Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på kva ein sang i Johnny English filmen heiter. Er heilt i slutten, når han skal avsløre planen til han fyren, men istede blir det vist ein video av han på badet, mens han synger til ein sang. Den sangen lurer eg på kva heiter.

 

Nokon som veit?

 

På forhånd

Takk

8078910[/snapback]

 

Såg ikke filmen igår, men har sett den for en stund siden, mener å huske det er Abba - Does Your Mother Know.

 

Står btw på imdb.com i soundtrack listing...

Lenke til kommentar
Nei, er ikke en av dem desverre ... Det er en klassisk sang, som på en måte bygger seg opp, men den er ikke avansert. Mange reklamer/kort-filmer bruker den

8079959[/snapback]

Vet du hva som kjennetegner alle former for klassisk musikk klassisk musikk? At det "på en måte" bygger seg opp.

Med andre ord var det ikke mye hjelp i det der :p

Lenke til kommentar

Hei.. Hørte en gammel sang på radioen nå for et par dager siden, og sangen har visst tenkt å forbli i hodet mitt til jeg finner ut hva den heter.. Eneste jeg klarer å huske fra teksten er "If you got my number" eller no sånt.. 90-talls sang regner jeg med..

Den går ganske rolig. en mann som synger... :blink:

Lenke til kommentar
Hei.. Hørte en gammel sang på radioen nå for et par dager siden, og sangen har visst tenkt å forbli i hodet mitt til jeg finner ut hva den heter.. Eneste jeg klarer å huske fra teksten er "If you got my number" eller no sånt.. 90-talls sang regner jeg med..

Den går ganske rolig. en mann som synger... :blink:

8080948[/snapback]

Morten Harket - "Spanish Steps"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...