Bytex Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Cavatina (deer hunter theme) er en sånn klassiker-låt alle gitarister lærer seg etterhvert..sikkert hundre innspillinger av den. Ala Stairway to Heaven og introen til Nothing Else Matters. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Hørt en sang på radioen et par ganger den går slik" Taaaake it easy! wherever you go and blablabla" Anyone? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 William Hut - Take It Easy Lenke til kommentar
MonZteR Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Hei folkens.. jeg er litt usikker på hvordan jeg skal forklare detta, men vi prøver. Har vært en del på et utested i Hønefoss som heter Alfreds.. Der det blir spillt noen låter som ligner på eks "Pon de reply" og den slags. Har fin rytme med bassen, likner litt på hipp hopp. tror det er en rar blanding av forskjellige kattogorier eller noe sånnt. Er ganske sikker på at låta ikke er så veldig gammel i hvertfall Noen forslag Var ganske vanskelig beskrivelse, men men Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Du har ikke prøvd å spørre de som jobber der hva låta heter? Det gjorde jeg da jeg var ute på byen sist torsdag, og det paid off, for å si det sånn Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 2. april 2007 Rapporter Del Skrevet 2. april 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? Lenke til kommentar
tanx Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Hey ! Noen som vet artisten og sang-navnet? PS: Det er mulig at teksten ikke er slik som på den originelle sangen, men noen som kanskje kjenner igjen på melodien? (A) http://www.gamers-nor.com/too.wav Lenke til kommentar
partat12 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Jeg lurer på hvilken sang Motorpsycho åpnet med når de spilte på Øyafestivalen ifjor, jeg så et opptak på web-tv bare av nysgjerrighet for hvordan musikk de spilte. Syns sangen var veldig bra, noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som vet hva denne sangen heter? 8297145[/snapback] "The Short Weekend Begins With Longing" med Action Action Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Heisann! Hva heter de to sangene i denne videoen av Jim? Link Hovedsangen og "byllupssangen" i midten omtrent. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Heisann! Hva heter de to sangene i denne videoen av Jim? Link Hovedsangen og "byllupssangen" i midten omtrent. 8301334[/snapback] Haddaway - "What is love" er den første sangen. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som veit den andre? Takk forresten. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som veit hva den andre låta i dette klippet HER heter? Høres ut som han synger noe med rescue... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som veit hva den andre låta i dette klippet HER heter? Høres ut som han synger noe med rescue... 8302944[/snapback] Må vel være Bob Marley - "Sun is shining" Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Noen som veit hva den andre låta i dette klippet HER heter? Høres ut som han synger noe med rescue... 8302944[/snapback] Det er Bob Marley, riktignok, dog i en noe remikset utgave. Låta du er ute etter er Sun is Shining med gruppa Funkstar De Luxe. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Må vel være Bob Marley - "Sun is shining" 8303638[/snapback] Tusen takk Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 3. april 2007 Rapporter Del Skrevet 3. april 2007 Heysann Leter etter en sang eller mere en melodi fra filmen mad max Etter thunderdome Melodien/sangen spilles på Saksofon når "mad max" er nede hos grisene Har lydopptak på datan men får ikke lasta opp noe sted siden den bare kan spilles av i quicktime player Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 hva heter den mas mas mas over hele linja sangen? hvem synger den? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 4. april 2007 Rapporter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) Splitter Pine - Dum Dum Boys Edit: til daffylaffy Endret 4. april 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå