Wunder_baumen Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Noen som vet hva denne sangen heter eller hvor jeg kan laste den ned hen ? http://www.bopsta.com/video.php?VideoId=1061 8219331[/snapback] Ut ifra tittelen på sangen og tittelen på klippet, ville jeg tro at sangen faktisk heter "I`m not a Scoobidoo" 8219413[/snapback] Men finner ikke noe på Lw så ingen som vet om sangen faktisk heter det ? eller noen som vet hvor jeg kan laste ned sangen ? Lenke til kommentar
Stein-Erik Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 tror det er en gammel sang type 80 tallet. man som synger/raper og en dame som bare sier en setning innimellom i hele sangen. noe med sunshine sier hun. veldig lilte info men alt jeg husker:P Lenke til kommentar
911fan Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hei! Jeg lurer på hva den sangen i den nye tv3 reklamen om alle de nye seriene deres heter? eneste jeg husker fra sangen er "I can't wait until we see eachother again". Det er den reklamen med klipp fra the O.C, Prison Break, My Name is Earl og endel andre... Veldig hyggelig hvis noen vet dette Mvh 911fan Edit: Jeg tok hintet, fjerna julesignaturen min... Lenge siden jeg har vært her :!: Endret 23. mars 2007 av 911fan Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Offtopic ja, men 911fan du har det mest støtende nicket på hele forumet... Bytt! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 tror det er en gammel sang type 80 tallet. man som synger/raper og en dame som bare sier en setning innimellom i hele sangen. noe med sunshine sier hun. veldig lilte info men alt jeg husker 8219791[/snapback] Hmm.. Jeg tror du må komme med litt mer info. Det eneste jeg kan komme på er en norsk poprap-gruppe som het "Flava To the bone" som hadde et blaff rundt 1992 eller noe sånt. Eller D'sound med låta Sunshine, som er ennå nyere. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Offtopic ja, men 911fan du har det mest støtende nicket på hele forumet... Bytt! 8219884[/snapback] Offtopic også ja, men hæ?Han er tydeligvis fan av enten Porsche 911 eller de amerikanske redningstjenestene. Hva er så støtende med det? Lenke til kommentar
911fan Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Offtopic ja, men 911fan du har det mest støtende nicket på hele forumet... Bytt! 8219884[/snapback] Beklager hvis dette var støtende, men jeg digger Porsche 911, og ikke terroren 11 september... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2007 [bommet første gang, men prøver igjen - med litt hjelp] Har lett langt og lenge, men har ikke klart å finne svaret... Så da prøver jeg her :-D For en tid tilbake var den et cover-versjon av Cornelis Wreesvijk's "Turistens Klagan" som ble spilt titt og ofte på NRK sin mPetre. Det jeg kan huske var at "bandets" navn hadde noe med Cornelis å gjøre. Ringer det en bjelle hos noen? (Jeg har forsøkt lenkene som er forslått i 1. INNLEGG. Unntatt å spørre NRK) /Thomas 8200284[/snapback] Jeg finner heller ikke noe på nett, men du kan prøve å kontakte Cornelis Wreesvijk selskapet. De holder til i et lite lokale sentralt i gamlebyen i Stockholm, like bak slottet faktisk og drives av etterkommerne hans. Jeg var innom der for fire år siden og hilste blant annet på sønnen hans. Jeg regner de har rimelig god peiling på hvilken cover du mener siden det sikkert er en versjon som er tillatt fra dem siden den ble spilt på radioen. Når jeg var der spiste jeg en bedre middag på "den Gyllene Freden" som går igjen i mange av hans sanger. Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva heter denne sangen og hvem har den? Tell me why do birds sing when your near me...osv osv and i`m crashing my mind whnever you are near.....and i call out your name....osv osv i tell it all tomorow, im sure i tell you then... Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) og en annen sang... denne er nok litt vrien, for jeg kan ikke teksten.....men prøver Det er en slags pop/rock partysang med en mann som synger...så kommer det noen damer eller et slags kor inn i refrenget. den begynner med gitarspilling eller elgitar. dadada dada dada dada....og jeg tror den lyder noe likt so i need love.. loooooove for love.....også musikk igjen... men jeg vet ikke om det er love han synger, men ordet er hvertfall veldig likt hehe hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp... leita i hundre år, trenger den!! spilles en del på utesteder oh er godt egnet som dansemusikk har kanskje en jamiriqai lignende stemme er ikke han da men ligner)d Endret 6. april 2007 av renate1 Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva heter denne sangen og hvem har den? Tell me why do birds sing when your near me...osv osv and i`m crashing my mind whnever you are near.....and i call out your name....osv osv i tell it all tomorow, im sure i tell you then... 8220835[/snapback] Saybia med en eller annen låt. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hørte den på vg lista topp 20 istad. Kan bare en setning. what are you meen, nan na na osv, Så synger han bare lysere og lysere. Ganske lyst, hehe. Hva heter sangen eller artisten? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Fikk en "sang" på hjernen her om dagen, uten å vite helt hvor den kom fra eller hvor jeg hadde hørt den før, husker bare en bit av den nå, men jeg prøver likevel. Noen som vet hvilken sang dette er? Det er muligens noe jazz eller noe, type gammelt. edit: Fant det ut, sangen var Alley Cat Endret 24. mars 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hørte den på vg lista topp 20 istad. Kan bare en setning. what are you meen, nan na na osv, Så synger han bare lysere og lysere. Ganske lyst, hehe. Hva heter sangen eller artisten? 8221177[/snapback] gå på vg.no og vg lista topp 20 så finner du det ut Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva heter denne sangen og hvem har den? Tell me why do birds sing when your near me...osv osv and i`m crashing my mind whnever you are near.....and i call out your name....osv osv i tell it all tomorow, im sure i tell you then... 8220835[/snapback] Saybia med en eller annen låt. 8221151[/snapback] takker:-) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hva heter denne sangen og hvem har den? Tell me why do birds sing when your near me...osv osv and i`m crashing my mind whnever you are near.....and i call out your name....osv osv i tell it all tomorow, im sure i tell you then... 8220835[/snapback] Saybia med en eller annen låt. 8221151[/snapback] takker:-) 8221249[/snapback] Saybia - the day after tomorrow Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hørte den på vg lista topp 20 istad. Kan bare en setning. what are you meen, nan na na osv, Så synger han bare lysere og lysere. Ganske lyst, hehe. Hva heter sangen eller artisten? PS. Fant ikke sangen på vg lista : / Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hørte den på vg lista topp 20 istad. Kan bare en setning. what are you meen, nan na na osv, Så synger han bare lysere og lysere. Ganske lyst, hehe. Hva heter sangen eller artisten? PS. Fant ikke sangen på vg lista : / 8221423[/snapback] Jeg vet at Mika går rimelig lyst i Grace Kelly, som topper lista. Har ikke hørt noen sang med den teksta du snakker om Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Hørte den på vg lista topp 20 istad. Kan bare en setning. what are you meen, nan na na osv, Så synger han bare lysere og lysere. Ganske lyst, hehe. Hva heter sangen eller artisten? PS. Fant ikke sangen på vg lista : / 8221423[/snapback] Jeg vet at Mika går rimelig lyst i Grace Kelly, som topper lista. Har ikke hørt noen sang med den teksta du snakker om 8221449[/snapback] Okeii, da prøver jeg å laste ned den PS. Ja, det var den Endret 23. mars 2007 av elektroboy Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvilken sang spilles på slutten av Scrubs S06E11 fra 17:30 omtrent? Teksten går blant annet slik: when I feel like I might fall, underneath the pressure of it all Setter pris på all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå