CurSe Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva heter den sangen som spilles i Shrek2 når de kommer fra til Far Far Away? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva heter den sangen som spilles i Shrek2 når de kommer fra til Far Far Away? Lipps Inc. - Funkytown Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva heter sangen til filmen Hurricane? Om han bokseren. Anyone? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva heter sangen til filmen Hurricane? Om han bokseren. Anyone? Litt Google skader ikke. http://www.the-hurricane.com/soundtrack/index.html Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Noen som vet hvilken sang dette er? Opptaket er fra en kassett jeg fant for en stund siden, pass opp for høye knitrelyder... Opptaket er bare 30 sekunder langt. FHWNO.zip Endret 17. oktober 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det er en kul svenske som sier "Det ringerh, hør duh"? Med masse ringeklokker osv... Jeg vil ha den som ringetone på Skype Helt i wav ? Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Det er en kul svenske som sier "Det ringerh, hør duh"?Med masse ringeklokker osv... Jeg vil ha den som ringetone på Skype Helt i wav ? Her er den. Den er i amr format, men med litt googling finner du sikkert en converter eller noe sånt. Kul ting forresten! det_ring.amr Endret 18. oktober 2004 av SinIC Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 lurte på hva sangen i den AXE PULSE reklamen som gikk for en stund tilbake het... Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Hm, jeg kom akkurat på en sang isted, sangen det dreier seg om er rimelig gammel, tror jeg hørte den sist i '95. Det er en slags techno sang med trompetmelodier som går igjen hele tiden, husker jeg synes den melodien var så fengende. Videoen er nokså spesiell, det går ut på at en gjeng med sjeletter rir på hver sin trompet (tror det var trompet) gjennom en by, og gjennom tunneller, slike tunneller man ofte ser i 3D videoer der kameraet på en måte svirrer litt rundt og man får følelsen av at man fly gjennom en svingete tunnell. Hele videoen er 3D animert. Hehe, det høres litt søkt ut, men om en eller annen sjel her visste navnet på den sangen ville det vært gull, hadde likt å hørt den sangen i dag, se om den fenger like godt fremdeles. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Noen som vet hva sangen som var på Center reklamen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. har lett etter den i århundrer nå No one? Noen som vet hva de som lager Center heter da? Chocoletta elns, er det ikke? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 No one? Noen som vet hva de som lager Center heter da? Chocoletta elns, er det ikke? Er vel Clo(s)etta de heter om jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Noen som vet hva sangen som var på Center reklamen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. har lett etter den i århundrer nå No one? Noen som vet hva de som lager Center heter da? Chocoletta elns, er det ikke? Det er ikke We Used To Be Friends av The Dandy Warhols? Jeg har aldri sett reklamen, men teksten går vel noe slikt. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 lurte på hva sangen i den AXE PULSE reklamen som gikk for en stund tilbake het... Oliver Cheatham - Get down saturday night.. Trur je. Men va heter remixen til den? Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Noen som vet hva sangen som var på Center reklamen heter? Den går sånn her: "My friend, will you be the friend that I need" osv.. har lett etter den i århundrer nå No one? Noen som vet hva de som lager Center heter da? Chocoletta elns, er det ikke? Det er ikke We Used To Be Friends av The Dandy Warhols? Jeg har aldri sett reklamen, men teksten går vel noe slikt. Nei, er ikke den. Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen. Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling. jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før.. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 (endret) Noen som vet hvilken låt det er som blir brukt i Nokia-3220-reklamen? Har hørt den før på en uteplass, men fant aldri ut hva den het!! http://www.nokia.no/campaign/3220/ ----> Do Whatever ----> Se TV-Reklamen Endret 27. oktober 2004 av Duckhunter Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen. Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling. jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før.. Er ikke det temaet fra "Rocky"-filmene, da? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Har lurt på dette en stund, toro det er en sang fra Apocalypse Now, eller Full Metal Jacket, iallefall en eller annen Vietnam film. Det eneste jeg husker er en strofe so jeg tror er fra begynnelsen av sangen: ''This is the end'' Virker som det er rolig musikk av noe slag, håper noen klarer å gjette seg fra til riktig sang, jeg må få den strofa enten ut av hodet mitt, eller koblet opp mot en sang... Lykke Til? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 (endret) jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen. Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling. jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før.. Er ikke det temaet fra "Rocky"-filmene, da? Gonna Fly Me Now Så ikke posten før jeg hadde postet selv Endret 28. oktober 2004 av Icedude Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 jeg lurer på hvilken sang det er i den relativt nye TV2-Sporten reklamen. Den reklamen jeg har sett har to konkurranse om å drikke øl kjapt. Mulig det er andre sporten-reklamer med annen handling. jeg har forresten hørt melodien hundre ganger før.. Er ikke det temaet fra "Rocky"-filmene, da? Er ikke det Eye of the tiger? Var ikke den sangen jeg hørte på den reklamen hvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå