Simen1 Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Du trenger ikke bruke søkefunksjonen for hele forumet. Det holder med å bruke søkefunksjonen kun i denne tråden. Du finner under siste innlegg, på venstre side, der det står "Skriv inn nøkkelord" og knappen "Søk i tråd". Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det er en remix av en space jam sang, en rnb remix eller noe, av en space jam låt hehe, kan ikke forklare noe bedre enn det Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i brelett melodien? 8023725[/snapback] Musikken som folk flest kjenner som "Brelett-melodien" er tatt fra den franske filmen Delikatessen fra 1991. Kjøp soundtracket, så finner du den trolig der. 8024943[/snapback] Thanks pal, melodien heter visst TIKA TIKA WALK http://youtube.com/watch?v=yW6ezEKd05g Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 noen som husker hvilken sang som går i bakgrunnen på reklamen til Terje Håkonsens Artic Challenge på NRK? "Terje H. har bygget verdens største quarterpipe, endelig skal 10meters-grensa slås!" sies det. Har hørt den flere ganger idag, men klarer ikke å koble. Den delen som spilles på reklamen er bare et ganske enkelt bass-riff, høres ihvertfall ut som bare bass. Tror kanskje det er noe film-musikk elno... Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det er ikke sangen av Moby jeg mener. I denne reklamen er det noe rolig gitarspill, veldig fin låt! Du blander ikke med den Bravia-reklamen og Jose Gonzalez sin cover av Heartbeats? Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hei! En techno/trance-sang der det høres ut som et fly som styrter. Man hører flyduren fra høy frekvens som daler. Noen som vet hvilken jeg mener? 7992783[/snapback] Jeg er ganske sikker på at du leter etter en Chemical Brothers-sang som heter Under the influence, sang nr 2 fra Surrender-albumet 1999. Den har jeg rista veggene og plaga naboer med noen ganger etter jeg kjøpte meg anlegg med god sub. Sjekk om det ikke kan være den du! Lenke til kommentar
Matias Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Du blander ikke med den Bravia-reklamen og Jose Gonzalez sin cover av Heartbeats? Tror det er du som blander reklamene. Nokia-reklamen med Moby er den med tatoveringene. Dette er en annen Nokia-reklame, som har annen musikk, tror jeg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Moby - In my Heart ble brukt i en Nokia-reklame. Og jeg har den som mp3 :-) Endret 27. februar 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg spurte tidligere, men forklaringen min var kanskje for dårlig så jeg prøver igjen. Sangen blir sunget av en mann (britisk). Sangen er veldig ny. Han blir sammenlignet med Robbie Williams. Sangen har blitt spilt på radio en del ganger (jeg har iallefall hørt den på radio et par ganger). Sangen er veldig catchy og jeg tror teksten på sangen er ganske varierende. Nesten det samme men :/ EDIT: Mika - Grace Kelly, satan å populær den var Endret 27. februar 2007 av Gaston Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) sanger begynner rolig med dette: you never know what you see, you never know how i feel. you catch.... og i ref: get on get on woth your life..... er i vocal trance/danse sjangeren så lurer på hva den heter. eller gruppa Endret 27. februar 2007 av Dilly Man Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Leiter etter ein hellbillies song, han syng noko om "gamle merra". Kan muligens være "Bra den eg har." Nokon som veit kva song eg er ute etter? Takknemlig for svar. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Hva heter denne sangen som spilles her EIDT: Nevermind, fant det ut selv. Nada Surf -Always Love Endret 27. februar 2007 av svalbard Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Det er en remix av en space jam sang, en rnb remix eller noe, av en space jam låt hehe, kan ikke forklare noe bedre enn det Noen som kan hjelpe meg? 8033576[/snapback] *bump* Det er en mørk neger stemmer, hehe som synger.. eller rapper da, på en måte Jeg har kommet så langt at jeg har funnet ut av orginalen av sangen heter pump it up.. tror jeg. Endret 27. februar 2007 av Den store P Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) hva heter den der?? gjerne send mld priv til meg edit: lurer også på om noen kan finne de sangen som er brukt i dokumentaren metal a haedbanger yourny til meg?? er de norkske metal sangene jeg er mest ute etter Endret 27. februar 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Hva heter sangen i denne? http://youtube.com/watch?v=beu2ykHjJ2M 8017945[/snapback] Bumper meg selv litt fordi jeg er helt sikker på at noen her vet hva denne heter. Hørt den mange ganger før og var utrolig populær til bruk i filmer som dette før i tiden. Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 edit: lurer også på om noen kan finne de sangen som er brukt i dokumentaren metal a haedbanger yourny til meg?? er de norkske metal sangene jeg er mest ute etter Er ikke helt på hvilken du mener, men de fleste sangene står her (linken). Du tenker sikkert på den som kommer når han reiser til Bergen? Det er Enslaved heavenless, men sjekk ut linken uansett. http://en.wikipedia.org/wiki/Metal:_A_Headbanger%27s_Journey Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Hei. Husker noen barnetv med serien "huset med det rare i " ? Jeg kom til å synge på sykesangen, værsegod neste!! med de to søstrene som har sprøyter og som stikker alle kosebamesene med de. vet noen hva denne sangen heter, eller hvor jeg kan få tak i den ? pm me meg om du har den liggende og om det er mulighet til å sende over. Tusen takk, håper på raskt svar!! btw, dette er litt viktig for meg. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som vet sangen til denne videoen?? Lenke til kommentar
Taakeferd Skrevet 27. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2007 Noen som vet sangen til denne videoen?? 8040114[/snapback] Bon Jovi - Always Lenke til kommentar
Herman86 Skrevet 28. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2007 Noen som vet hvilken sang som spilles i reklamen for Viviknes? Den går på TV2, og sikkert andre kanaler også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå