gpr_racing Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Og kva song er det som blir spilt her:http://partanen.net/perjantai/index.php?flash=116 7964566[/snapback] Zombie Nation med "Kernkraft 400" 7964947[/snapback] Det stemmte, mange takk. Lenke til kommentar
LasH Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Sikkert blitt spurt før, men.. Hva heter sangen i den reklamen når de 2 marihønen har "sex" i bilen? Husker ikke hvilken bil det er reklame for da, men de fleste vet sikkert hvilken jeg mener. Takk Lenke til kommentar
johnj Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Sikkert blitt spurt før, men.. Hva heter sangen i den reklamen når de 2 marihønen har "sex" i bilen? Husker ikke hvilken bil det er reklame for da, men de fleste vet sikkert hvilken jeg mener. Takk 7966651[/snapback] The Marcels - "Heartaches". Lenke til kommentar
sexten Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Nokon som veit kva songen i denne filmen heiter: DJ Ross - Dreamland Lenke til kommentar
gpr_racing Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nokon som veit kva songen i denne filmen heiter: DJ Ross - Dreamland 7967147[/snapback] Stemte det, tusen takk. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva heter den låten som blir spilt i den nyeste gule sider reklamen? der han fyren prøver å finne veien? Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 I hvilken sang er denne frasen? every moment i spend with you is a moment i treasure Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva heter musikkstykket og hvem har lagd det? Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 I hvilken sang er denne frasen?every moment i spend with you is a moment i treasure 7968818[/snapback] Aerosmith - "I don't Wanna Miss a Thing". Lenke til kommentar
Missen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heizann! Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som spilles i traileren av Dirty Dancing: Havana Nights? Det er den aller første sangen, begynner med en gang traileren spilles. En kvinne som synger. Traileren er her Blir glad for svar Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva heter musikkstykket og hvem har lagd det? 7968853[/snapback] Det pleier å være Nobuo Uematsu som mekker musikk til FF-spillene, noe som også gjaldt sjueren. Vil tippe at han står bak dette klippet også, men jeg vet ikke hva låta heter. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva heter den låten som blir spilt i den nyeste gule sider reklamen? der han fyren prøver å finne veien? 7968749[/snapback] Jeg minner om denne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Hva heter musikkstykket og hvem har lagd det? 7968853[/snapback] Det pleier å være Nobuo Uematsu som mekker musikk til FF-spillene, noe som også gjaldt sjueren. Vil tippe at han står bak dette klippet også, men jeg vet ikke hva låta heter. 7969140[/snapback] Låta er ikke med på FFVII-soundtracket og musikken er ikke helt i Uematsus stil. Jeg tror dessverre ikke at det er ham... Men takkf for at du forsøker å hjelpe Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg syntes deler av låta kunne minne om sephiroth-temaet, men det er jo mulig den er skrevet basert på soundtracket, av en annen komponist. Lenke til kommentar
Dorothy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heizann!Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som spilles i traileren av Dirty Dancing: Havana Nights? Det er den aller første sangen, begynner med en gang traileren spilles. En kvinne som synger. Traileren er her Blir glad for svar 7968936[/snapback] Kan enten være Mya-Do You Only Wanna Dance, eller en sang til filmen som heter Represent Cuba ellerno. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hva heter den sangen (tror det er av T.N.T) der de bla. synger rulers of the ocean og kings of the seven seas. EDIT: Den het seven seas Endret 18. februar 2007 av StalkI2 Lenke til kommentar
tigon Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) Hei. Leter etter en norsk trance låt fra 1999 eller 2000, minner litt om den gamle stilen til Ferry Corsten. Den gikk en del på den gamle The Voice radiokanalen (for de som husker den). Så vidt jeg husker var ikke artisten signa da. Snakket med han som laget sangen på irc. Har helt glemt både artist navn og sang navn. Det er ingen vokaler i sangen, og klarer ikke forklare melodien. Det var et rolig pianospill i midten av sangen som minner litt om moby - porcelain. Noen som har peil? Kom forresten på at navnet på sangen var noe latin. På forhånd takk. Endret 18. februar 2007 av tigon Lenke til kommentar
Missen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Heizann!Jeg lurer på om noen vet hvilken sang som spilles i traileren av Dirty Dancing: Havana Nights? Det er den aller første sangen, begynner med en gang traileren spilles. En kvinne som synger. Traileren er her Blir glad for svar 7968936[/snapback] Kan enten være Mya-Do You Only Wanna Dance, eller en sang til filmen som heter Represent Cuba ellerno. 7969734[/snapback] Det er nok ingen av de sangene. Jeg har ikke funnet soundtrack hvor denne trailersangen er på. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hva heter sangen til infinity?? den norske gruppa Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 hva heter sangen til infinity?? den norske gruppa 7971953[/snapback] Hvem av de? Infinity har gitt ut en rekke sanger. Hvis det er den siste du tenker på så heter den "hooked on you" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå