tigon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hva heter sangen til infinity?? den norske gruppa 7971953[/snapback] utdrag fra en nettside: Debutsinglen «Happy» kom i 1998, og de påfølgende singlene, «Feeling Good» og «Makin’ Out», nådde høyt på VG-lista. Alle singlene er med på debutalbumet www.happy-people.net, som kom tidlig i 1999. Albumet kom også ut i Finland og Japan. I 2000 kom singlen «Boys & Girls», og bandet turnerte intensivt. Nytt plateselskap fra 2001 ga ut låten «Sleeping My Day Away», gruppens første coverlåt. Gruppens andre album heter Naked In The Rain (2001) Melodi grand prix låten deres het hooked on you Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 En dame synger den og refrenget går slik : And I say no no, no no no no, I say no no, you're not the one for me Håper jeg kan få hjelp Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 En dame synger den og refrenget går slik : And I say no no, no no no no, I say no no, you're not the one for me Håper jeg kan få hjelp 7972119[/snapback] "Black Horse and the Cherry Tree" - KT Tunstall. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 'That's the sound of the man, working in the chaaaaaiiiin gaaang.' Det er refrenget på en sang, reklame på tv2 ang noe lekablokker og 20 år vedlikeholds eller noe greier ^^ Kan noen hjelpe ? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 'That's the sound of the man, working in the chaaaaaiiiin gaaang.' Det er refrenget på en sang, reklame på tv2 ang noe lekablokker og 20 år vedlikeholds eller noe greier ^^ Kan noen hjelpe ? 7972272[/snapback] Sangen heter "Chain Gang", originalt fremført av Sam Cooke. Hvem som synger på reklamen vet jeg ikke, men det er hverken Cooke eller Otis Redding (som senere gjorde en cover av samme sang). Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heisann Lurer på om noen her inne vet hva sangen som er i slutten på Supernatural Ses2 Ep 14 heter? Synger noe "I'm on my way" har søkt etter den, men finner ikke noe Lenke til kommentar
Fulgu Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva heter den Roxette mixen med nesten alle hitene deres i en dancemix? Spilles på mP3 hele tiden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Har du søkt i tråden? Super duper Roxette Remix!!?? Hvem er det funky sang..Mange kjente roxette sanger i en sang, nesten helt ny.. 7845481[/snapback] Roxette - The rox medley 7860186[/snapback] Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) 'That's the sound of the man, working in the chaaaaaiiiin gaaang.' Det er refrenget på en sang, reklame på tv2 ang noe lekablokker og 20 år vedlikeholds eller noe greier ^^ Kan noen hjelpe ? Dette har blitt tatt opp en rekke ganger her på forumet, og spesielt den sangen. Nederst på siden kan du søke etter nøkkeord i tråden, slik at du slipper å lete igjennom alle sidene. Endret 18. februar 2007 av Wipeout Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hva heter sangen til infinity?? den norske gruppa 7971953[/snapback] Hvem av de? Infinity har gitt ut en rekke sanger. Hvis det er den siste du tenker på så heter den "hooked on you" 7972082[/snapback] den ja takker Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ikke att eg klarer og finne sangen da Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ikke att eg klarer og finne sangen da 7972900[/snapback] Platebutikken har den nok. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 ikke att eg klarer og finne sangen da 7972900[/snapback] Denne låta kan du laste ned her. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Er på jakt etter en låt som spilles innimellom på P3 for tiden, men etter å ha gått igjennom A, B og C-listene deres uten å finne å finne noe som ringen en bjelle, spør jeg her istedenfor. Låten er engelsspråkelig, synges av en mann med en stemme som kan minne om Freddy Mercury, og inni sangen synger artisten også "a little bit Freddy - ooooooh". Sangen generelt kan også minne mye om stilen til Queen, "somebody to love" er kanskje den jeg forbinder nærmest. Noen som kan hjelpe? EDIT: Etter "skudd-i-blinde-googling", tror jeg det kan være Mika - Grace Kelly, må sjekke det ut nærmere... EDIT2: Jepp, det er den, fant den på youtube Endret 18. februar 2007 av JacEr Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Lurer på en sang som var på en reklamefilm for en stund siden. "You're on you're own. your on your way now. your not alone. you know its time to let it go" Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 D'Lay - On Your Own http://www.lyricsdownload.com/d-lay-on-your-own-lyrics.html Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Lurer på en sang som var på en reklamefilm for en stund siden. "You're on you're own. your on your way now. your not alone. you know its time to let it go" 7973920[/snapback] D'Lay - "On Your Own". http://whistleandhum.com/showreel/mp3/oyo.mp3 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hei. Jeg lurer på hvor jeg kan finne soundtracket til en episode av top gear. Nærmere bestemt: Episode 3, sesong 9. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 noen som vet hva sangene i reklamen for svish metal reklamene er?? kan navn på 2 av de, det er rammstein - mein teil også er det dimmu borgir med purituania men de ander noen som vet?? Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Satyricon - Fuel for hatred er ihvertfall en av dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå