Mauro Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hørte en sang hvor lyrikken gikk cirka slik: "Turn on the light, and surrender to the beat, life is just a game we have to play" Var en techno sang. Noen som har peiling ? 8012928[/snapback] Quoter meg selv. Bump. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg drev og breaket for mange år siden, og det er en låt jeg husker fra den tiden. Det er en break'e sang og den starter med noe som dette (som jeg har rekonstruert på gitar), låter det kjent? Ukjent.mp3 Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Har hørt den før, men klarer liksom ikke å sette namn på den vet jeg har den på dataen. Men en annen über breake sang er jo Bomfunck MC's - Freestyler Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Hva heter sangen i denne? http://youtube.com/watch?v=beu2ykHjJ2M 8017945[/snapback] Bumper meg selv litt fordi jeg er helt sikker på at noen her vet hva denne heter. Hørt den mange ganger før og var utrolig populær til bruk i filmer som dette før i tiden. 8039432[/snapback] Den i begynnelsen du mener? Det er "Third Eye Blind - Semi-Charmed Life" Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Mange takk! Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Klikkbar! Noen som vet hva sangen heter? Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 hallo, i dag hørte jeg en techno sang på radioen. p3 eller mp3. husker ikke. men det var hvertfall en tachno sang, sang ikke i den (av det jeg husker ihvertfall) beklager dårlig forklaring, men om du tror du vet vilken, rop ut... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Klikkbar! Noen som vet hva sangen heter? 8046493[/snapback] Virker kjent. Er ikke sikker på om det er samme sangen på førsten og litt etter. Mener den er med i "The Matrix". Sangen på på 2:03 er Saian Supa Crew tror jeg. Resten var ukjent, men det er fransk. Noen som vet hva musikken i den nye Telenor FriFiks reklamen heter? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 (endret) hallo, i dag hørte jeg en techno sang på radioen. p3 eller mp3. husker ikke. men det var hvertfall en tachno sang, sang ikke i den (av det jeg husker ihvertfall) beklager dårlig forklaring, men om du tror du vet vilken, rop ut... 8047065[/snapback] Fin forklaring, vi sjønner sikkert hvilken sang det er. Les 1.post. der står det noen fine punkter # Hvis du har hørt ei låt på radioen og lurer på hva den heter så kan du f.eks søke i NRKs spillelister # Hvis en sang har gått på NRK, uansett hvilken produksjon så har NRK svaret. http://www.nrk.no/kontakt/ -> velg spørsmål om lyd og bilde. Ellers så er ofte annonsører veldig behjelpelige med å finne sanger i reklamer heter. Endret 28. februar 2007 av Superdan Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Klikkbar! Noen som vet hva sangen heter? 8046493[/snapback] Rob Dougan - Clubbed To Death Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Sangen som pleies å spilles på trompet under begravelsen av amerikanske soldater (i hvert fall i film). Noen som vet navnet? Edit: Taps er navnet. Lenke til kommentar
Ejrik Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Jeg har googla, men finner ingen svar. Trenger litt hjelp. Hva heter sangen fra introen til det gode gamle PS spiller "Coolboarders 4"? Sangen ligger her: http://www.coolboarders4.com/ -->Enter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2007 Del Skrevet 28. februar 2007 Ei venninne lurte på hva sangen som synges i kinderegg-reklamen som går på TVen for tiden heter. Noen som vet? Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Den heter vel That's what friends are for. Er sunget av flere tror jeg, men skrevet av Burt Bacharach. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for Viviknes? Den går på TV2, og sikkert andre kanaler også. 8042863[/snapback] Escobar - Someone new heter den Lenke til kommentar
golfpowah Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hvilken sang er den som er på slutten av wild things 3 hvor du ser de jentene får solgt de diamantene og resten av rulleteksten? Er ikke noe text på den, bare spilling. Lenke til kommentar
Nightwish Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 (endret) Hva heter sangen i den nye Coca Cola reklamen med han GTA fyren? Endret 1. mars 2007 av Nightwish Lenke til kommentar
renate1 Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva heter denne sangen? I see you baby, shaking that ass, shaking that ass... en dame som synger Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva heter denne sangen? I see you baby, shaking that ass, shaking that ass... en dame som synger 8055666[/snapback] Litt googling gav meg "Groove Armada - I see you baby" http://www.youtube.com/watch?v=H4g_2BWXA7U...related&search= Kan det stemme? Lenke til kommentar
paaln Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 Hva heter sangen i den nye Coca Cola reklamen med han GTA fyren? 8055324[/snapback] Dette tror jeg kan bli en slager på linje med Gears of War-reklamen: Det er snakk om Bugsy Malone-soundtracket, You give a little love heter sporet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå