Xtra Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Trance.nu - Lyrics' Her har jeg funnet en del sanger. (ja du gjettet riktig, trance sanger) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hva heter den sangen der en mann og en dame "synger" på fransk. De snakker, man merker at det er ganske het stemning dem imellom. Tror den er en del år gammel. Kommer ikke på mer som kan være av nytte, men dere skjønner hvilken sang jeg tenker på. Takk for hjelp, når den kommer 8022665[/snapback] Gjetter på Je T'Aime Moi Non Plus, med Serge Gainsbourg i duett med enten Jane Birkin eller Brigitte Bardot (spilt inn føørst med Bardot, men hun syntes den ble litt i heteste/personligste laget, så den versjonen kom ikke ut offisielt før en del år seinere). Begge versjonene er rimelig hete, i mine ører er Bardot-innspillingen hakket hvassere. EDIT: Finnes også i engelskspråklig cover med Nick Cave og Anita Lane i duett, kalt I Love You... Nor Do I. Gitt ut på single, og som en av låtene på en av Mick Harveys eminente Gainsbrough-tolkning-CD'er (to CD'er: Intoxicated Man: Songs of Serge Gainsbourg Sung in English By Mick Harvey & Anita Lane, og Pink Elephants: More Songs of Serge Gainsbourg Sung in English. I Love You... er på Pink Elephants). 8022728[/snapback] Takk takk Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Noen som vet hvor man kan få tak i brelett melodien? 8023725[/snapback] Musikken som folk flest kjenner som "Brelett-melodien" er tatt fra den franske filmen Delikatessen fra 1991. Kjøp soundtracket, så finner du den trolig der. Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hei! Disse tre sangene har jeg gått rundt å sunget litt på, men finner ikke ut hva de heter! Vanskelig å forklare så jeg lagde tre primitive versjoner i FL bare for å se om noen vet hva de heter? Jeg vet ikke om de går i samme toneleie som de egentlige sangene, men håper ikke det gjøre noe Andak What__s_this.mp3 huh.mp3 And_this.mp3 Lenke til kommentar
Matias Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Den midterste sangen er i hvert fall fra en eller annen bilreklame. Sikkert tusen som har spurt om den samme reklamen. Edit: Den siste sangen virker utrolig kjent, men jeg klarer ikke å huske hvor den kommer fra. Er jeg helt på villspor hvis jeg sier Zelda? Endret 25. februar 2007 av Matias Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hmm, vet den kommer fra en bil reklame... Og tror neppe det er Zelda, men nå har ikke jeg spilt Zelda på år og dag så er ikke helt sikker! Lenke til kommentar
johnj Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) huh.mp3: The Egg - "Walking Away (Tocadisco Remix)". What__s_this.mp3: "Dance Of The Sugar Plum Fairy" fra Tchaikovskys "Nøtteknekkeren". Endret 25. februar 2007 av johnj Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Takk skal du ha johnj! Dette var VELDIG snilt, har lett etter disse lenge :!: Endret 25. februar 2007 av Andak Lenke til kommentar
cidd Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) EDIT: never mind, fant utav det. Aloud - Sex & sun Endret 26. februar 2007 av CidroN Lenke til kommentar
Arnt555 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Vet noen hva sangen ved 6 min 11 sek heter? Sangen Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Det er "Carmina Burana - O Fortuna" Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Ehh... hva heter sangen i den JC reklamen? catchy Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Noen som vet hva sangen av en person (mann) som blir sammenlignet med Robbie Williams. Den har blitt spilt radio en del ganger. Den er jævlig catchy. Takk for svar Lenke til kommentar
kimern9 Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 http://www.comedycentral.com/motherload/pl...=&is_large=true Lurer på hva sangen som spilles når hun står opp heter. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Leter etter en sang ved navn "My darkest moment" Eller"My darkest hour" Jeg har svært begrenset informasjon om den, men her er det jeg vet: Den varer rundt 2min45sek, den er ganske heavy, litt metalaktig.. Vet ikke navnet på bandet, eller noe annet, jeg hadde den bare som lydfil fra netet på Itunes, men etter formatering er den borte :[ Håper noen kjenner igjen titlen! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Leter etter en sang ved navn "My darkest moment" Eller"My darkest hour" Jeg har svært begrenset informasjon om den, men her er det jeg vet: Den varer rundt 2min45sek, den er ganske heavy, litt metalaktig.. Vet ikke navnet på bandet, eller noe annet, jeg hadde den bare som lydfil fra netet på Itunes, men etter formatering er den borte :[ Håper noen kjenner igjen titlen! 8032682[/snapback] Kanskje Stonegard - Darkest Hour Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Skjønner at jeg overdrev litt når jeg sa metalaktig, det ligger vel nærmere progressive metal / eventuelt rock, litt vansklig å si.. Hovedmelodien gikk på synth så langt jeg kan skjønne, minner litt om en slags fløytelyd. Stonegard var det desverre ikke:[ Takk alikevell! Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hva heter den sangen på Kiwi reklamen? Der hvor bilen til han duden blir "pimpet"? Sangen høres kjent ut, men kommer ikke på hvilken sang det er.. Takk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Hvis du hadde brukt søkefunksjonen i tråden, hadde du funnet dette. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 26. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2007 Jeje, Takk! Skal søke neste gang, selv om jeg syns denne søke-funsksjonen på diskusjon suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå