mushi Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hva heter sangen de spiller på reklamen til "men in trees" på tv3? Lenke til kommentar
divad Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hei! En techno/trance-sang der det høres ut som et fly som styrter. Man hører flyduren fra høy frekvens som daler. Noen som vet hvilken jeg mener? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 noen som veit hva denne sangen heter? går noe sånt: where ever you are, what ever you do my heart belongs to you eller nå sånnt Lenke til kommentar
Matias Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Kjente igjen noen av de ordene fra en sang jeg tror heter Right Here Waiting For You. Lenke til kommentar
magnus310 Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som vet hva sangen som spilles i starten av filmen Loop, heter? Teksten handler om at det alltid er bekymringer uansett hva du eier. Det jeg husker av teksten er noe sånt som "If you had a record, you would worry if it didn't sell, and if you were in heaven, you would worry about hell" Magnus Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 (endret) Hørte en sang på radio idag. Det jeg hørte var: - "Hey..... ..... ...... money for nothing money for nothing..... Hey .... ..... ..... money for nothing money for nothing" Er en man som synger. Hva heter sangen? ps. Det er ikke Dire Straits.. Endret 21. februar 2007 av Leasch Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Dire Straits - Money for Nothing? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Dire Straits - Money for Nothing? 7993460[/snapback] Neei du, melodien er ikke SÅ gammel. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hørte en sang på radio idag. Det jeg hørte var: - "Hey..... ..... ...... money for nothing money for nothing..... Hey .... ..... ..... money for nothing money for nothing" Er en man som synger. Hva heter sangen? ps. Det er ikke Dire Straits.. 7993451[/snapback] Nelly-Ride with me? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hørte en sang på radio idag. Det jeg hørte var: - "Hey..... ..... ...... money for nothing money for nothing..... Hey .... ..... ..... money for nothing money for nothing" Er en man som synger. Hva heter sangen? ps. Det er ikke Dire Straits.. 7993451[/snapback] Det hadde hjulpet å vite hvilken radiokanal, men kanskje Darins "Money For Nothing"? Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hei! En techno/trance-sang der det høres ut som et fly som styrter. Man hører flyduren fra høy frekvens som daler. Noen som vet hvilken jeg mener? 7992783[/snapback] Eneste jeg vet om som høres sånn ut er Simon Patterson - F16.. Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hørte en sang på radio idag. Det jeg hørte var: - "Hey..... ..... ...... money for nothing money for nothing..... Hey .... ..... ..... money for nothing money for nothing" Er en man som synger. Hva heter sangen? ps. Det er ikke Dire Straits.. 7993451[/snapback] Det hadde hjulpet å vite hvilken radiokanal, men kanskje Darins "Money For Nothing"? 7993661[/snapback] Thanks man! Det var den. Mange takk! Utrolig bra melodi. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hei! En techno/trance-sang der det høres ut som et fly som styrter. Man hører flyduren fra høy frekvens som daler. Noen som vet hvilken jeg mener? 7992783[/snapback] Det er ikke Dj Jürgen - "Dutch drum attack" du tenker på? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Noen som vet hva rallysangen fra rally norway egentlig heter? Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 Hei , fant en minifilm på nettet. og i rulletekstenvar denne sangen. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 21. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2007 hørtes ut som KISS ME men tror ikke det er den!! Lenke til kommentar
pedsti Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 hørtes ut som KISS ME men tror ikke det er den!! 7996882[/snapback] fan en som nesten var helt lik, bortsett fra at hun da kiss me isteden for you and me.. noe som vet hva sangen heter nøyaktig? Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Jeg lurer sånn på hva det første GTA soundtracket het. Tror det var den første, og synes den var tøff. Men nå kommer jeg ikke på navnet slik at jeg ikke får fatt i den. Edit: mener også å ha hørt den på GTA3 på en radiokanal også. Tror det var den kanalen med 106 ett eller annet som spilte den av og til. 7986866[/snapback] Da shootaz-grand theft auto Lenke til kommentar
Reggie 31 Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Trenger hjelp! :!: Hip Hop sang, går noe sånt som "just do it, do it, do it" i refrenget.. Har bl.a. vært spilt i dansefeber.. Og noen som vet hvilken sang de spiller i Nokia 5300-reklamen.. Der hun dama sier "vi spilte denne sangen for x antall mennesker.. x ringte noen de var glad i, bla bla" ? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 22. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2007 Nokia-låta er In My Heart med Moby. Den andre aner jeg ikke hva er, for jeg har ikke hørt klippet. Men det er en viss sjanse for at du tenker på Rapper's Delight med Sugarhill Gang, en passasje der høres slik ut. Det samme gjelder forsåvidt You Can Do It av Ice Cube. Sjekk ut lytteeksempler av begge låtene på allmusic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå