Thewiz Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Lurer på hvilken artist som synger denne sangen? Luca Glem det, fant det ut. Endret 24. februar 2007 av Thewiz Lenke til kommentar
Flacid Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 God kveld norge sangen? =D den som starter og slutter programmet Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Hva heter sangen i denne? http://youtube.com/watch?v=beu2ykHjJ2M Endret 24. februar 2007 av @daniel89j Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2007 Heisann. Er ute etter orginalen av sangen "temptation", som bl.a. Marilyn Manson og Cradle of Filth har covera. Noen som vet hvem som har den? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Jeg har et lydklipp som jeg trenger hjelp til å identifisere. Vet du hva denne sangen heter, si fra enten i forumet eller på PM. hvaheterden.mp3 Endret 25. februar 2007 av Kerrigan Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Heisann. Er ute etter orginalen av sangen "temptation", som bl.a. Marilyn Manson og Cradle of Filth har covera. Noen som vet hvem som har den? 8018516[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Temptation_(C..._of_Filth_song) "Temptation" is a song by Cradle of Filth. It is the first single taken from "Thornography", and is a cover of Heaven 17's original 1983 release. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hva heter sangen i denne? http://youtube.com/watch?v=6t5e49nZd-A Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hva heter den låten som blir spilt i den nyeste gule sider reklamen? der han fyren prøver å finne veien? Ingen som vet?? Endret 25. februar 2007 av Demille Lenke til kommentar
Missen Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Helleuen! Det er en sang jeg er på jakt etter. Den ble spilt i en Malcolm i midten episode. Det er den episoden hvor faren og Craig danser etter den maskinen. Sånn man skal trykke på piler, hvis dere skjønner. Det er en techno-lignende sang, kvinnelig artist. Tror ikke hun synger så mye, men den går på en måte "ding dang ding dang dung" Tror episoden gikk på fredag. På forhånd takk Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Nokia-låta er In My Heart med Moby. Den andre aner jeg ikke hva er, for jeg har ikke hørt klippet. Men det er en viss sjanse for at du tenker på Rapper's Delight med Sugarhill Gang, en passasje der høres slik ut. Det samme gjelder forsåvidt You Can Do It av Ice Cube. Sjekk ut lytteeksempler av begge låtene på allmusic 7998705[/snapback] Det er ikke sangen av Moby jeg mener. I denne reklamen er det noe rolig gitarspill, veldig fin låt! Og det var ingen av de 2 forslagene på hip-hop sangen, men takk alikevel Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Tusen takk for svar! Finner ingen sanger på Simon Patterson som heter F16. Ei heller Dutch Drum Attack på DJ Jürgen. Finner kun E Craig med Drum Attack i forskjellige mixer. Tips til hvor jeg kan finne de?[/color] 8009559[/snapback] Arrester meg om jeg tar feil, men mener at dette er samme sang, altså E-Craig og DJ Jürgen.. Bare du finner original edit'n (trenger ikke hete det altså) av Dutch Drum Attack og ikke en mix eller remix så tror jeg du har den Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hva heter denne sangen? Jævelig rå yeah.wav Endret 25. februar 2007 av mobil_brukeren Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hva heter denne sangen? Jævelig rå 8021664[/snapback] Det er nok 50 cent med jeg vet ikke hva den heter Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Synes det høres ut som Jay-Z jeg. Muligens det er "What more can I say" med Jay-Z. Endret 25. februar 2007 av fredrik Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hva heter denne sangen? Jævelig rå 8021664[/snapback] Det er nok 50 cent med jeg vet ikke hva den heter 8021872[/snapback] "Alle som rapper heter 50 Cent" Fredrik har rett, det er What More Can I Say, fra The Black Album. Jævli rått album! Endret 25. februar 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Hva heter den sangen der en mann og en dame "synger" på fransk. De snakker, man merker at det er ganske het stemning dem imellom. Tror den er en del år gammel. Kommer ikke på mer som kan være av nytte, men dere skjønner hvilken sang jeg tenker på. Takk for hjelp, når den kommer Lenke til kommentar
Njål Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Hva heter den sangen der en mann og en dame "synger" på fransk. De snakker, man merker at det er ganske het stemning dem imellom. Tror den er en del år gammel. Kommer ikke på mer som kan være av nytte, men dere skjønner hvilken sang jeg tenker på. Takk for hjelp, når den kommer 8022665[/snapback] Gjetter på Je T'Aime Moi Non Plus, med Serge Gainsbourg i duett med enten Jane Birkin eller Brigitte Bardot (spilt inn føørst med Bardot, men hun syntes den ble litt i heteste/personligste laget, så den versjonen kom ikke ut offisielt før en del år seinere). Begge versjonene er rimelig hete, i mine ører er Bardot-innspillingen hakket hvassere. EDIT: Finnes også i engelskspråklig cover med Nick Cave og Anita Lane i duett, kalt I Love You... Nor Do I. Gitt ut på single, og som en av låtene på en av Mick Harveys eminente Gainsbrough-tolkning-CD'er (to CD'er: Intoxicated Man: Songs of Serge Gainsbourg Sung in English By Mick Harvey & Anita Lane, og Pink Elephants: More Songs of Serge Gainsbourg Sung in English. I Love You... er på Pink Elephants). Endret 25. februar 2007 av Njål Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i brelett melodien? Endret 25. februar 2007 av duqe77 Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Noen her som vet hvor jeg kan finne oppstartslyden til Playstation 1? Hvis det er noen her som har det, å hadde giddet å lastet det opp så blir det satt veldig pris på. Det haster litt. 8016793[/snapback] Bumper meg selv litt.. Ingen som vet dette? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2007 Heisann. Er ute etter orginalen av sangen "temptation", som bl.a. Marilyn Manson og Cradle of Filth har covera. Noen som vet hvem som har den? 8018516[/snapback] http://en.wikipedia.org/wiki/Temptation_(C..._of_Filth_song) "Temptation" is a song by Cradle of Filth. It is the first single taken from "Thornography", and is a cover of Heaven 17's original 1983 release. 8019490[/snapback] Takk! Noe av det verste jeg har hørt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå