Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva sangen som spilles i starten av filmen Loop, heter?

Teksten handler om at det alltid er bekymringer uansett hva du eier. Det jeg husker av teksten er noe sånt som "If you had a record, you would worry if it didn't sell, and if you were in heaven, you would worry about hell"

Magnus :)

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radio idag. Det jeg hørte var: - "Hey..... ..... ...... money for nothing money for nothing.....  Hey ....  ..... .....  money for nothing money for nothing"

Er en man som synger. Hva heter sangen?

ps. Det er ikke Dire Straits..

7993451[/snapback]

Det hadde hjulpet å vite hvilken radiokanal, men kanskje Darins "Money For Nothing"?

Lenke til kommentar
Hørte en sang på radio idag. Det jeg hørte var: - "Hey..... ..... ...... money for nothing money for nothing.....  Hey ....  ..... .....  money for nothing money for nothing"

Er en man som synger. Hva heter sangen?

ps. Det er ikke Dire Straits..

7993451[/snapback]

Det hadde hjulpet å vite hvilken radiokanal, men kanskje Darins "Money For Nothing"?

7993661[/snapback]

Thanks man! Det var den. Mange takk! :thumbup:

Utrolig bra melodi.

Lenke til kommentar
Jeg lurer sånn på hva det første GTA soundtracket het. Tror det var den første, og synes den var tøff. Men nå kommer jeg ikke på navnet slik at jeg ikke får fatt i den. :hmm:

Edit: mener også å ha hørt den på GTA3 på en radiokanal også. Tror det var den kanalen med 106 ett eller annet som spilte den av og til.

7986866[/snapback]

Da shootaz-grand theft auto

Lenke til kommentar

Trenger hjelp! :!:

Hip Hop sang, går noe sånt som "just do it, do it, do it" i refrenget.. Har bl.a. vært spilt i dansefeber..

Og noen som vet hvilken sang de spiller i Nokia 5300-reklamen.. Der hun dama sier "vi spilte denne sangen for x antall mennesker.. x ringte noen de var glad i, bla bla" ?

Lenke til kommentar

Nokia-låta er In My Heart med Moby.

Den andre aner jeg ikke hva er, for jeg har ikke hørt klippet. Men det er en viss sjanse for at du tenker på Rapper's Delight med Sugarhill Gang, en passasje der høres slik ut.

Det samme gjelder forsåvidt You Can Do It av Ice Cube. Sjekk ut lytteeksempler av begge låtene på allmusic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...