Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

hva heter sangen til infinity?? den norske gruppa

7971953[/snapback]

utdrag fra en nettside: Debutsinglen «Happy» kom i 1998, og de påfølgende singlene, «Feeling Good» og «Makin’ Out», nådde høyt på VG-lista. Alle singlene er med på debutalbumet www.happy-people.net, som kom tidlig i 1999. Albumet kom også ut i Finland og Japan. I 2000 kom singlen «Boys & Girls», og bandet turnerte intensivt. Nytt plateselskap fra 2001 ga ut låten «Sleeping My Day Away», gruppens første coverlåt. Gruppens andre album heter Naked In The Rain (2001)

Melodi grand prix låten deres het hooked on you

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
'That's the sound of the man, working in the chaaaaaiiiin gaaang.'

Det er refrenget på en sang, reklame på tv2 ang noe lekablokker og 20 år vedlikeholds eller noe greier ^^

Kan noen hjelpe :)?

7972272[/snapback]

Sangen heter "Chain Gang", originalt fremført av Sam Cooke. Hvem som synger på reklamen vet jeg ikke, men det er hverken Cooke eller Otis Redding (som senere gjorde en cover av samme sang).

Lenke til kommentar
'That's the sound of the man, working in the chaaaaaiiiin gaaang.'

Det er refrenget på en sang, reklame på tv2 ang noe lekablokker og 20 år vedlikeholds eller noe greier ^^

Kan noen hjelpe ?

Dette har blitt tatt opp en rekke ganger her på forumet, og spesielt den sangen.

Nederst på siden kan du søke etter nøkkeord i tråden, slik at du slipper å lete igjennom alle sidene.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar

Er på jakt etter en låt som spilles innimellom på P3 for tiden, men etter å ha gått igjennom A, B og C-listene deres uten å finne å finne noe som ringen en bjelle, spør jeg her istedenfor. Låten er engelsspråkelig, synges av en mann med en stemme som kan minne om Freddy Mercury, og inni sangen synger artisten også "a little bit Freddy - ooooooh". Sangen generelt kan også minne mye om stilen til Queen, "somebody to love" er kanskje den jeg forbinder nærmest. Noen som kan hjelpe?

EDIT: Etter "skudd-i-blinde-googling", tror jeg det kan være Mika - Grace Kelly, må sjekke det ut nærmere...

EDIT2: Jepp, det er den, fant den på youtube :)

Endret av JacEr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...