johnj Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 er det noen som vet hva den sangen på den "murhus" reklamen er? Der gamle folk arbeidet på huset sitt med halslenke og sånt.. For nittifjortende gang i tråden: "Chain Gang", originalt med Sam Cooke. Beklager den mulig småkrasse tonen...måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Litt feil egentlig. Har sangen fra en film: Joe Cocker - Hot town summer in the city. Noen som vet hvilken film det er? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Det er ikke originalen med Lovin' Spoonful du tenker på? Denne er med i en av Die Hard-filmene: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detai...560853?v=glance Endret 2. april 2005 av johnj Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Det vare det. takker Vi satt og grublet håret av hodet her.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Foresten, hvilken sang er det på den "nye" Adidas reklamen? (den der han løper fra en bjørn og hopper gjennom en vegg og ender med at han legger seg i en seng som ligger som en "vegg" for han? Mvh Audun Hagen Sangen heter: Whenever I Wake Up Artist: Sam Spiegel & Karen O Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) UC:undercover theme??????? noen som vet har spurt ganske mange ganger nå. EDIT: er en blanding av vanelig techno og trommeslagene i TATU sine låter. også en anen sang som er i "george of the jungle 2" det er den der han gamle gubben som spiller kort skal stokke kortene og da synger han noe country lignende greier. synger abre 4-5 linjer men er det en sang finner ikke noen ting på nettet. eller noen andre steder.... Endret 2. april 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kom igjen å hjelp meg med min sang da Reklamen der han gutten går bort til en annen gutt å spør om han vil danse. Hva heter den? De synger: i'll be dreaming of you. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kom igjen å hjelp meg med min sang da Reklamen der han gutten går bort til en annen gutt å spør om han vil danse. Hva heter den? De synger: i'll be dreaming of you. Noe av dette kanskje? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 (endret) Er det noen som vet artisten på sangen This Years Love som Alejandro i Idol sang? Den er synsykt fin og bra Klinesang Endret 2. april 2005 av Omy Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 David Grey Saved my day Tusen takk Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. april 2005 Del Skrevet 2. april 2005 Kom igjen å hjelp meg med min sang da Reklamen der han gutten går bort til en annen gutt å spør om han vil danse. Hva heter den? De synger: i'll be dreaming of you. Noe av dette kanskje? Nope, er ikke den Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Når jeg var mindre husker jeg at jeg så en slik tegnefillm greie, med en dinosaur som het denver! Har fått tak i et lite klipp av introduksjonssangen til serien, men ikke hele! Noen som vet hva sangen heter? Den starter slik "Denver, the lost dinosaur" Serien heter vel egetlig det også! Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Denne er vrien. Spillmusikk. NHL 2005, XBox. Nevnte sang er en av mange (tilfeldige?) sanger som spilles i bakgrunnen når hjemmelaget scorer mål. Sangen jeg er ute etter hører hjemme i hardrock/metal-verdenen, og du hører egentlig bare et dundrende riff som går noen ganger. Jeg har merket meg at sangen gjerne kommer hvis hjemmelaget heter Florida Panthers. Da er det bare å finne fram spillkontrollen, folkens! Jeg har så klart vært igjennom den innebygde "jukebox"en som er i spillet, men det virker ikke som det er noen av de sangene... Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Noen som vet hvilken sang Zeppelin har dytta inn i Whole Lotta Love på HTWWW? Den kommer inn når det har gått ca. 10 min.. "I said hello.. tallala" osv... Lenke til kommentar
embark Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Denne er vrien. Spillmusikk. NHL 2005, XBox. Nevnte sang er en av mange (tilfeldige?) sanger som spilles i bakgrunnen når hjemmelaget scorer mål. Sangen jeg er ute etter hører hjemme i hardrock/metal-verdenen, og du hører egentlig bare et dundrende riff som går noen ganger. Jeg har merket meg at sangen gjerne kommer hvis hjemmelaget heter Florida Panthers. Da er det bare å finne fram spillkontrollen, folkens! Jeg har så klart vært igjennom den innebygde "jukebox"en som er i spillet, men det virker ikke som det er noen av de sangene... Her er i alle fall sangene som er på spillet. Du får prøve dem... Ash - "Orpheus" Burning Brides - "Heart Full of Black" Dropkick Murphys - "Time To Go" Faith no More - "From out of Nowhere" Franz Ferdinand - "Take Me Out" Hazen Street - "Fool the World" Jersey - "Saturday Night" Letter Kills - "Radio Up" Lola Ray - "Automatic Girl" Papa Roach - "Not Listening" Sugarcult - "Memory" The FupS - "Lazy Generation" The Network - "Roshambo" The Soundtrack of Our Lives - "Karmageddon" Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 3. april 2005 Del Skrevet 3. april 2005 Fragmaster Jay: Det må jeg si. Imponerende! (Men det står kanskje i instruksjonsboka, når jeg tenker litt etter..) Uansett, takker og bukker. Ganske mange av sangene er jo på den "jukebox"en jeg snakket om, så da kan jeg utelukke en del av dem. Blir litt lettere. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 Har hørt den på radioen for lenge siden. Det er en mann (eller flere) som synger på Stavanger-dialekt. Tror den kun er akkompagnert med gitar. Deler av teksten (refrenget) er ca. slik: "Men e kankje forstå at du ikkje e glae i meg" Ett av versene inneholder noe sånt som: "Koffor putta du gift i kaffen min" Han synger også noe om en katt og at noen putta noe i bensintanken eller noe slikt. Hvis det er mulig får noen der ute å skjønne i det hele tatt hvilken sang jeg mener skulle jeg gjerne hatt tittelen på sangen og hvem som synger den/sang den. Det er sikkert en lokalkjent vise for folk fra Stavanger-område. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 2 sanger: Den som er i fotballreklmanen på TV3. Og en annen som har noe med schni schna schnappi eller noe. Kan være en remix Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 2 sanger: Den som er i fotballreklmanen på TV3. Og en annen som har noe med schni schna schnappi eller noe. Kan være en remix Hehe, Iris Gruttmann - schnappi das kleine krokodi, er masse remikser på singelen, en herlig låt AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå