oddis89 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har sett på traileren til The fantastic four. Og den låta er helt genial. Men klarer ikke å finne ut hvordan gruppe det er. Finner ikke soundtracket til den filmen heller. her er traileren kanskje det er ERA hvis det er den jeg trur det er du mener er flere sanger i den traileren Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som vet artist - tittel på sangen på denne filmen? <- Trykkbar btw Heftig bilkjøring på filmen Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Noen som vet artist - tittel på sangen på denne filmen? <- Trykkbar btw Heftig bilkjøring på filmen heftig nei sier du det EDIT: har hørt den sangen før men vet ikke hvor kan se om jeg finner den Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 bushman - no one else sangen til den bilfilmen Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Har en video på pcen min som heter Halo 2 - Zanzibar.avi. Noen som tar triks på zanzibar bana. Tror han sier zanzibar på sangen.. Det er en rå sang på den videon, men jeg vet ikke navnet. På sangen sier han "i see your fantasy, you wanna make it to reality baby!" og " Desetions to hide", noe i den duren. Noen som vet hva sangen heter? recorda litt av sangen fra filmen : http://www.geocities.com/akreeng/hvilkensang.wav Endret 12. april 2005 av ewok Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har en video på pcen min som heter Halo 2 - Zanzibar.avi. Noen som tar triks på zanzibar bana. Tror han sier zanzibar på sangen..Det er en rå sang på den videon, men jeg vet ikke navnet. På sangen sier han "i see your fantasy, you wanna make it to reality baby!" og " Desetions to hide", noe i den duren. Noen som vet hva sangen heter? Headstrong av Trapt Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Har sett på traileren til The fantastic four. Og den låta er helt genial. Men klarer ikke å finne ut hvordan gruppe det er. Finner ikke soundtracket til den filmen heller. her er traileren kanskje det er ERA hvis det er den jeg trur det er du mener er flere sanger i den traileren fant ut. det er A Perfect Circle - Counting Bodies Like Sheep To The Rhythm Of The War Drums Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hva heter sangen som er i CSI: New York reklamen? Må vite det! Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hva heter sangen som er i CSI: New York reklamen? Må vite det! Ingen som vet? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ingen som vet? The Who - Baba O'Riley Lenke til kommentar
embark Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ingen som vet? The Who - Baba O'Riley Woohoo! Takk! Lenke til kommentar
Geir Frode Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Noen som vet hvilken sang de spiller på Homsepatruljen tv3? Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noen som vet hvilken sang som går slik som dette? 7 secounds away and just as long as i stay...i'l be waiting Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Noen som vet hvilken sang som går slik som dette? 7 secounds away and just as long as i stay...i'l be waiting Neneh Cherry - 7 seconds AtW Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg leter etter en sang jeg hørte men ikke husker navnet på. Det er en nyere techno/trance sang (remix?) som begynner noe sånt som dette: I cant live my life waiting for a sign, I can live all day all by my self... When i think I.... Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hørte idag en Black Ingvars sang som het "Ljus och Värme". siden nesten alle andre Black Ingvars sanger er basert på andres sanger så regner jeg med at denne også er det. så det jeg lurer på er om noen vet hvem som har original versjonen av denne melodien, og hva den heter. Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Med fare for å legge et trillebårlass med avføring på min egen legg: Kan det muligens være Lys og Varme av vår egen kjære Åge Aleksandersen tro? T'Weed Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Med fare for å legge et trillebårlass med avføring på min egen legg: Kan det muligens være Lys og Varme av vår egen kjære Åge Aleksandersen tro? T'Weed ja det er sangen. men tenkte på melodien. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Hei! Skrev et innlegg tidligere idag, jeg som sagt så en trailer av Reign of Fire og underveis hørte jeg en sang, den gikk noe slikt: "Set the trees on fire, let the flames rise higher.." Jeg håper noen vet hva denne sangen heter! Takk! Leste 10 sider og fant ikke noe svar på dette, så tenkte jeg skulle svare nå, (60 sider ble litt mye for meg) bedre sent en aldri? Mad at gravity - Burn Sinnsykt bra sang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå