g@bb@ Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hei.Jeg lurer på hvor jeg kan finne soundtracket til en episode av top gear. Nærmere bestemt: Episode 3, sesong 9. Takk på forhånd smile.gif Fant ihvertfall en liste mad sanger som de har brukt: 1. I Like The Way - Bodyrockers 2. Somewhere Elsewhere - Razorlight 3. Somewhere Only We Know - Keane 4. In The Morning - The Coral 5. Hate To Say I Told You So - The Hives 6. Somebody Told Me - The Killers 7. Sunshine Of Your Love - Cream 8. My Favourite Game - The Cardigans 9. Love Spreads - The Stone Roses 10. You're So Pretty - The Charlatans U.K. 11. Get What You Give - New Radicals 12. Drop The Pressure - Mylo 13. Jacques Your Body - Les Rhythmes Digitales 14. You Can't Go Home Again - DJ Shadow 15. Panic Attack - UNKLE 16. Gritty Shaker - David Holmes 17. Run - Snow Patrol 18. Side - Travis 19. We Took Pelham - Deadly Avenger DISC 2: Windows Media Real Audio 1. Little By Little - Oasis Windows Media Real Audio 2. Clubbed To Death - Rob D Windows Media Real Audio 3. Les Fleur - 4Hero Windows Media Real Audio 4. Go - Lemon Jelly Windows Media Real Audio 5. Angelica - Lamb Windows Media Real Audio 6. Edge Hill - Groove Armada Windows Media Real Audio 7. Vanishing Dub - Primal Scream Windows Media Real Audio 8. Oh - Underworld Windows Media Real Audio 9. Les Nuits - Nightmares On Wax Windows Media Real Audio 10. Soul Vibration - J Walk Windows Media Real Audio 11. La Ritournelle - Sebastien Tellier Windows Media Real Audio 12. Grass Roots Horizon - Kinobe Windows Media Real Audio 13. And If I Fall - The Charlatans U.K. Windows Media Real Audio 14. Believe Me Natalie - The Killers Windows Media Real Audio 15. If You Go Down To The Woods - Dusted Windows Media Real Audio 16. Kota - Bonobo Windows Media Real Audio 17. Any Other Name - Thomas Newman Windows Media Real Audio 18. Finished Symphony - Hybrid Windows Media Real Audio 19. Adagio For Strings - Samuel Barber Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 hvilken sang er det de synger "everone needs a friend some time" eller no slik Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Hei.Jeg lurer på hvor jeg kan finne soundtracket til en episode av top gear. Nærmere bestemt: Episode 3, sesong 9. Takk på forhånd smile.gif *snip* 7974726[/snapback] Er det sangene som de har brukt i den episoden? Episode 3 er en av de siste episodene gitt ut, så tror ikke at de sangene har kommet på CD ennå, hvis det var det som var listet. Link til der du fant dem? Takk Endret 19. februar 2007 av _Scotty_ Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 hvilken sang er det de synger "everone needs a friend some time" eller no slik 7975673[/snapback] Dance With A Stranger - "Everyone Needs A Friend" Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 I 2000 sank ubåden Kursk utenfor Kolahalvya. Ikke lenge etterpå dukket det opp en noe makaber humoristisk liste av sanger som angivelig var et "album": Kursk hits. Jeg vet at blant annet følgende låter var med: Beatles - Yellow submarine Fountains of Wayne - Sink to the bottom with you Morten Abel - Hodet over vannet Prodigy - Breathe Hvilke andre låter var med på lista? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 I 2000 sank ubåden Kursk utenfor Kolahalvya. Ikke lenge etterpå dukket det opp en noe makaber humoristisk liste av sanger som angivelig var et "album": Kursk hits. Jeg vet at blant annet følgende låter var med: Beatles - Yellow submarine Fountains of Wayne - Sink to the bottom with you Morten Abel - Hodet over vannet Prodigy - Breathe Hvilke andre låter var med på lista? 7976402[/snapback] Denne? Available from Russian Embassy, Price 195 Roubles."Absolute Kursk" CD - Tracklist 1. Oxygene / Jean Michel Jarre 2. Sink To The Bottom / Fountains Of Wayne 3. Under Pressure / Queen + David Bowie 4. Yellow Submarine / Beatles 5. The water Is Over My Head / Rockin' Berries 6. Keep The Pressure Down / John Farnham 7. Das Boot / U96 8. Nowhere To Run / Martha & The Vandellas 9. The Air That I Breathe / Hollies 10. In Too Deep / Genesis 11. Underwater / Harry Thumann 12. Too Late For Goodbyes / Julian Lennon 13. Waiting For The Rain To Come In / Peggy Lee 14. In The Navy / Village People 15. Hello / Lionel Richie 16. Keep On Knocking But You Can't Come In /Little Richard 17. Is There Anybody Out There / Pink Floyd 18. Sailing / Rod Stewart 19. Enjoy The Silence / Depeche Mode 20. S.O.S. / Abba 21. Deep Deep Trouble / The Simpsons BONUS TRACK (Europe only:) Torpedo Girl / KISS Lenke til kommentar
Zash Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Lurer på hva sangen som er i Leca reklamen på tv2 heter. ¨ Den med de folkene som sliter med å pusse opp huset, mens han med Leca hus tar livet med ro... ? Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Lurer på hva sangen som er i Leca reklamen på tv2 heter. ¨ Den med de folkene som sliter med å pusse opp huset, mens han med Leca hus tar livet med ro... ? 7976510[/snapback] Om jeg ikke husker helt feil er vel det "Chain Gang" av Sam Cooke Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Denne?7976461[/snapback] Jepp, tusen takk John. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kan noen si hva denne heter ? Elsker den så høyt Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kan noen si hva denne heter ? Elsker den så høyt 7977106[/snapback] Angels - Within Temptation Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hørte en sang på radioen i dag: Trodde den het: "toby - I was made to love you" men google er ikke enig... Noen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Kan noen si hva denne heter ? Elsker den så høyt 7977106[/snapback] Angels - Within Temptation 7977154[/snapback] Takk Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Leter etter en sang som ligner veldig på denne sangen: Artist: Ugress Album: Cinematronics Sang: Rainy transylvanian day Typisk kaffebar sang. Fra 0:52 så begynner et instrument. Det instrumentet er typisk i den sangen jeg leter etter og melodien ligner litt. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Letter etter en sang som går sånn som det her: my life is like ooooooooa,ooooooooa osv Hørte den på radioen, det var kraftig bass i starten Noen som har peiling... Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Hei, var på Tiesto @ Sentrum Scene 2 desember, alt jeg har \ vet av sangen er dette lydklippet herhttp://home.no.net/znoft/znoft/02122006053.mp4 Det burde holde, spol lit utover så kommer selve sangen. Noen som har ide om hvilken sang dette er ? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 noen som vet hva sangene i reklamen for svish metal reklamene er?? kan navn på 2 av de, det er rammstein - mein teil også er det dimmu borgir med purituania men de ander noen som vet?? 7974650[/snapback] spør i gjen jeg Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Letter etter en sang som går sånn som det her:my life is like ooooooooa,ooooooooa osv Hørte den på radioen, det var kraftig bass i starten Noen som har peiling... 7977801[/snapback] Det skulle vel være noe sånt som The Grits - My Life Be Like fra albumet The Art of Translation =) Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 noen som vet hva sangene i reklamen for svish metal reklamene er?? kan navn på 2 av de, det er rammstein - mein teil også er det dimmu borgir med purituania men de ander noen som vet?? 7974650[/snapback] spør i gjen jeg 7978178[/snapback] Mener å huske noe om at Einherjer sin Ironbound er der også, men det kan være at det er fjerna for lenge siden, da jeg ikke ser på svisj metal lenger Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 19. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2007 Letter etter en sang som går sånn som det her:my life is like ooooooooa,ooooooooa osv Hørte den på radioen, det var kraftig bass i starten Noen som har peiling... 7977801[/snapback] The Grits - Ohh Ahh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå