Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helluen.

Nå er jeg på jakt etter en reklamesang som jeg hørte for en del år siden. jeg tror det var reklame for gullfisken, men jeg husker ikke hvilke år. Det jeg husker fra reklamen, er at det er en taxi som kommer kjørende. Han går ut av bilen og begynner å synge en litt rocka sang. Og plutselig blir en av de som ser på også med på å synge. Han setter seg i taxien og de kjører avgårde.

Håper dette var nok informasjon :innocent:

8138895[/snapback]

KAn være Sweet - Ballroom Blitz..

Lenke til kommentar
Det er garantert Ballroom Blitz.

8138956[/snapback]

Helluen.

Nå er jeg på jakt etter en reklamesang som jeg hørte for en del år siden. jeg tror det var reklame for gullfisken, men jeg husker ikke hvilke år. Det jeg husker fra reklamen, er at det er en taxi som kommer kjørende. Han går ut av bilen og begynner å synge en litt rocka sang. Og plutselig blir en av de som ser på også med på å synge. Han setter seg i taxien og de kjører avgårde.

Håper dette var nok informasjon :innocent:

8138895[/snapback]

KAn være Sweet - Ballroom Blitz..

8138982[/snapback]

Jepp, det var den!

Tusen takk :D

Lenke til kommentar

vil anbefale alle her å se DETTE klippet :D han er sykelig god ;)

Uansett grunnen til at jeg poster her er fordi jeg lurer på hva den sangen han beatboxer på fra ca. 1:15 til 1:25 heter, og den fra ca. 1:25 til rundt 1:40 ;)

Takker for svar.

EDIT: Den fra 1:15 til 1:25 heter "yoshimoto - do what u do (trentemoller remix)"

Endret av christopher909
Lenke til kommentar

Hørte litt av en David Bowie sang når jeg satt på med en kompis her en dag, tror den var litt rolig i begynnelsen og bygde seg sykt opp på en helt rå måte (ettersom jeg husker iallefall ;) ) Tror han sang noe med Gasoline eller et annet jente navn (det er ikke Rosalyn)

Lenke til kommentar
Hørte litt av en David Bowie sang når jeg satt på med en kompis her en dag, tror den var litt rolig i begynnelsen og bygde seg sykt opp på en helt rå måte (ettersom jeg husker iallefall ;) ) Tror han sang noe med Gasoline eller et annet jente navn (det er ikke Rosalyn)

8144333[/snapback]

Mulig den finnes på "Let`s dance" fra 1983.

Let`s dance

Lenke til kommentar
vil anbefale alle her å se DETTE klippet :D han er sykelig god ;)

Uansett grunnen til at jeg poster her er fordi jeg lurer på hva den sangen han beatboxer på fra ca. 1:15 til 1:25 heter, og den fra ca. 1:25 til rundt 1:40 ;)

Takker for svar.

EDIT: Den fra 1:15 til 1:25 heter  "yoshimoto - do what u do (trentemoller remix)"

8141277[/snapback]

Den siste er tatt fra 'Rahzel - (The) Four elements'.

Endret av Camron
Lenke til kommentar

8144333[/snapback]

Jeanine/Janine, kanskje?

Lenke til kommentar

Hei!

Er det noen som vet hva sangen i Prison Break reklamen heter?

Det er en rocke sang med en mannlig vokal. Så vidt jeg husker synger han noe sånt som: "It's not ooover!" og noe annet etter det som jeg ikke husker...

Håper noen vet hvilken sang det er!

Lenke til kommentar
Noen som vet hva denne sangen heter:

Den handler om Norge og mye sarkasme om vinter,grand prix osv. Akkurat nå husker jeg ikke særlig av teksten.

8142735[/snapback]

Longshot: Prima Vera "Det er Norge som er bra"?

8143462[/snapback]

Thank you, den fikk meg lengre enn bestevenninen min sitt forslag :p

Lenke til kommentar

Dette var vel i 94 , klassen var på teit forestilling ang Krigen i Bosnia. Skuespill, Dans og Musikk bestod det hele av.

:roll:

Uansett , jentene hadde en syk dans og gjorde masse rare bevegelser som fikk meg til å flire en god del . Det var selvfølgelig musikken de dansa til som var værst

Tror det var refrenget som begynte med obla di obla da? å så vidre

Noen som vet? Eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...