krizkriz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Noen som vet hva den sangen i "Hjemme Alene" filmene heter, der skurkene kommer og han må skynde seg hjem for å sette opp fellene? Den er dritbra, men jeg husker ikke hva den heter... Den er veldig kjent i de filmene. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hva heter den "Yippi-yai-eyyyy yippy-yai-ooooo" filmmusikken? "county"-aktig Endret 9. april 2005 av mbskywalker Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Hva heter den "Yippi-yai-eyyyy yippy-yai-ooooo" filmmusikken? "county"-aktig Mener du den "cause the town ain't big enough for the both of us" HUsker ikke helt hva den hete selv.. prøv å google kanskje? Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Hva heter den "Yippi-yai-eyyyy yippy-yai-ooooo" filmmusikken? "country"-aktig Blues Brothers 2000 - ghost rider in the sky prøv den. kanskje det er "ukjent artist - the good the bad and the ugly" litt mer western men... Endret 9. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Noen som vet hva den sangen i "Hjemme Alene" filmene heter, der skurkene kommer og han må skynde seg hjem for å sette opp fellene? Den er dritbra, men jeg husker ikke hva den heter... Den er veldig kjent i de filmene. du kan bruke bearshare å søke etter "home alone" på MP3 da finner du en garantert jeg fant ihvertfall mass sanger (r.kelly, john williams og masse mer) Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) Fant ut hva den "Hjemme alene" sangen het! Det var John Williams - Setting The Trap Thnx oddis89 Endret 9. april 2005 av Alderon Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 (endret) http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID...rtn=main-topten Hvilken sang er det som spilles i bakgrunnen? Edit: The Hives - Main Offender Endret 9. april 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Winters Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Noen Som har soundtrack listingen til filmen Battle Royal? Mvh, Winters Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hva heter sangen som blir spilt her: http://media.hugi.is/hahradi/fyndnar/crazyarab.wmv Lenke til kommentar
embark Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Noen Som har soundtrack listingen til filmen Battle Royal? Mvh, Winters Google... Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Noen Som har soundtrack listingen til filmen Battle Royal? Mvh, Winters imdb er ganske kjekt http://www.imdb.com/title/tt0266308/soundtrack Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Lurer på en sang. Den var populær på tidlig nitti tall. Den gikk noe sånt Ååådiåådiop hele tia. Var afrikansk appotil. Noen som husker den? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Lurer på en sang. Den var populær på tidlig nitti tall. Den gikk noe sånt Ååådiåådiop hele tia. Var afrikansk appotil. Noen som husker den? Tror kanskje du tenker på Angelique Kidjo - "Agolo"? Hvorfor i himmelens navn vet jeg slikt...? Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Du sier jo selv at du er merkelig i signaturen din Lenke til kommentar
johnj Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jo...for så vidt. Gi lyd når du har funnet ut om det var den, da. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Ja, du hadde riktig. Takk, har leita lenge etter denne. Skulle ha den i 90 talls mappa. Endret 11. april 2005 av lord_vivec9 Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hmm, denne beskrivelsen er kanskje bak mål, men skal gjøre så bra jeg kan. Sangen er nok noen år gammel (sent 90-tall gjetter jeg). Den er sunget av mann med myk stemme. Har hørt den hundrevis av ganger. For tiden er den på en reklame, aner ikke hvilken. Teksten er som i hundre andre sanger: I love you, I want you. I wanna be with you. (kort pause) I waaanna be wiiith you (høyest tone på wiith you). Kan hende ordene er litt annerledes, men tror det er slik det er. Ser selv at beskrivelsen er dårlig, men aner ikke hvordan å forklare bedre. Takker for hjelp. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hmm, denne beskrivelsen er kanskje bak mål, men skal gjøre så bra jeg kan. Sangen er nok noen år gammel (sent 90-tall gjetter jeg). Den er sunget av mann med myk stemme. Har hørt den hundrevis av ganger. For tiden er den på en reklame, aner ikke hvilken. Teksten er som i hundre andre sanger: I love you, I want you. I wanna be with you. (kort pause) I waaanna be wiiith you (høyest tone på wiith you). Kan hende ordene er litt annerledes, men tror det er slik det er. Ser selv at beskrivelsen er dårlig, men aner ikke hvordan å forklare bedre. Takker for hjelp. Sannsynligvis The Kelly Family - "I Can't Help Myself". EDIT: "I Love You, I Want You" i parentes, faktisk. Endret 11. april 2005 av johnj Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har sett på traileren til The fantastic four. Og den låta er helt genial. Men klarer ikke å finne ut hvordan gruppe det er. Finner ikke soundtracket til den filmen heller. her er traileren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå