Cuneax Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Takker... Men jeg skulle gjerne vite hva gruppen/artisten heter! Noen som vet? 8249789[/snapback] Kanskje det står i denne tråden? Lars Kilevold som har mer eller mindre kopiert Mews "Comforting Sounds". Avskyelig. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei Har søkt igjennom denne tråden men finner ingen ting. Kan hende jeg ikke har lett nok men det får være slik. Trenger hjelp å finne reklamen til netcom. Det er den nye, der de får en melding som sier 'gratulerer med dagen'. Er en jente og en gutt som sitter på en benk og spiser mens de hører på musikk på mobilen Make sence? Takker veldig mye for dette :) Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Hei Har søkt igjennom denne tråden men finner ingen ting. Kan hende jeg ikke har lett nok men det får være slik. Trenger hjelp å finne reklamen til netcom. Det er den nye, der de får en melding som sier 'gratulerer med dagen'. Er en jente og en gutt som sitter på en benk og spiser mens de hører på musikk på mobilen Make sence? Takker veldig mye for dette :) 8251028[/snapback] The Freelance Hellraiser - Want You To Know Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Takk Rs125, finner ikke ut hvor jeg kan kjøpe den eller noe på nettet Vet noen det? Pm meg? Trenger hjelp til dette også : Tine reklamen hvor det sitter en liten jente med et bord, og moren snakker i telefonen. Også prøver ungen å ta melken men så stikker moren av med den ^_^ Tine lettmelk. "Hey what's that over there, and why's that sitting there, and mama can I have that bear" eller noe sånn Lenke til kommentar
Joppa-ninijo Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Jeg lurer på en sang, tror det er en av Pink Floyd, men er ikke sikker. Er noe sånt som "dont care for what they think", eller "dont care for what they do". Litt rocka låt. Forslag, noen? 8243562[/snapback] Kan det hende at muligens kansje kan være den derre "Metallica - Nothing else matters" Kjempe sang ! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som vet hvilken sang/gruppe som blir brukt i denne filmen? http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/tr...p1.php?vid=9218 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) heijeg lurte egentlig på 3 sanger jeg 1: en sang som gikk på raidoen om mandag husker ikke hvem kanal, det er det som ireterer meg men husker at den het noe med Montgomery ( ikke alan jackson - midnigth in Montgomery) 2: 2 stk som synger i dont know mutch but i know i love you, gikk på radioen i dag 3: ei dame som synger " sun will shine since you run away" et eller annet der. noen som veit disse så gjerne send meg en mld priv eller noe så skal jeg heller si i fra når jeg har fått svar eller dere kan skrive her da Endret 27. mars 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som vet hvilken sang/gruppe som blir brukt i denne filmen? http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/tr...p1.php?vid=9218 Enya - Caribbean Blue Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Noen som vet hvilken sang/gruppe som blir brukt i denne filmen? http://www.boreme.com/boreme/funny-2006/tr...p1.php?vid=9218 Enya - Caribbean Blue 8253201[/snapback] Takker! Meget vakker musikk Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som vet hva stå opp fanfaren i luftforsvaret heter? Er sikkert den samme som i hæren og da! Og hvor jeg evnt kan finne den? Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Noen som vet hva stå opp fanfaren i luftforsvaret heter?Er sikkert den samme som i hæren og da! Og hvor jeg evnt kan finne den? Trodde det var det som generelt bare ble kalt revelje som de bruker over hele verden. Vet ikke om den har noe mer nøyaktig navn. Teksten er noe slikt som: Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet lenge Stå opp din gris, står opp din gris, nå har du sovet nok. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Noen som vet hva stå opp fanfaren i luftforsvaret heter?Er sikkert den samme som i hæren og da! Og hvor jeg evnt kan finne den? Trodde det var det som generelt bare ble kalt revelje som de bruker over hele verden. Vet ikke om den har noe mer nøyaktig navn. Teksten er noe slikt som: Stå opp din gris, stå opp din gris, nå har du sovet lenge Stå opp din gris, står opp din gris, nå har du sovet nok. 8255557[/snapback] Selvsagt kalles det revelje! Var heldigvis forskånet for den det meste av min tid i kongens klær. Hadde to uker med den, og jeg har problemer med å høre den sangen idag! Kool tekst! *fant den her! Koslig mimring! Endret 28. mars 2007 av Montgomery Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ja, eh. Dette er det meste jeg kom på. De de democrasy, ja fappa da de di di du (..), de de democrazy.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) det er en sang jeg lurer på.. tror det er hip-hop begynner slik "now what goes up, must come down, but we aint coming down..." [LØØST] Endret 28. mars 2007 av gatebarn Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Ok, lette litt rundt, men fant det ikke... Hva heter den sangen som er i Cola/I-Pod reklamen, den når de tingene tyter ut av colaflaska? Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 det er en sang jeg lurer på.. tror det er hip-hopbegynner slik "now what goes up, must come down, but we aint coming down..." [LØØST] 8258708[/snapback] Wat Da Hook Gon Be Murphy Lee Lenke til kommentar
Sundt Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 (endret) Noen som, vet hva sangen i TV3 Onside heter? Den er frytelig kul! Endret 29. mars 2007 av Sundt Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 hilkvne sang er det som blir brukt i trailen til Kill Buljo? (gitarspilling) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Noen som vet hvilken sang dette er? Jeg har spurt her før, tror jeg. Den er i en Friends episode, der Monica danser i fansuit. Og nei, det er ikke back to my roots-sangen, eller hva den heter. Lyden på mp3-fila er sinnsykt dårlig, så må ha volumet på topp. amr-fila er bedre. Fikk ikke lov laste den opp her, så gå hit: http://home.no/pisspreik/sang/ Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 29. mars 2007 Del Skrevet 29. mars 2007 Hvilken sang er det som brukes i traileren til sunshine? Hørt den flere ganger før, irriterer meg litt, og er ikke så lett å finne navnet på en sang uten tekst :> http://www.filmweb.no/oslokino/incoming/article126480.ece Link til traileren der, spol fram omtrent midtveis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå