Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.

Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikkert blitt spurt før, men.. Hva heter sangen i den reklamen når de 2 marihønen har "sex" i bilen?

Husker ikke hvilken bil det er reklame for da, men de fleste vet sikkert hvilken jeg mener.

Takk

7966651[/snapback]

The Marcels - "Heartaches".

Lenke til kommentar
Hva heter musikkstykket og hvem har lagd det?

7968853[/snapback]

Det pleier å være Nobuo Uematsu som mekker musikk til FF-spillene, noe som også gjaldt sjueren. Vil tippe at han står bak dette klippet også, men jeg vet ikke hva låta heter.

7969140[/snapback]

Låta er ikke med på FFVII-soundtracket og musikken er ikke helt i Uematsus stil. Jeg tror dessverre ikke at det er ham... Men takkf for at du forsøker å hjelpe :)

Lenke til kommentar
Heizann!

Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som spilles i traileren av Dirty Dancing: Havana Nights?

Det er den aller første sangen, begynner med en gang traileren spilles. En kvinne som synger.

Traileren er her

Blir glad for svar :D

7968936[/snapback]

Kan enten være Mya-Do You Only Wanna Dance, eller en sang til filmen som heter Represent Cuba ellerno.

Lenke til kommentar

Hei. Leter etter en norsk trance låt fra 1999 eller 2000, minner litt om den gamle stilen til Ferry Corsten. Den gikk en del på den gamle The Voice radiokanalen (for de som husker den). Så vidt jeg husker var ikke artisten signa da. Snakket med han som laget sangen på irc. Har helt glemt både artist navn og sang navn. Det er ingen vokaler i sangen, og klarer ikke forklare melodien. Det var et rolig pianospill i midten av sangen som minner litt om moby - porcelain. Noen som har peil?

Kom forresten på at navnet på sangen var noe latin.

På forhånd takk.

Endret av tigon
Lenke til kommentar
Heizann!

Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som spilles i traileren av Dirty Dancing: Havana Nights?

Det er den aller første sangen, begynner med en gang traileren spilles. En kvinne som synger.

Traileren er her

Blir glad for svar :D

7968936[/snapback]

Kan enten være Mya-Do You Only Wanna Dance, eller en sang til filmen som heter Represent Cuba ellerno.

7969734[/snapback]

Det er nok ingen av de sangene. Jeg har ikke funnet soundtrack hvor denne trailersangen er på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...