Superdan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 To spørsmål. Hva heter Warlocks sangen som de laget til Sønner? Så filmen for et par uker siden og har lett siden da. Hva heter sangen som mekaniker damen i heroes S01E16 hører på når Sylar og Mohinder kommer og besøker henne? Takk 8006510[/snapback] Har du filmen, så skal det stå i rulleteksten Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hva heter sangen gaute ormås synger på tv2 reklamen nå fortiden? takk Lenke til kommentar
divad Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei! En techno/trance-sang der det høres ut som et fly som styrter. Man hører flyduren fra høy frekvens som daler. Noen som vet hvilken jeg mener? 7992783[/snapback] Eneste jeg vet om som høres sånn ut er Simon Patterson - F16.. 7994572[/snapback] Det er ikke Dj Jürgen - "Dutch drum attack" du tenker på? 7996399[/snapback] Tusen takk for svar! Finner ingen sanger på Simon Patterson som heter F16. Ei heller Dutch Drum Attack på DJ Jürgen. Finner kun E Craig med Drum Attack i forskjellige mixer. Tips til hvor jeg kan finne de? Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei, jeg lurer på hva sangen som blir spilt i begynnelsen av kapittel 1 påPiracy Kills Music heter. Jeg føler jeg har hørt den veldig mange ganger før, i et spill eller i en film... Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei! En techno/trance-sang der det høres ut som et fly som styrter. Man hører flyduren fra høy frekvens som daler. Noen som vet hvilken jeg mener? 7992783[/snapback] Eneste jeg vet om som høres sånn ut er Simon Patterson - F16.. 7994572[/snapback] Det er ikke Dj Jürgen - "Dutch drum attack" du tenker på? 7996399[/snapback] Tusen takk for svar! Finner ingen sanger på Simon Patterson som heter F16. Ei heller Dutch Drum Attack på DJ Jürgen. Finner kun E Craig med Drum Attack i forskjellige mixer. Tips til hvor jeg kan finne de? 8009559[/snapback] Gå på www.audiojelly.com og søk på simon patterson.. Den delen med jagerflyet er ikke med i samplen, men du hører det hvis det er samme låt.. Lenke til kommentar
Jonny Bruvik Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 (endret) Noen som vet hva sangen heter i den nye peugot reklamen? der de marihønene hekker på rattet og hele bilen gynger opp og ned. 8002518[/snapback] Regner med at du faktisk har søkt i denne tråden? Det er tatt opp en rekke ganger før her. Nederst på siden har du et søkefelt som du kan søke i tråden, skriv f. eks. "Peugeot reklame" og du vil få opp svaret. 8003640[/snapback] Jeg hadde søkt, men hadde åpenbart skrevet Peugeot feil.. Men kom også på ett annet spørsmål; var nett å så filmen ghost rider. noen som vet hva sangen som ble spillt rett før han skulle ta hoppet når han ble voksen heter? Er kanksje ikke så mangen som har sett den til nå men prøver allikevel. Endret 23. februar 2007 av Jonny Bruvik Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Hei. Husker noen barnetv med serien "huset med det rare i " ? Jeg kom til å synge på sykesangen, værsegod neste!! med de to søstrene som har sprøyter og som stikker alle kosebamesene med de. vet noen hva denne sangen heter, eller hvor jeg kan få tak i den ? pm me meg om du har den liggende og om det er mulighet til å sende over. Tusen takk, håper på raskt svar!! btw, dette er litt viktig for meg. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 leter etter en litt rocke aktig sang, dem som ser på wrestlig vet hvilken eg er ute etter, er den som kommer da ashley viser playboy coveret sitt, går som dette: you better hold on tight cause im gonna love you nice im gonna do it right let me light a fire in you tonight Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) Etter en stund fant jeg det ut selv, med litt søking A-ha - You are the one Endret 24. februar 2007 av ZiroN Lenke til kommentar
divad Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som vet hva sangen i reklamen for Gule Sider heter? Den Aerobic reklamen. 6184492[/snapback] Lurer jeg også på... Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hørte en sang hvor lyrikken gikk cirka slik: "Turn on the light, and surrender to the beat, life is just a game we have to play" Var en techno sang. Noen som har peiling ? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei! Ser du på Discovery Channel? Det er en reklame der. Den er i svart hvitt, og viser et brudepar. Det er en reklame for et av disse mordgåte-programmene. I bakgrunnen spilles en sang jeg vet jeg har hørt før. Den er ikke egenkomponert for denne reklamen. Jeg husker lite av teksten, men tror den inneholdt "this is life" Jeg ber dere om hjelp. Sangen er lettere å få tak i om jeg vet hva den heter og hvem som synger. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles i begynnelsen på The Departed? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles i begynnelsen på The Departed? 8015264[/snapback] Jeg husker ikke når den ble spilt, men "I'm Shipping Up To Boston" av Dropkick Murphys har blitt etterlyst ganske mange ganger her. Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 (endret) sang fra guitar hero 2, synger noe sånt som "I'm sending an sos.." Edit; fant det ut selv Endret 24. februar 2007 av The_Darkness Lenke til kommentar
Aes456 Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Lurer på hva denne sangen heter. Den spilles i Episode 6/Season 1 av Pimp My Ride. Har lett litt rundt men har ikke funnet noe. MTV sin side sleit jeg litt med å finne fram på. Fint om noen kunne vært til hjelp Season1___Ep6.WMV Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 The Sounds - Living in America Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Noen her som vet hvor jeg kan finne oppstartslyden til Playstation 1? Hvis det er noen her som har det, å hadde giddet å lastet det opp så blir det satt veldig pris på. Det haster litt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei, jeg lurer på hva sangen som blir spilt i begynnelsen av kapittel 1 påPiracy Kills Music heter. Jeg føler jeg har hørt den veldig mange ganger før, i et spill eller i en film... 8010843[/snapback] er ikke det "harry potter theme"? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hei! Ser etter en sang som ble spilt ute på byen igår, har ikke noe særlig informasjon, og får da heller ikke noe særlig å søke til. Så legger ut ett lite klipp som jeg tok opp litt. Håper på hjelp, takk! Lite opptakk som vedlegg 8004691[/snapback] Noen? Lurer litt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå