Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

noen som husker navnet på sangen om han som forteler om kona mæsjen som kjøerr rundt i porchen. som også handler om larsæn er bare en som forteller hele greia liksom

 

gjerne send priv mld så sier jeg i fra npr jeg får svaret på det

8125303[/snapback]

 

 

Husker ikke hva sangen heter, men det er iallefall Ole Paus som synger den.

 

 

Edit: "Mæsjen og Påsjen"?

Her er iallefall teksten.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
noen som husker navnet på sangen om han som forteler om kona mæsjen som kjøerr rundt i porchen. som også handler om larsæn er bare en som forteller hele greia liksom

 

gjerne send priv mld så sier jeg i fra npr jeg får svaret på det

8125303[/snapback]

 

 

Husker ikke hva sangen heter, men det er iallefall Ole Paus som synger den.

 

 

Edit: "Mæsjen og Påsjen"?

Her er iallefall teksten.

8125653[/snapback]

 

takk skal du ha

Lenke til kommentar

Her kommer en jeg har prøvd å finne en stund.

 

Sangen ble spilt mye på MTV for ca 3-5 år siden. Husker ikke noe av teksten, men det er en slags house sang vil jeg si. Musikkvideoen er med en mus som reiser til månen som er full av ost, så lever han godt der. :p

 

Noen? :)

Lenke til kommentar

Noen som vet hva denne sangen heter? Er vel danCe, tranCe eller teChno.. Vet ikke om det er noe tekst i den, broren min spiller den hele tiden. Høres ut som de sier "Bim - bao, bim - bao", også er det skikkelig bass i den.. Dunk dunk liksom. Har ikke så mye info :p

Lenke til kommentar
noen som har sangen: 74-75 fra The Connels?

8132735[/snapback]

Jeg har den både i boden (på CD) og lagt inn på PCen. Det er sikkert mange andre som også har den. f.eks cdon.com

 

(PS. Piratkopiering og veileding til piratkopiering er ikke lov til her på forumet, men det vet du sikkert siden du har krysset for at du har lest og forstått retningslinjene ;) )

Lenke til kommentar

Kom en gang over en gammel opptaks-kassett med en slags "steppesang". Den gikk noe slik: "Så satte han på seg skoene og begynte å steppe. Han råsteppet hele natten lang. Så satte han på seg skoene og begynte å steppe, han steppet og sang sin steppesang." Sangen (Og kassetten) er ganske gammel, rundt 30 år. Har klart å miste denne og lurer på om noen vet hva denne sangen heter eller hvor man kan få tak i den. Er mulig det er en som heter Guggen som har gitt ut denne, men har ikke funnet ut noe mer om det..

Lenke til kommentar
En sang som spilles på avslutninger, klassisk. Stabekk har vel også en fotball sang på melodien. Husker ikke hva den heter.

 

Tviler på at noen veit hvilken jeg mener egentlig. :p

8138485[/snapback]

På avslutninger som i amerikanske graduations? Pomp and Circumstance av Edward Elgar

Endret av SnittLeif
Lenke til kommentar
En sang som spilles på avslutninger, klassisk. Stabekk har vel også en fotball sang på melodien. Husker ikke hva den heter.

 

Tviler på at noen veit hvilken jeg mener egentlig. :p

8138485[/snapback]

På avslutninger som i amerikanske graduations? Pomp and Circumstance av Edward Elgar

8138552[/snapback]

Rart hvor lite info som må til før en smarting skjønner det.

Tusen takk! :)

Lenke til kommentar

Helluen.

Nå er jeg på jakt etter en reklamesang som jeg hørte for en del år siden. jeg tror det var reklame for gullfisken, men jeg husker ikke hvilke år. Det jeg husker fra reklamen, er at det er en taxi som kommer kjørende. Han går ut av bilen og begynner å synge en litt rocka sang. Og plutselig blir en av de som ser på også med på å synge. Han setter seg i taxien og de kjører avgårde.

 

Håper dette var nok informasjon :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...