spurspower Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva heter dama som synger i In Flames - Dead end? Vakker stemme 8084845[/snapback] In Flames - Come Clarity - 4 - Dead End (Feat Lisa Miskovsky) 8084863[/snapback] Takk var ikke i googleform Lenke til kommentar
Gundegutt Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva heter sangen som starter 1:32 ut i videoen på youtube?Videoen 8075613[/snapback] Hahahaha, den sangen eier for hardt. Bubbles - Bidibodi Bidibu. 8078500[/snapback] HAHA! Den er så jævlig HARD at jeg bare måtte ha den:) Takk skal du ha! Lenke til kommentar
a-m Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei! Lurte på om noen av dere husker den musikkvideoen med to små melkekartonger som forelsker seg? Så bare et bilde av den melkekartongen nå, har ingen anelse om hva sangen heter eller noenting.. Noen som husker den? Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hei! Lurte på om noen av dere husker den musikkvideoen med to små melkekartonger som forelsker seg? Så bare et bilde av den melkekartongen nå, har ingen anelse om hva sangen heter eller noenting.. Noen som husker den? 8085372[/snapback] Blur - Coffee & TV. Bra låt, meget bra video. Endret 5. mars 2007 av Taakeferd Lenke til kommentar
a-m Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hei! Lurte på om noen av dere husker den musikkvideoen med to små melkekartonger som forelsker seg? Så bare et bilde av den melkekartongen nå, har ingen anelse om hva sangen heter eller noenting.. Noen som husker den? 8085372[/snapback] Blur - Coffee & TV. Bra låt, meget bra video. 8085649[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Jeg kan forestille meg litt av sangen i hodet gjennom gitar tabulatur.. Lets give it a try! E------------------------------ A------------------------------ D---0-3-5-7-8-7-5-2---------- G--------------------0--5--7--8--7--5 et-eller annet.. Vet du hvilken sang det er kjenner du dette.. Ikke så god tab, men nok til at dere hører det! B------------------------------ E------------------------------ Lenke til kommentar
Panic Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Noen som tilfeldigvis vet hva sangen i "Winter X-Games" -reklamen på NRK2 heter? Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 (endret) Hørte en sang på radioen her om dagen... dance-stil, med ganske uptempo trommebeat. Mener akkordrekka gikk noe slikt som C-E-F-G. Var ei jente som sang noe sånt som "ding dang willy wang, blablablabla wakeup". Mer husker jeg ikke Fant det ut: "Bing Bang - Lazytown" :!: Endret 6. mars 2007 av Erlend_G Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 Hva heter sangen som blir spilt i discovery reklamen: under etterforskning?Dame som synger, this is life. 8077854[/snapback] Har blitt spurt om tidligere, til og med lagt ut en liten MP3-snutt, men intet svar å få. Jeg vil også gjerne vite navnet på denne! Jeg har googlet det som er å google, men ikke noe hell der heller hvaheterden.mp3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hørte noe på radioen om dagen. Det var litt tøft blues aktig gitarspill og så hørte jeg noe småprat om Mick taylor og pretty woman etter sangen var ferdig Jeg må ha tak i den sangen! Har søkt overalt men finner den ikke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Artist: Dream Theater Album Once in a livetime Sang: Guitar Solo Under sangen, nærmere bestemt tid; 5.45 min. begynner John Petrucci å spille noe slags klassisk, meksikansk utdrag fra en sang. Jeg synes det er utrolig tøft, veit noen hva det utdraget heter, jeg er helt sikker på at jeg har hørt det før og vennen min og. Mulig jeg har hørt det i en eller annen piratfilm Håper virkelig dere kan hjelpe meg. ps. sjekk vedlegget Lenke til kommentar
Rollespilleren Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 (endret) Leter etter en sang av Robyn, tror jeg det er, hørte på radioen for noen dager siden. Stemmen liknet fordi jeg hørte hun synge And You Never Will Be Mine ikke lenge etterpå. Jeg husker ikke hva hun sang i sangen jeg leter etter, men sangen tok liksom aldri av i lange perioder, det bare dro det ut og ut - man ventet liksom til det skulle ta av. Tror det var strykerene som gjorde det sånt. Ikke rart jeg ikke fant denne når den ikke er på albumene, før jeg sjekket http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=904, og hørte litt snutter. Kleerup Feat Robyn - With Every Heartbeat. [LØST] Endret 6. mars 2007 av Rollespilleren Lenke til kommentar
krislarsen Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva heter sangen som blir spilt i discovery reklamen: under etterforskning?Dame som synger, this is life. 8077854[/snapback] Har blitt spurt om tidligere, til og med lagt ut en liten MP3-snutt, men intet svar å få. Jeg vil også gjerne vite navnet på denne! Jeg har googlet det som er å google, men ikke noe hell der heller 8087187[/snapback] Henger meg på denne jeg også.. Plagsomt at den var så håpløs å finne! Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som faktisk er så gode på musikk at de vet hva bakgrunns sangen på den nye Prison break reklamen heter? Den som nettopp har kommet på tv3, som forteller om at de nå er tilbake osv? smile.gif høres ut som alternative rock band. fint om jeg skulle være så heldig å finne den! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Noen som faktisk er så gode på musikk at de vet hva bakgrunns sangen på den nye Prison break reklamen heter? Den som nettopp har kommet på tv3, som forteller om at de nå er tilbake osv? smile.gif høres ut som alternative rock band. fint om jeg skulle være så heldig å finne den! 8095129[/snapback] Jeg lurer faktisk jeg også hehe.. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 du sim1 et lite råd, at du ikke opptaterer posten din øvert og skriver inn kanskje en liten link til noen sanger/filmer med sangen i som går litt ofte i gjen her så slipper folk og spøre om samme sangen mange ganger... kan jo for ekspempel legge inn den clubbet too death greia eller noe?? bare noen tips Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 Hmm.. Jeg tror det kan bli litt for krevende å vedlikeholde. Men om noen vil så må de gjerne lage en liste over ofte stilte spørsmål så kan jeg putte det inn i første innlegg og gi vedkommende litt heder og ære i førsteinnlegget. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Hva heter sangen som spilles i denne videoen? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 I rap-sangen "hip hop is dead" spilles det noe musikk i begynnelsen. Hvilken sang er det fra? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mars 2007 Del Skrevet 7. mars 2007 I rap-sangen "hip hop is dead" spilles det noe musikk i begynnelsen. Hvilken sang er det fra? 8096089[/snapback] "Hip hop is dead". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå