Søppelsveitt Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hei folkens...Satt og så på en reklame rett før tv2-nyhetene idag. Dette var en reklame for et naturprogram eller likende. De snubler iallefall en sjiraff (hehe). Sangen de spiller i bakgrunnen var populær på slutten av 90-tallet ca, kanskje litt senere. Det er en slags afrikansk sang av et eller annet slag... Har spekulert på hva det var sangen het i flere år nå... Er det noen som kan hjelpe meg før jeg blir sprø 8066059[/snapback] Uten at jeg har sett det, så gambler jeg litt: Enigma - Return To Innocence ? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som vet hvilken sang dette kan være?Jeg har spilt inn på gitar slik gitar rytmen er i ca. gjennom hele sangen. Funky sang. Ganske kjent tror jeg. 8065635[/snapback] Doobie Brothers - "Long Train Running"? Hei folkens...Satt og så på en reklame rett før tv2-nyhetene idag. Dette var en reklame for et naturprogram eller likende. De snubler iallefall en sjiraff (hehe). Sangen de spiller i bakgrunnen var populær på slutten av 90-tallet ca, kanskje litt senere. Det er en slags afrikansk sang av et eller annet slag... Har spekulert på hva det var sangen het i flere år nå... Er det noen som kan hjelpe meg før jeg blir sprø 8066059[/snapback] Mon tro om du mener en promo på NRK1 og sangen "Alane" med Wes. Lenke til kommentar
Darkane Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Tusen tusen takk... det er riktig... nå kan jeg legge meg Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hva heter sangen? http://www.youtube.com/watch?v=77Gtwz8wBlY Lenke til kommentar
kalli Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Noen som vet hvilken sang dette kan være?Jeg har spilt inn på gitar slik gitar rytmen er i ca. gjennom hele sangen. Funky sang. Ganske kjent tror jeg. 8065635[/snapback] Doobie Brothers - "Long Train Running"? 8066158[/snapback] Å yes! Ja det var den. Tusen takk! Endret 3. mars 2007 av kalli Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvilken sang er den som er på slutten av wild things 3 hvor du ser de jentene får solgt de diamantene og resten av rulleteksten? Er ikke noe text på den, bare spilling. 8055158[/snapback] BumP.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Hva heter sangen? http://www.youtube.com/watch?v=77Gtwz8wBlY 8068249[/snapback] Vet ikke hva den forferdelige synthdance-låten het, men jeg blir flau på vegne av menneskeheten over at noen kan LE av sånt piss. Ser kommentarer som "OMG I haven't lolled this hard all my life"..hæ? LE av 2 fjortiser som slenger på hodet til en ræva dancelåt? Call me crazy. Endret 3. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hva heter sangen? http://www.youtube.com/watch?v=77Gtwz8wBlY 8068249[/snapback] Har du sjekka om det er "the flute song"? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har sjekka det ja... @Bitex: Jeg gir blanke i om du syns det er piss at folk ler av sånt. Men jeg digger sangen og de gutta er faktisk fra hjemstedet mitt.. Hadde vært fint hvis folk visste hva den het eller hvem som har laga den. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Barcode Brothers - [swipe Me #07] Flute [4:44] Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Noen som vet hva sangen som spilles i Johnny English sin lille musikkvideo når han står og danser på badet heter? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Hvilken sang er den som er på slutten av wild things 3 hvor du ser de jentene får solgt de diamantene og resten av rulleteksten? Er ikke noe text på den, bare spilling. 8055158[/snapback] BumP.. 8069273[/snapback] har du filmen så kan du se i rulleteksten da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg kjenner igjen sangen din, Acolyt3. Har hatt den på maskina, men ikke nå lenger. Kan rote i noen gamle cd'er. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg har den på maskinen, og den heter Barcode Brothers - Flute, som jeg skrev her tidligere. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Joda jeg fant den! Takk! Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva heter sangen duden tester med? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Hva heter sangen duden tester med? 8072418[/snapback] Rob D - Clubbed to death. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Leter etter et band De spillte som gjesteband/oppvarmings band for Iron Maiden da de var i Norge for ikke så lenge siden. De spillte "Helloween - Future world" live Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Lurer på en sak her. Den der "Vål'enga, du er min religion...osv", er det en sang eller bare et kamprop? Heia TIL btw Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Lurer på en sak her.Den der "Vål'enga, du er min religion...osv", er det en sang eller bare et kamprop? Heia TIL btw 8073077[/snapback] Tar jeg feil hvis jeg sier det er en sang og at den heter Vålerenga kjerke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå