vegkaar Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Hvem er det som synger den stygge sangen som går slik: "Kristiansund, e en by å bli gla' i" og hva heter sangen? 7942885[/snapback] bump Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 sindrejibb: Basert på beskrivelsen av refrenget kan det høres ut som Promoe - "These Walls Don't Lie". EDIT: ...selv om man vel må ha en nokså velutviklet fantasi for å tro at dette kan være Mira Craig. Hørte nettopp låta for første gang siden 2004... 7942671[/snapback] Hehe, nei det er ikke These Walls Don't Lie. Men den er også bra! Den jeg snakker om er vel mer innen pop-sjangeren, og en kamerat av meg mente han hørte den på radio idag, så da går den vel fortsatt. Lenke til kommentar
Dinho10 Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Prøver igjen.. Hørte denne sangen på ett klipp fra Sport Jukebox på NRK1. Det var karatelandslaget som var på turné i USA, og under klippet spilte de denne sangen. Minner veldig om Hoobastank, men jeg tror ikke det er dem. Har leita lenge etter denne sangen, men har ikke funnet ut noe enda Det er ei god stund siden klippet har blitt vist, men jeg håper noen har svar Ingen som har svaar? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Kanskje et skudd i mørke, men jeg prøver. Hørte en sang av M.O.P for ikke lenge siden. Ganske sikker på at i denne sangen har de stjålet litt fra en annen sang, det var litt depressivt. Dette er alt jeg kan si Noen som har noen tips til hva det kan være? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Kanskje et skudd i mørke, men jeg prøver. Hørte en sang av M.O.P for ikke lenge siden. Ganske sikker på at i denne sangen har de stjålet litt fra en annen sang, det var litt depressivt. Dette er alt jeg kan si Noen som har noen tips til hva det kan være? 7948263[/snapback] "Cold as ice"? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Kanskje et skudd i mørke, men jeg prøver. Hørte en sang av M.O.P for ikke lenge siden. Ganske sikker på at i denne sangen har de stjålet litt fra en annen sang, det var litt depressivt. Dette er alt jeg kan si Noen som har noen tips til hva det kan være? 7948263[/snapback] Spør du etter hva denne M.O.P.-låta heter, eller hvilken låt som er samplet i den? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hva M.O.P. låten heter. Beklager for at jeg var utydelig. Endret 15. februar 2007 av stakan Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Hva heter theme-sangen i Pirates of the carriebian? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Hva heter theme-sangen i Pirates of the carriebian? 7948952[/snapback] He's a pirate? Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hva heter theme-sangen i Pirates of the carriebian? 7948952[/snapback] Denne piratsangen er min favoritt :!: http://www.youtube.com/watch?v=bEBbu-wkKrs Edit: glemte link : O Endret 15. februar 2007 av wurrzagh Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som vet navn og artist på denne sangen? http://home.no/kajac/sang.mp3 Trenger den da jeg lager en database over musikk jeg har på gamle cder, og på cden står det naturligvis "Hemmelig bounsspor". Sangen er fra 2002 Takk for inspill. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Hva heter sangen som går i "Heroes" reklamen for Canal+? Den med "vi bringer deg de beste tv serie først" og "Først ga vi dere Entourage, nå er det duket for Heroes" eller noe... Anyone? Lenke til kommentar
christophermp Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Hva heter sangen som er på Reklamen for Nature Viasat? Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Noen som vet navn og artist på denne sangen?http://home.no/kajac/sang.mp3 Trenger den da jeg lager en database over musikk jeg har på gamle cder, og på cden står det naturligvis "Hemmelig bounsspor". Sangen er fra 2002 Takk for inspill. 7950323[/snapback] Remix av denne? It's A Fine Day People Open Windows They Leave Their Houses Just For A Short Walk Edit: Quotet feil Endret 15. februar 2007 av JFTech Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hei! Noen som vet hva sanger i denne filmen? link til youtube-video Ah, fant den Caesars - Jerk it out Endret 15. februar 2007 av SupRnova Lenke til kommentar
Maddern Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Noen som vet hva den techno sangen heter? Den som blir spilt på starten 7933998[/snapback] luvstruck maddo Endret 15. februar 2007 av Maddern Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Hei! Noen som vet hva sanger i denne filmen? link til youtube-video Ah, fant den Caesars - Jerk it out 7951823[/snapback] "Jerk it out" av Caesars Lenke til kommentar
Kimboy Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som vet hva låta på en peugeot reklame Det er to marihøner som parrer elns. Er ikke akkurat noe tekst, er mest bare "dum-dum-dum-dum...dum-dum-dum-dum" osv Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 halla! Hva heter denne melodien? Det høres som Fear Factory, men hvilken sang er det? Noen som vet? Setter stor pris på at dere finner navnet. fear_factory.mp3 Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Noen som vet hva låta på en peugeot reklameDet er to marihøner som parrer elns. Er ikke akkurat noe tekst, er mest bare "dum-dum-dum-dum...dum-dum-dum-dum" osv 7952616[/snapback] "Heartaches", av og med The Marcels. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå