone lyrics", men kommer i hvert fall opp noe. edit: der var jeg treg - tar tid å google 8322075[/snapback] google? hva er det for noe? ;P Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. april 2007 Rapporter Del Skrevet 6. april 2007 Okei, trenger hjelp fra dere 80-talls guruer. Jeg og en kompis diskuterte litt om hva sangen "Jäg vil kjenna din kropp imot min, hører pulsen slår osv osv..." egentlig heter, altså navnet på låta. Den såkalte kompisen min var fast bestemt på at sangen heter 'Jäg vil kjenna din kropp imot min' mens jeg tipper 'Når vi to blir en' Hvem har rett? Kan tjene 50 kr her nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå