Plasmaball Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hei har hørt denne sangen på radio fler ganger, den spilles også på TV Norge når det kommer reklame for manshow. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2007 Hei har hørt denne sangen på radio fler ganger, den spilles også på TV Norge når det kommer reklame for manshow.8117959[/snapback] Det står her: http://www.nrk.no/forstogsist/ Lenke til kommentar
simenhk Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Hva heter sangen: Hørte en italiensk balade her på kanal24 på torsdag. Refrenget går sånn di di di di, og så videre =) Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Noen som vet hva sangen som er i J&C reklamen heter? takknemlig for svar =) 8114305[/snapback] Ai det vil jeg også vite... spurte lenger bak i tråden, men fikk ikke svar =p 8114464[/snapback] jepp.. finn den gjerne Lenke til kommentar
kalli Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Noen som vet hva den sangen som han i Først og Sist sang heter? EDIT: leifens leif 8117955[/snapback] Kan det være Mika - Grace Kelly ? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Noen som vet hva sangen i slutten av denne videoen er? videoen er uansett verdt å få med seg =D Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva heter sangen som ble brukt i en reklame for Libero Up&Go for en stund siden. Det er lenge siden den reklamen gikk, men jeg mener at det er en baby som reiser seg etter solen eller noe sånt. Husker det ikke helt Håper noen vet hvilken sang jeg tenker på... Lenke til kommentar
cErfik Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva heter sangen som ble brukt i en reklame for Libero Up&Go for en stund siden. Det er lenge siden den reklamen gikk, men jeg mener at det er en baby som reiser seg etter solen eller noe sånt. Husker det ikke helt Håper noen vet hvilken sang jeg tenker på... 8121224[/snapback] Det er samme som er i starten på 2001 a space oddesy mener jeg og huske. Sjekk her om det er noen av disse soundtrack Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Jeg så Coyote Ugly her en dag. Da kom jeg til å tenke på en sang som gikk noenlunde samtidig som da den filmen kom. Husker bare et par glimt av selve videoen, ikke sangen. Der var det ei dame som sang, samtidig som hun satt inni en rød Dodge Viper. Som sagt, dette er alt jeg husker. Noen som har et hint til meg? Flyttet inn fra egen tråd av moderator Endret 10. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) hmm, mener å huske at den var veldig populær alså. Husker musikkvideoen men ikke musikken. Hjerneteppe Hun kjørte sikkert mesteparten av musikkvideoen? var det ikke involvert en fyr også? Flyttet inn fra egen tråd av moderator Endret 10. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Noen som vet om noen kvinnelige artister som synger sangen "Alright"? Den som Reamonn har orginalen til. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Tror ikke det var en mann med. Tror heller ikke den var så mye kjøring. Mener å huske at hun satt i setet eller dørstokken med beina opp mon dasjen. Da sto bilen inne på et verksted på løftebukk. Tror sangen var "litt rå". Ikke noe fløtepussang.. Flyttet inn fra egen tråd av moderator Endret 10. mars 2007 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hva heter sangen som ble brukt i en reklame for Libero Up&Go for en stund siden. Det er lenge siden den reklamen gikk, men jeg mener at det er en baby som reiser seg etter solen eller noe sånt. Husker det ikke helt Håper noen vet hvilken sang jeg tenker på... 8121224[/snapback] Det er samme som er i starten på 2001 a space oddesy mener jeg og huske. Sjekk her om det er noen av disse soundtrack 8121622[/snapback] Jepp det var det. "Also Sprach Zarathustra" Written by Richard Strauss Performed by Die Wiener Philharmoniker (as The Vienna Philharmonic Orchestra) Conducted by Herbert von Karajan Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hørte en sang under kveldens "topp 10" program på NRK. Refrenget gikk sånn her: God only knows what i'll be without you. Tror det var noe lignende... Noen som vet hva sangen og artisten heter? Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 (endret) Hørte en sang under kveldens "topp 10" program på NRK. Refrenget gikk sånn her: God only knows what i'll be without you. Tror det var noe lignende... Noen som vet hva sangen og artisten heter? 8124228[/snapback] Vet ikke om det var originalen eller en cover du hørte, men originalen er av og med The Beach Boys, og heter God Only Knows. EDIT: Pølsefingre på laptopen>skrvlf. Endret 10. mars 2007 av Njål Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvilken sang er den som er på slutten av wild things 3 hvor du ser de jentene får solgt de diamantene og resten av rulleteksten? Er ikke noe text på den, bare spilling. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hørte en sang under kveldens "topp 10" program på NRK. Refrenget gikk sånn her: God only knows what i'll be without you. Tror det var noe lignende... Noen som vet hva sangen og artisten heter? 8124228[/snapback] Vet ikke om det var originalen eller en cover du hørte, men originalen er av og med The Beach Boys, og heter God Only Knows. EDIT: Pølsefingre på laptopen>skrvlf. 8124263[/snapback] Takker så mye Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Hvilken sang er den som er på slutten av wild things 3 hvor du ser de jentene får solgt de diamantene og resten av rulleteksten? Er ikke noe text på den, bare spilling. 8124303[/snapback] Det skal stå i rulleteksten vist du har filmen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 noen som husker navnet på sangen om han som forteler om kona mæsjen som kjøerr rundt i porchen. som også handler om larsæn er bare en som forteller hele greia liksom gjerne send priv mld så sier jeg i fra npr jeg får svaret på det Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 snipp kan vi få den oversatt til norsk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå